Skip to main content
  • 795 Topics
  • 9,051 Reacties
795 Topics
ingangsdatum mobiel opeens eerder dan gepland
Hallo, In April 2021 had ik een totaalpakket afgesloten bij T-mobile voor internet,tv en mobiel. Hierbij de garantie dat je kan annuleren als oude contract nog doorloopt. Het bleek dat mijn contract huidige internetprovider nog doorloopt tot december dus heb zoals het moet dit netjes aangeven bij T-mobile en binnen de gestelde tijd het abonnement geannuleerd. Dit is via de chat van website gedaan, in juni ontvang ik opeens een sms dat mijn nummer overgezet ging worden. Ik dacht dat ik alles geannuleerd had maar blijkbaar moet je mobiel en tv/internet apart van elkaar annuleren terwijl je wel als 1 pakket afsluit. Dit is natuurlijk totaal niet handig want hiermee heb je geen product korting en vind het ook vreemd dat de medewerker van t-mobile mij niet hier op hebt geattendeerd bij het annuleren. Mijn contract bij mijn tel provider is wel al opzegbaar en van mijn internet / tv bij december. Ik heb toen afgesproken om de begindatum te verzetten naar december wanneer ik alles kan overzetten naar T-mobile. Echter vandaag ontvang ik weer een sms dat mijn nummer overgezet gaat worden.Ik heb weer contact opgenomen en nu krijg ik te horen dat 20-08 de uiterste datum is dat overgezet kan worden. Maar annuleren kan ook niet. Dit houdt in dat nu dat ik zometeen mijn huidige productkorting verlies en ook niet krijg bij T-mobile, dus fors meer ga betalen. Dit lijkt mij toch niet helemaal netjes en ben benieuwd wat ik het beste kan doen om dit op te lossen.
[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Actuele levertijden Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Actuele levertijden Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen! Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen