Skip to main content
Beantwoord

telefoon bestelling

  • October 10, 2023
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Goedeavond,

ik heb vrijdag een bestelling gedaan. 201963698

alleen heb nog steeds geen SMSje gehad van het betreffende odido winkel. Is dit goed gegaan of is de bestelling nog niet doorgekomen ?

 

Met vriendelijke groet

Melanie van Nieuwland

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @MELAnie1996 

Ik zie dat je vandaag een sms hebt gehad en dat je je bestelling kan ophalen. Ik wens je veel plezier met je nieuwe Samsung S23 Plus! 

1 reactie

Hajar van Odido
Odido
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • Antwoord
  • October 11, 2023

Hi @MELAnie1996 

Ik zie dat je vandaag een sms hebt gehad en dat je je bestelling kan ophalen. Ik wens je veel plezier met je nieuwe Samsung S23 Plus!