Hallo @laulaulaulaulau
Voor de gratis watch kan je hier een claim indienen
Ik hoop dat de helpdesk van odido dit ook leest. Jammer dat het 10 dagen + 30-60 dagen wachten is, voel me wel genept door deze actie.
Bedankt voor de reactie!
Hi Lau, tof dat je voor de Google Pixel 8 Pro bent gegaan en dat je je hebt aangemeld voor de Pixel Watch 2! De actie gaat verder volledig vanuit Google. Hier kunnen wij verder niets aan doen. Ik snap dat je had verwacht dat je je Pixel Watch 2 waarschijnlijk sneller of direct kon ontvangen, echter is er geen reden om je genept te voelen hoor. Hij komt er sowieso aan, daar gaat Google voor zorgen! Lees daarom ook altijd goed de informatie en voorwaarden op de pagina's die we meegeven, zoals hierboven.
Ik wens je in ieder geval alvast heel veel plezier met je Google Pixel 8 Pro en je Watch!
Hi Lau, tof dat je voor de Google Pixel 8 Pro ben gegaan en dat je je hebt aangemeld voor de Pixel Watch 2! De actie gaat verder volledig vanuit Google. Hier kunnen wij verder niets aan doen. Ik snap dat je had verwacht dat je je Pixel Watch 2 waarschijnlijk sneller of direct kon ontvangen, echter is er geen reden om je genept te voelen hoor. Hij komt er sowieso aan, daar gaat Google voor zorgen! Lees daarom ook altijd goed de informatie en voorwaarden op de pagina's die we meegeven, zoals hierboven.
Ik wens je in ieder geval alvast heel veel plezier met je Google Pixel 8 Pro en je Watch!
Nog niet helemaal aangemeld voor de watch, maar het startmoment van de aanmelding staat in mijn agenda!
Wellicht een idee om bij dit soort acties klanten direct te voorzien van de instructies, of heb ik een email gemist?
Na het spreken van de helpdesk was ik not amused, maar dat begint inmiddels bij te trekken! Normaal erg prettige ervaring met jullie.
Hi Lau, goed dat je dit in je agenda hebt gezet inderdaad. Dan ben je straks de eerste die 'm claimt! Je hebt volgens mij niks gemist hoor en ik besef me nu hoe scherp je bent geweest. Wij zetten in de webshop altijd een linkje naar de actiepagina (van in dit geval Google) van de fabrikant die de actie verzorgd. In de webshop benoemen we altijd een aantal voorwaarden, zoals de actie- en claimperiode. In dit geval stond de claimperiode er niet bij. Ik zie nu dat de claimperiode dit keer nog niet bekend bij ons was. Anders zet ik hem zelf namelijk ook altijd in het bijhorende topic. In dit geval is dat deze: FAQ & Levertijden Google Pixel 8 en 8 Pro | Odido community
Niet leuk dat mijn collega's je niet goed konden helpen. Ik hoop dat je met mijn informatie meer duidelijkheid hebt. Wel super fijn dat je normaal gesproken een prettige ervaring met ons hebt. Ik hoop nu ook weer!