Skip to main content
  • 8,836 Topics
  • 71,423 Reacties
8836 Topics
Klacht over internet thuis
Hallo, Ik heb een klacht over mijn internet thuis abonnement. Sins 5 weken heb ik een abonnement bij t-mobile. Ik behaal een maximale snelheid van 2,5 mb/s. Daarmee kan ik niet behoorlijk internetten; filmpje kijken op youtube of netflix zit er niet in. Ik heb de modem dus maar weer ingepakt en ik wil het liefst mijn abonnement beëindigen. Ondertussen heb ik wel gewoon de eerste rekening binnen gekregen. Ik heb hier nu al zo'n 10 x over gebeld en er zijn 3 monteurs geweest. Iedereen heeft mij vriendelijk proberen te helpen en er is echt al van alles geprobeerd. Maar uiteindelijk zegt ook iedereen het 'heel vervelend te vinden' maar geen oplossing te hebben. Uiteindelijk is mij voorgesteld dat ik het abonnement afkoop en dat ik maand niet hoef te betalen van de 12. Ik wil het graag netjes houden, maar dit vind ik echt belachelijk. Dan betaal ik dus een jaar lang, zonder dat ik er iets voor terug krijg! Ik begrijp dat t-mobile niet graag contracten beeindigd, maar dit is niet de manier om met klanten om te gaan. Ik probeer naar een oplossing te zoeken waar we allebei wat aan hebben. Een idee is om mijn internet thuis abonnement om te zetten in een mobiel internet abonnement, zodat ik mijn telefoon als hotspot kan gebruiken. Ik ga er vanuit dat t-mobile bereid is om mee te denken. Ik heb als consument recht op de dienst waarvoor ik betaal. Met vriendelijke groet, Natascha
Glasvezel migratie vanaf andere provider
Ik heb ga overstappen naar T-mobile alles-in-1 heb nu het "oude" glasvezel pakket van Telfort waarmee Telfort gaat stoppen. Bij aanmelding heb ik aangeven dat ik Telfort zelf ga opzeggen. De installatiedatum is ingepland vorige week donderdag 2 mei voor 3 juni. Donderdagavond krijg ik een mail van Telfort met een opzegdatum van 3 juni. (Dus niet gebeld met Tefort). Mail Telfort Wij hebben begrepen dat u overstapt naar een andere internetprovider. Wat betekent dit? Op 03-06-2019 staat de beëindiging van het Telfort abonnement gepland. U ontvangt enkele dagen daarna van ons de bevestiging van de opzegging. Heeft u de opzegbevestiging een week na bovenstaande datum nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op om uw abonnement alsnog te laten beëindigen. Ik heb Telfort gebeld om op te zeggen en de datum te wijzingen. Telfort kan de datum van 3 juni die in de mail staat niet terug vinden. De mail kunnen ze ook niet terug vinden dat deze is verstuurd. Er is nu wel een opzegdatum van 10 juni gepland dus ruim later dan 3 juni maar de datum van 3 juni die niet niet is terug te vinden is ook niet gewijzigd. Ik ben 5 jaar geleden ook overgestapt van KPN naar Telfort. En voor de migratie was toen van belang dat de lijn van de provider nog aktief is op de installatie datum. Anders krijg je downtime. Opzegdatum moet dus minimaal 1 dag later zijn dan de installatie. Daarom de vraag geldt dit nog steeds ?.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen