Ik zit al drie dagen zonder internet verbinding, geen tv en ook niet bellen.
Kinderen vinden het saai en zeker met feestdagen. Ik deel 4G met iedereen maar mijn mobiel moet thuis blijven
Ik zit al drie dagen zonder internet verbinding, geen tv en ook niet bellen.
Kinderen vinden het saai en zeker met feestdagen. Ik deel 4G met iedereen maar mijn mobiel moet thuis blijven
Hoi
Alweer een weekje voorbij zonder verbinding, vier weken lang kan echt niet. De storing gaat weer terug naar KPN, betekent weer een week extra (het lijkt een spel tussen T-mobile & KPN en ik zit tussen in)
Hier heb ik geen vertrouwen meer in dat het goed komt!
..
Hoi
Ik lees dat KPN een afspraak gemaakt heeft of nog gaat maken. Houd je ons op de hoogte van de werkzaamheden en bevindingen van die monteur? Fingers crossed voor een juiste oplossing!
Ik heb eeb afspraak staan met KPN.
Volgens KPN kon dat niet eerder dan woensdagmiddag en ik heb daarna T-Mobile gebeld of ze me kunnen helpen om die afspraak te vervroegen, dat heeft geen zin en het zal toch niet lukken zeiden ze
Uiteindelijk heb ik dat zelf maar geprobeerd en met moeite is het gelukt voor morgen.
Dit geintje heeft me namelijk een hoop vrije dagen gekost.
Hopelijk lossen ze het probleem op, en dat de verbinding dit keer zal blijven.
Ik heb voor niets thuis gewacht, er is niemand komen opdagen. Ik heb KPN glasvezelteam gebeld en het enige wat ze zeggen, sorry monteur heeft het druk. Mijn zoverlste vrije dag weer voor niets verpest. Ik kan niet meer tegen, een maand zonder internet en alleen maar pech achter elkaar.
Stuur me nog een code AUB
Goedenavond,
De verbinding is inmiddels hersteld. Ik heb vanaf 28-12-2019 t/m gisterenavond zonder internet gezeten.
Graag wil ik voor die tijd gecompenseerd worden.
Alvast bedankt
Klantenservice heeft een klacht bij KPN ingediend namens mij. Heeft KPN nog geen reactie gegeven? Ik zou namelijk terug gebeld worden.
KPN monteur zei dat de kruising een fout is van T-Mobile, klopt dit volgens jullie of niet??
Ik wil grasg een reactie hierop.
Hi
Hi, bedankt voor de terugkoppeling
En is er een reactie op de klacht, die ingediend is bij KPN?
Hey
Eind goed, al goed! Fijn om te lezen dat de problemen zijn opgelost. De terugkoppeling van de klacht richting KPN kan ik jammer genoeg niet achterhalen. Hoe dan ook doen we er alles aan om deze situaties zoveel mogelijk te voorkomen en nemen we feedback mee om onze processen te verbeteren. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Ok nogmaals bedank!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.