Ik heb 3 weken geleden glasvezel besteld de uit en thuis deal maar het glasvezelnetwerk is nog niet gereed (Regentessekwartier Den Haag). Wanneer kan ik mijn internet en tv verwachten?
Hi
Het plaatsen van de glasvezelpunten gaat in veel gevallen per wijk of straat. Onze aannemer neemt telefonisch contact met je op om hier een afspraak voor te maken. Dit kan even duren maar maak je geen zorgen, je wordt zeker niet vergeten!
Een aanvraag voor een bestaande aansluiting duurt normaal gesproken ongeveer 4 tot 6 weken. Omdat in Den Haag de aansluitingen nog aangelegd moeten worden kan dit langer duren. Je kan rechtstreeks contact opnemen met Volker Wessels via 088 1860 444, dan nemen ze de planning graag met je door.
Hi Brian,
Bedankt voor je uitleg. Er is nog geen contact met mij opgenomen dus zal dat zelf een der dagen proberen.
Ik heb in ieder geval toestemming gevraagd aan de verhuurder. Die geeft toestemming zolang er geen verdere kosten bijkomen. Zijn er gevallen dat er extra kosten worden gerekend bij het aanleggen van de glasvezelverbinding/aansluiting? Niet dat ik straks beloof dat dat niet het geval is en ik krijg ineens een rekening.
Hoelang gaat het denk je nog duren tot ik kan genieten van mijn internet? Twijfel toch om maar gewoon voor dsl te gaan..
Ik lees nu trouwens in een ander topic dat vwt niet de portiekwoningen doen (waar ik dus ook in woon). Bij wie kan ik dan terecht voor de planning? Is ook handig dat ik van te voren weet wanneer ik vrij moet nemen en of de aansluiting uberhaupt mogelijk is. Ook heb ik een contract van 2 jaar en woon ik waarschijnlijk over 2 jaar niet meer op dit adres. Kan mijn abonnement dan mee naar een andere woning?
Je kunt bij een verhuizing er zeker altijd voor kiezen om ons mee te verhuizen, zolang de technologie op jouw nieuwe adres dit toelaat. Wij leveren Glasvezel en DSL-verbindingen. Controleer altijd voordat je gaat verhuizen via onze postcodecheck (op de website) of bij de klantenservice (0800-0092) wat wel en niet mogelijk is.
Hi
Hoi
Sorry voor de late reactie van mijn kant! We hebben het momenteel enorm druk bij Webcare en daardoor antwoorden we trager dan je van ons gewend bent. Ik heb het gecheckt en kan je jammer genoeg niet blij maken. We leveren geen DSL op jouw adres, enkel nog Glasvezel. Het is natuurlijk volkomen begrijpelijk dat je de hotspot inmiddels zat begint te worden! Heb je al met VolkerWessels gebeld? Zij kunnen je alles over de planning vertellen: 088-1860444. VWT kiest welke onderaannemer de portiekwoningen oplevert.
088 - 1860444 |
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.