Heb al maanden een slecht beeld had altijd Telfort glasvezel altijd goed beeld ben overgegaan naar T-Mobile glasvezel omdat ik naar KPN moest het zelfde netwerkt van KPN maar beeld uit de oertijd ook al een tijd gehad dat geluid en beeld niet gelijk binnen kwamen geluid kwam met vertraging. . Dit is ca 3 tot 4 maanden terug ontstaan voor die tijd was het vergelijkbaar beeld met KPN lijkt net of bandbreedte wordt afgeknepen ook internet wat 100 zou moeten zijn is maar 92 bij telfort had ik altijd precies 100. Met kijken naar sport kun je gewoon zien dat de er niet voldoende signaal binnen komt omdat de bal vervaagd dit is bij alles waarbij het beeld snel ververst moet worden. Geprobeerd klantenservice te bellen maar dat is onmogelijk wordt elke keer afgebroken krijg computer aan de lijn en gaat niet verder. Zijn er meer die dit hebben of hebben gehad en is dit op te lossen of is de oplossing over te gaan naar Ziggo.
Slecht TV signaal
Beste antwoord door Brian
Hi Gelukkig kunnen we die in de meeste gevallen goed oplossen! De strepen achter de bal klinkt als een issue met de verversingssnelheid van het beeld (de Hertz) en heeft niet zozeer met de TV Box te maken. De Tv Boxen geven standaard 1080p (upscaled) 50 Hz door. Met 60 Hz TV’s wil dit nog wel eens problemen geven, het vastzetten van de instellingen in de TV wil dit nog wel eens verhelpen. Kijk ook eens naar instellingen zoals Motion Blur/Action/Sports mode etc. Daarna een reset van de TV Box uitvoeren zoals ik heb beschreven in mijn vorige bericht lost de problemen hopelijk op!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.