Skip to main content
  • 8,824 Topics
  • 71,376 Reacties
8824 Topics
T-Mobile Thuis 1 jaar lang ellende.. (Haarlem)
April 2016 besloten om over te stappen van Ziggo naar T-Mobile thuis. Niet omdat ik ontevreden was over Ziggo maar omdat T-Mobile thuis 10,- goedkoper was en ik Fox sport er gratis bij kreeg. Ik dacht ik doe het gewoon ook omdat we thuis allemaal al een mobiel abonnement hadden van T-mobile. En dan had je weer extras met klantvoordeel.. Bij het installeren van het pakket bleek al meteen dat de kabel die ons huis binnenkwam geen signaal had. Na bellen en wachten kwam er een monteur die ook vaststelde dat er geen signaal binnenkwam. Conclusie: er moest in de straat gegraven worden om het te fixen. Dit betekende weer wachten. Wel kregen we van T-mobile een onbeperkt internet voucher om zo via onze mobiel (hotspot..) te internetten. Na dagen van graven in de straat en 8 weken klooien met hotspots was de kabel gefixed. 12 juni ging het abonnement in. Vanaf de eerste dag is het internet signaal niet stabiel geweest. Omdat we vooral Wifi gebruiken dacht ik dat het kwam doordat het Wifi signaal niet door het hele huis even sterk en stabiel was. Vooral na 16:00 uur viel continu het internetsignaal enkele seconden tot een minuut weg. Ook waren er s'avonds altijd om de zoveel tijd 'blokken-storing' in het tv signaal. Na vele telefoontjes kwam er een monteur om 'alle kabels, modems e.d. even te controleren..' Alles was binnen prima. Wifi versterker gekregen. Het onstabiele internetsignaal was nog steeds hetzelfde. Enkele telefoontjes verder... Bleek dat het lag aan "de leverancier van T-Mobile (KPN)'.. Het verdeelstation kon de drukte van ons postcode gebied niet aan. Hierdoor kwam er een onstabiel signaal bij ons binnen. Paar telefoontjes verder.. "We zijn ermee bezig".. "Bladiblabladibla"... 13 maart 2017 zou KPN het probleem oplossen in het verdeelstation en zouden alle problemen verholpen zijn. (Ook een onderwerp hier op het forum toen geschreven en werd dit bevestigd..) ..... Gewacht tot 13 maart (wel paar vouchers gekregen om gewoon "normaal' thuis te kunnen werken..) Na 13 maart nog steeds geen stabiel internetsignaal. Wel ietsss minder haperingen lijkt het. Ook nog steeds blokken in het tv signaal s'avonds. Toen was mijn geduld echt op en wilde ik het Tmobile thuis abonnement meteen opzeggen. Contract loopt nog tot 13 juni 2019. Aan de telefoon netjes uitgelegd hoe ons T-mobile thuis jaar er uit heeft gezien en gevraag of ik aub per direct zou kunnen opzeggen omdat dit gewoon niet kan. "kan niet meneer.. u moet een afkoopbedrag betalen omdat uw contract nog loopt tot 13 juni 2019.." Dit kon ik gewoon niet accepteren en wilde iemand spreken die dit kon kwijtschelden. Na 20 minuten aan de lijn wachten (Dhr. John, Dhr. Hans, Mw Ebru,,) krijg ik Mw Anne * aan de lijn (zij zou degene zijn die bevoegd is om dit afkoopbedrag kwijt te schelden..).. Een dame die totaal niet meewerkt en zuchtend standaardzinnetjes op me afvuurt en me wil afschepen omdat het contract nog loopt tot 13 juni 2019. [*Moderator edit: achternamen medewerkers verwijderd] Daarna had ik geen geduld meer om een klantenservice robot netjes uit te leggen wat voor dienst T-Mobile ons het afgelopen jaar heeft verleend. Ik heb een Ziggo abonnement afgesloten per 13 juni 2019. Als onze mobiele abonnementen niet net voor 2 jaar verlengd waren had ik die ook meteen opgezegd. Ik denk daar nog over na.. Dit is de enige plek die ik nog ken om mijn ontevredenheid te kunnen uiten. Ik vroeg niet veel van T-Mobile.. Kwijtschelding afkoopbedrag van 2 maanden.. Het is er toch weer effe uit..:-)
Terrible service from Guidion
Dear T-mobile, After 10 days of waiting for the installation technician I've been finally connected to the fiberglass network of T-mobile. My subscription is 750Mbps. What I expected to see is a good quality internet and a good quality wifi signal. What I see now is 20-40Mbps internet speed on wifi, when I stand close the router and very poor quality wifi signal. Unfortunately, I was not at home during the installation, so I had to rely on professionalism of the Guidion technician. Attached is the werkbon, which states what job has been done. It states that the Wi-Fi signal was measured. Ok. I believe that, but the signal was measured only next to the router, probably, because I don't have any signal at attic (zolder) at all. In this case I expect that I would get a free* wifi repeater, but still nothing. Not even a note on a werkbon about the poor signal of wifi on the other floors and that the repeater is required. I think you need to choose a better installation service for your company, if you expect your clients to be satisfied and get less calls to your support. Now to the second problem, what's wrong with the internet speed? I'm going to measure it tonight via ethernet cable and a speedtest desktop utility to get the most out of it, but still 20-40Mbps is very very low!! I cannot even Skype normally, because of the poor connectivity. Maybe the router settings are wrong or something else, that's my first experience with fiberglass. Again we are coming back to the quality of the service by Guidion. They just connect the end user and doesn't care about the quality and in the werkbon it looks like everything is working perfectly, but in reality it is not. You need to investigate and fix that problems. Otherwise, your users is going to leave. I was very satisfied with Ziggo and 400Mbps in my previous home, and there are 2 reasons why I switched to T-mobile in my new place, because of the better price and promised 750Mbps via fiberglass. Now, please try to hold your new customers. Best regards, Limpopo

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen