Beantwoord

Overstapservice, geen lijn beschikbaar

  • 9 February 2020
  • 4 reacties
  • 188 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Vorige maand overstap van 2 mobiele abonnementen en internet van KPN naar T-Mobile aangevraagd. Komende week worden de mobiele abonnementen omgezet naar T-Mobile. Bevestigd met een SMS.

Tot op heden niets van T-Mobile vernomen inzake internet glazvezel, terwijl mijn KPN internet komende donderdag 13 feb wordt afgesloten. Geen installatie pakket ontvangen en geen afspraak met een monteur. Volgens klantenservice is er geen lijn beschikbaar, moet ik wachten en vooral mijn mail in de gaten houden. ??????

Dit is mij niet door de verkoop afdeling verteld. Hierdoor kom ik mogelijk zonder internet te zitten. En loop ik de kortingen op de mobiele abonnementen mis. 

Hoe gaat T-Mobile dit oplossen ? Hoe wordt ik gecompenseerd en wanneer kan ik contact verwachten ?

 

icon

Beste antwoord door Brian 11 February 2020, 09:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @mark672, goed om te horen dat je klant wil worden bij T-Mobile, alvast van harte welkom! Op dit moment is er inderdaad een capaciteitstekort in jouw omgeving waardoor we je nog niet aan kunnen sluiten voor je vaste internet, excuses hiervoor. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen maar ik heb op het moment nog geen specifieke datum. Mocht je hierdoor eventuele korting mislopen bij je mobiele abonnementen dan ga ik dit achteraf voor je verrekenen, maak je hier dus geen zorgen over. Stuur mij even een bericht zodra je vaste internet aangesloten is, dat kan via hier of via een privébericht en dan zorg ik er voor dat dat helemaal goed komt! :wink:

@Brian Bedankt voor je reactie. Over de maandelijks korting van de 2 mobiele abonnementen zal ik je tzt berichten zodra vaste internet aangesloten is. Ik heb begrip voor de duur aansluiting door de capaciteitstekort. Regelen jullie mijn huidige aansluiting met KPN doorloopt totdat ik bij T-Mobile aangesloten ben ? 

Reputatie 7

Hi @mark672, ik had hier nog niet gereageerd zie ik, excuses! Maak je geen zorgen, je huidige abonnement loopt inderdaad gewoon door tot KPN van ons een seintje ontvangt dat je bij ons online bent. :slight_smile:  

Top en bedankt voor je reactie. 
 

Reageer