Skip to main content
  • 8,812 Topics
  • 71,266 Reacties
8812 Topics
Abonnement opzeggen na klachten
T-Mobile Thuis, waar zijn jullie mee bezig? Jullie zijn onbereikbaar via chat of telefoon (nee, ik ga niet weer 30+ minuten in de wacht staan). Zo’n twee weken geleden heb ik een verzoek (het zoveelste) ingediend voor ontbinding van mijn contract, na problemen, zoals: Plots geen internetverbinding meer. Na zo’n twee weken was dit opgelost door een KPN monteur, omdat ze per ongeluk in de wijkkast onze lijn hadden verbroken (pardon?!). Wij hebben zelf 3x met jullie moeten bellen om deze afspraak te kunnen maken, omdat jullie consequent de afspraak niet na zijn gekomen om ons in contact te brengen met KPN. Blijkbaar hadden we bij onze verhuizing het bestaande contract kunnen opzeggen, echter ten tijde van de verhuizing is mij verteld dat we dan een boete moeten betalen en de enige optie zou een nieuwe contracttermijn van een jaar zijn. O ja, de kosten gaan ook omhoog, want nieuw contract. Maar besloten dit te doen, man wat een spijt! We zouden na uiterlijk vier werkdagen een reactie krijgen tav de aanvraag van ontbinding van het contract. Na vier dagen heb ik maar weer eens gebeld. “Sorry meneer, dat was een foutje van mijn collega, het is geen vier dagen meer. Tegenwoordig duurt dit elf dagen”. Elf dagen…?! Vandaag kreeg ik ineens een e-mail om een afspraak te maken met een monteur van Guidion. Waarom? En nog wat meer punten, die jullie hopelijk hebben geregistreerd in een intern ticket (bijvoorbeeld over collega’s die zonder toestemming op afstand het modem naar fabrieksinstellingen hebben gereset). Graag een inhoudelijke reactie!

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen