Skip to main content
  • 8,783 Topics
  • 71,088 Reacties
8783 Topics
Klacht omgang klanten
Zijn er meerdere mensen met problemen rondom T-mobile Thuis? ----------------------- Ik heb sinds 21-08 een Thuis-abonnement bij jullie. Of beter gezegd; ik dacht een abonnement te hebben. Op 25 augustus heb ik contact met jullie opgenomen en aangegeven dat mijn verbinding niet werkte. Ik heb destijds tot 3 september moeten wachten op een monteur, waarna de verbinding gerepareerd werd. Al vier dagen later kreeg ik bericht dat mijn abonnement opeens stopgezet zou zijn (zonder mijn medeweten) en dat ik mijn apparatuur in moest leveren. Bijna twee weken later, op 18 september, kreeg ik wederom het bericht dat mijn abonnement opgezegd werd en nu per 30 september. Ik heb direct toen ik deze mail heb ontvangen jullie op de hoogte gebracht en aangegeven dat ik deze NIET heb opgezegd. Weer vier dagen later, op 22 september, viel mijn gehele verbinding weg en ook dit heb ik dezelfde dag bij jullie aangegeven. Sindsdien zit ik zonder televisie en internet en kreeg ik vandaag bericht dat ik mijn apparatuur in moet leveren, omdat mijn contract stop is gezet. Ik moet dus een hele nieuwe aanvraag doen. Mijn nieuwe apparatuur kan pas halverwege oktober geleverd worden en direct een monteur meesturen (omdat ik al geen werkende verbinding had) is ook niet mogelijk?! Ik vind jullie aanpak, omgang met klanten en de berichtgeving zeer onprofessioneel. Bovendien kost dit hele gedoe mij veel tijd. Ik heb jullie klantenservice al meerdere keren geprobeerd te bellen, maar wacht standaard langer dan 20 minuten, waarna soms de verbinding vanuit jullie wordt verbroken.
request timed out bij ping test. wifi valt steeds weg
Hallo, Ik heb al een lange tijd een t-mobile thuispakket zonder problemen. Maar sinds ongeveer een maand geleden werkt de wifi niet meer goed op mijn laptop. Op andere apparaten werkt hij nog wel prima (wel wat minder als eerst, maar prima). Nu leek het mij aan de laptop te liggen, maar op verschillende andere draadloze netwerken werkt de wifi op mijn laptop gewoon goed. De speedtest geeft snelheden van nog geen 1 mbs download speed als het weer slecht gaat. En verscheidenen ping testen laat steeds een request timed out zien. Af en toe werkt hij voor een half uurtje ongeveer ‘goed’ (speedtest max 8 mbs), maar hij blijft wegvallen. Het grootste gedeelte van de tijd blijft hij zo traag dat ik niet eens mijn mail kan openen. Ethernet werkt echter wel goed, geen request timed out meer. Ik heb echt vanalles al geprobeerd en weet niet meer wat ik kan doen. modem uit/aan gezet modem gereset wachtwoord veranderd ander kanaal gekozen DNS omgezet naar 8.8.8.8 en 1.1.1.1 via CMD de dns cache leeggehaald firewall gecheckt internetadapter gecheckt instellingen aangepast etc etc Ik heb er zelf al met wat mensen die er verstand van hebben overgehad en ook zij begrijpen niet wat er mis gaat. na het legen van de DNS cache zag ik een kleine verbetering maar de wifi blijft om de seconde wegvallen. Heeft iemand nog een andere tip? Ik ben echt wanhopig aan het worden haha speedtest op een goed moment: https://www.speedtest.net/result/10138076020

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen