Sinds gisteren in de vooravond geen internet thuis.
Herstarten van de modem heeft mijn handen doen verslijten, wat het probleem niet heeft geholpen.
Is er een storing? Wijk 2522 Den Haag
Sinds gisteren in de vooravond geen internet thuis.
Herstarten van de modem heeft mijn handen doen verslijten, wat het probleem niet heeft geholpen.
Is er een storing? Wijk 2522 Den Haag
Voor zover ik kan zien is er op dit moment alleen een algemene storing in de omgeving Hilversum. Lokale storingen staan aldus dit topic ook vermeldt in My T-Mobile Thuis op de “Actuele Storingen” pagina.
Wat voor een modem heb je? Als je een Huawei of een Zyxel modem hebt in combinatie met een zwarte media converter of een witte Optical Network Terminal, dan wil het ook nog wel eens helpen om die te herstarten door de stroom ervan af te halen. Meer informatie hierover vind je in hetzelfde topic als degene die ik aan het begin gelinkt heb.
Hopelijk heb je snel weer internet!
-Gilbert
Hallo Gilbert,
Dank voor jouw bericht. Ik heb een Zyxel modem en tig keren de modem herstart. Mijn handen raken al versleten van het herstarten.
Ondertussen heb ik T-Mobile bereikt en het probleem moet door de monteur verder worden onderzocht.
Bedankt voor je tijd.
Hoi
Fijn dat Gilbert en onze telefonische collega's je hebben kunnen helpen! Ik zie dat je de afspraak met Guidion vandaag hebt staan, veel succes. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? Alvast bedankt voor je medewerking en heel veel plezier met de verbinding zodra die straks weer werkt!
Sorry dat het nog niet opgelost is
Werkt de Unlimited Internet voucher trouwens goed, kom je daarmee als noodoplossing uit de voeten? Laat het me weten als ik je in de tussentijd ergens mee kan helpen!
De Unlimited internet voucher werkt zeker, maar niet genoeg om te samen te werken en mijn VOIP werktelefoon is buitenwerking, omdat deze bekabeld netwerk eist. Ik moet het om en om doen met mijn dochtertje die ook online schoolwerk moet doen. Zodra er meer dan 1 persoon gebruik maakt van de hotspot, dan krijg één van ons low data. Daar is denk ik nu niks aan te doen. Wel jammer dat mijn dagelijkse werkzaamheden vertragen.
Ik kijk in ieder geval uit naar de volgende actie van KPN.
Nogmaals bedankt.
Groet, C
Hoi
Er is jammer genoeg nog geen update ten aanzien van KPN. Ik heb nagevraagd bij de technische dienst of dit ticket zo snel mogelijk opgepakt kan worden en hoop oprecht dat dit de hoogste prioriteit toegewezen krijgt. Zodra er updates zijn, geven we die ook per e-mail. Zo houden we je op de hoogte en blijf je niet in het ongewisse.
Sorry voor de langere wachttijd!
Heel graag gedaan
Indien ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden. Geniet van een zonnig weekend en stay safe!
De mail heb ik gezien met de bevestiging van de vergoeding. Nogmaals bedankt voor de geweldige service.
Ook jij een fijne zonnig weekend. Enjoy it and #staysafe.
Tang boeng! Carmelita
Bij deze aldus de update. Nogmaals mijn dan aan jou voor de geweldige service en het willen voorzien van een tussenoplossing gedurende de storing.
Verder wens ik je mooie en productieve werkweek.
Hoi
Desalniettemin, fijn dat hij het opgelost heeft, hij heeft gedaan waar hij voor kwam, maar jammer dat het op die manier moest. Wat betreft Guidion heeft hij deels gelijk: Guidion kan van te voren meten of het probleem zich binnenshuis of buitenhuis bevindt, maar in dit geval had de monteur absoluut nauwkeuriger moeten zijn.
Jij ook een mooie, productieve week toegewenst en veel plezier met de werkende verbinding!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.