Krijg ik nu ook mijn geld terug nadat ik nu al voor de 9e keer geen internet heb thuis in 30 dagen of moet ik het zelf terug boeken en waar blijft die monreur waar ik al 3 maanden op wacht bij geen gehoor boek ik alles terug jullie komen de leverings voorwaarden niet na bij uw klanten .
Excuses koop ik niks voor heb al 9 keer geen internet gehad in 30 dagen ik wil graag mijn geld terug anders blokeer ik elke betaling jullie komen de afspraken niet na dan hoef ik dus ook niet te betalen waardeloos bedrijf dit
Ja waardeloos gewoon ik ga mn geld yerug boeken ze stikken er maar ik ik ga niet betalen voor geen internet bellen heeft ook totaal geen zin zit al 3 maanden op een monteur te wachten die niet komt ik ga bu gewoon zoveel mogelijk terugboeken en niet meer betalen sleep me maar voor de rechter dan voor die paar kut tientjes kijken wie ergelijk krijgt.
Op hun antwoord kunt u lang wachten u gaat niks horen van tmobile gewoon uw geld terug boeken dan nemen zij wel contact op waardeloos bedrijf dit ik ga mijn contract laten ontbinden wegens niet na komen van de afspraken zit al voor de 9e keer zonder internet in 30 dagen dus waar betaal ik voor
Goedemorgen
Maar Wil je je aub. Wel Aan de community regels houden en stoppen met spammen.
Je krijgt antwoord van de moderators op volgorde van binnenkomst berichten.
Fijn weekend
Hi
Kan jij mij een privébericht sturen? Als jij daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN verwerkt, dan kan ik een kijkje nemen in jouw profiel. Jij krijgt uiteraard de dagen waarin jij geen gebruik kon maken van Internet van ons vergoed. Deze compensatie wordt ingediend zodra jouw Internet weer werkt, want zo kunnen wij het gelijk in één keer in orde maken. Laat jij het aan ons weten als jouw Internet weer draait als een tierelier? Ik ga uitzoeken hoe het met het verzoek van de monteur zit zodra ik in jouw profiel kan kijken. Ik hoor het graag van je!
Hoi
Ik heb jouw reacties in een ander topic hier gebundeld. Het is niet toegestaan je vraag om meerdere topic te plaatsen. Zie ook voor de huisregels. Op deze manier houden we de community overzichtelijk en zorgen we dat topics ook echt ‘ontopic’ blijven.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.