Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Zakelijk vast InternetNews
Zakelijk vast internet is onmisbaar en belangrijk voor de continuïteit van jouw onderneming. Je hebt het al druk genoeg en wilt geen zorgen over de betrouwbaarheid en snelheid van je Internet. Het moet gewoon goed werken. Je kent ons waarschijnlijk van Thuis en Mobiel, daar komt nu ook vast Zakelijk Internet voor ondernemers bij. Zorgen over je internetverbinding? Die kun je meteen afstrepen. Met Zakelijk Internet van T-Mobile is jouw bedrijf verzekerd van snel en stabiel internet én van goede service. De belangrijkste punten hebben we op een rijtje gezet voor je zodat je precies weet wat je kunt verwachten bij Zakelijk Internet. Vast IP-adres Gegarandeerd toegang tot je bedrijfsnetwerk. Veilig, stabiel en betrouwbaar. Zakelijk kan het verstandig zijn om een vast IP-adres te nemen. Hiermee ben je verzekerd van een stabiele werkomgeving en heb je gegarandeerd toegang tot je bedrijfsnetwerk. Voor bepaalde alarmsystemen en pinapparaten is het ook verstandig om een vast IP-adres te hebben, omdat je altijd verbonden bent. Ook als je wilt dat je beveiligingscamera’s overal toegankelijk zijn, is een vast IP-adres essentieel. En synchroniseren mobiele apparaten van je bedrijf met elkaar? Dan is een vast IP-adres zeker noodzakelijk. Bij Zakelijk Internet van T-Mobile krijg jij een vast IP-adres. Wifi Plus Zakelijk Écht goed en stabiel internet in het hele kantoorpand, wie wil dat nou niet? Met Wifi Plus voor Ondernemers heb je nooit meer een slechte verbinding. Dankzij de combinatie van een continu zelflerend netwerk met meerdere wifipunten, de controle via een eenvoudige app en optimale veiligheid, ben jij altijd online. Altijd online De belofte ‘altijd online’ maken we waar met Internet Back-up. Met deze dienst krijg je een extra pad om verbinding te maken met het Internet. Je ontvangt namelijk een simkaart voor de 4G router zodat je altijd online blijft. De router detecteert een mogelijke uitval van de vaste verbinding en schakelt automatisch over naar het 4G-netwerk. Met Wifi Plus ontvang je geavanceerde wifi & security in alle kantoorruimtes via een mesh netwerk. Zakelijke support Mert Zakelijk Internet heb jij de beschikking over ruime openingstijden en professionele ondersteuning van onze experts bij de zakelijke klantenservice. Onze kundige collega’s staan je graag te woord en bieden uitstekende service op elk aspect van jouw zakelijke internetabonnement. Welke internetsnelheid? Zakelijk Internet bieden we aan op zowel koper (DSL) als Glasvezel in verschillende bandbreedtes. Internet Basis (Glasvezel 50/50 Mb of VDSL 50/10 Mb) voor € 40 per maand Internet Compleet (Glasvezel 100/100 Mb of VDSL 100/30 Mb) voor € 42 per maand Internet Extra (alleen Glasvezel 500/500 Mb) voor € 51 per maand. Alle prijzen zijn exclusief eventuele kortingen. Klantvoordeel? Het is ook bij Zakelijk Internet mogelijk om meerdere zakelijke abonnementen te combineren zodat je korting ontvangt via Klantvoordeel. Heb je meerdere Work Unlimited mobiele abonnementen en daarnaast een Zakelijk Internet abonnement? Mooi! Dan ontvang je € 10 korting op je Zakelijk Internet abonnement. Check alle ins en outs op onze servicepagina: Combivoordeel Zakelijk Internet. Ook voor Thuis? Zakelijk Internet kun je beschouwen als de zakelijke variant van T-Mobile Thuis. Het is echter wel handig deze gescheiden te zien omdat de zakelijke en particuliere tak los van elkaar staan. Ben jij momenteel klant van Thuis en overweeg je over te schakelen naar Zakelijk Internet? Dat is natuurlijk zeker mogelijk! Je dient in dat geval een KvK- nummer te hebben, bijvoorbeeld wanneer je een zzp- er bent . Houd er alsjeblieft rekening mee dat Zakelijk Internet vooralsnog niet beschikt over Vast Bellen, TV en extra entertainment. We bieden geen ondersteuning en serviceverlening voor Zakelijk Internet op de Community. Heb je vragen over Zakelijk Internet of heb je interesse in een abonnement? Check dan onze servicepagina, of bel met de zakelijke klantenservice: 0800-7112. Neem ook meteen een kijkje op onze website voor alle ins en outs: Zakelijk Internet.
Begint goed,geen upload snelheid...
Hi, Bij deze helaas al een klacht... Vanochtend is mijn nieuwe verbinding van jullie hier geïnstalleerd, alleen werkt de upload snelheid niet. Nu zag ik vanmorgen bij de speedtest wel dat de upload niet verder kwam dan max 3mbit,maar de monteur vertelde voor het online gaan van de modem dat het 5ghz wel even duurde....(dus ik dacht dat het daar aan lag...) Maar de monteur heeft ook de speedtest gedaan en die zei dat het goed was...Toen hij mij terug belde over geen upload en ik hem vroeg of hij dat niet gezien had,was zijn antwoord:sorry daar heb ik niet opgelet! Nou heeft hij zelf nog even contact met T-Mobile gehad en kwam toen met de eventuele boosdoener zijnde poort 23 die hij er uit had gegooid.(heeft niet geholpen) En het kwam er dus op neer,red je er maar mee en succes!(want ik kan er niks aan doen...) De verbinding heb ik getest en is overal hetzelfde. Getest op: -Windows desktop pc met kabel(zit geen wifi op) -Ipad pro wifi -Macbook air m1 -Android telefoon Nu heb ik op het T-Mobile forum al meerdere meldingen gelezen van mensen die zelfde problemen ervaren en ik hoop dat ik niet in hetzelfde gezeur terecht ga komen.(het probleem is bij jullie bekend..) Ik heb altijd een prima glasvezel verbinding gehad qua upload en download van kpn/tele2 en nu is het ineens een probleem. Het zou dan ook zeer prettig zijn als dit snel opgelost word.(aangezien jullie dit probleem kennen hoeft het ook niet veel tijd te kosten) Ps.de handleiding van de klantenservice heb ik al doorlopen en uitgevoerd en daar ligt het allemaal niet aan.
Verhuizen naar waar geen glasvezel is, toch een boete?
Hi, Ik ga binnenkort verhuizen naar een adres waar nog geen glasvezel beschikbaar is. Dat zal er pas vanaf (op zijn vroegst) september zijn. Nu heb ik via de klantenservice vernomen dat er wel DSL beschikbaar is. Nu ben ik nog genegen om voor de time being te switchen naar DSL. Echter na grondig onderzoek in en om het huis blijkt de DSL kabel nergens te vinden. Enkel een coax kastje van Ziggo is aanwezig. Aangezien ik een online bedrijf heb ben ik nogal afhankelijk van internet. Bij de klantenservice kan men wel een monteur sturen om te kijken of er een DSL aansluiting is. Echter mocht die gevonden worden dan kan het nog een aantal weken duren voordat er een aansluitpunt gemaakt is. Die tijd heb ik niet omdat ik anders zonder internet zit. De makkelijkste manier is natuurlijk overstappen naar een andere provider (in dit geval Ziggo). Echter aangezien ik ook met mijn mobiel bij T-mobile zit wil ik natuurlijk het liefste bij T-mobile blijven. Maar men blijft dan vasthouden aan een boete van 3 maanden omdat mijn contract nog tot juni loopt. Nu is dus mijn vraag waar die boete op gebasseerd is. Er staat nergens in de voorwaarden dat ik bij de aankoop van een huis moet letten of het huis past bij je TV + internet abonnement. Ik wil zoiezo mijn mobiel abonnement behouden echter door omstandigheden wordt ik dus gedwongen om ander internet + tv te nemen. Waarom zo halstarrig vasthouden aan die boete van 3 maanden (dus +/- 180 euro)? Ik ben inmiddels al ruim 20 jaar klant maar zo slecht als de klantenservice nu is heb ik het niet meegemaakt. Als het te moeilijk wordt wordt plots de verbinding vebroken, men weet het niet of men verschuilt zich achter een andere afdeling die pas onderzoek kan doen zodra ik de boete heb betaald. Er wordt zelfs een “oplossing” geboden waarbij ik DSL afneem voor glasvezel prijzen zodat ik geen boete betaal maar gewoon teveel voor mijn abonnement.
klacht monteur van Guidion wat al 3 maanden niet is verholpen.
Geachte lezer thuis, Als je mijn review hier tegenkomt dan kan ik je verzekeren dat je de wifi kabels door Guidion niet doorgetrokken wil hebben in je nieuwbouw of bestaande huis. Graag verwijs ik je naar de foto's en naar mijn ervaring met de monteur(s) en de klantenservice hierover. Sowieso het advies om niet met T-mobile in zee te gaan omdat ze geen ruk doen aan de klacht en hun internet bagger is. De klacht is meerdere malen telefonisch aangekaart en ook via de mail. Dus heb geen hoop dat ze hier snel een oplossing voor gaan vinden, want ik zit momenteel al 3 maanden met deze vieze muur. Hi Team, Daar ben ik weer met een nieuwe ervaring en nieuwe klacht over het door trekken van de internet kabels van begane grond naar de zolder. Gisteren 11 december is de monteur dus eindelijk gekomen om de kabels door te trekken, overigens een hele lieve, eerlijke en betrouwbare vent, maar toch moet ik helaas een klacht indienen omtrent het resultaat, de vlekken op de muur en tevens bloedsporen. In de bijlagen treffen jullie de foto’s waarbij de gewitte muur eigen vol zit met vlekken en we nu moeten opkijken naar sporen van bloed. Tijdens het door trekken van de kabels heb ik de monteur op de zwarte vlekken aangesproken op welke wijze we dit moeten oplossen en heeft hij mij verzocht de sporen met een vochtig doekje weg te halen. Naja dit is dus het resultaat en ik weet niet wat erger is/was, de zwarte sporen die er op dat moment waten of de vlekken nu. Dat hele muur dus opnieuw gewit worden en hier zitten dus kosten aan verbonden. Graag zou ik dus willen weten op welke manier ik die vergoed ga krijgen of op welke wijze de monteur aansprakelijk gesteld kan worden. Zoals ik al eerder zei een super lieve en betrouwbare kerel, maar ik kan de sporen op dit moment niet aanzien. De totale kosten waren 200€ gisteren, maaaaaar bij de 1e afspraak hebben we destijds ook op 15-16 november ook 55-60 euro afgetikt en dar zouden we graag terug willen krijgen omdat die werkzaamheden dus niet zijn verricht en onterecht zijn opgevraagd en betaald. Ik kijk uit naar jullie reactie, telefoontje, oplossing hierover. PS: ik heb jullie echt veel te vaak moeten spreken omtrent een simpele klus, ook te vaak en te lang in de wacht gezeten hoor. Echt niet normaal. Dit verhaal ga ik tevens ook door spelen aan tmobile zelf als ik op korte termijn ga overstappen.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen