Fix jullie internet anders stap ik over naar KPN

  • 27 February 2024
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

FIX JULLIE XXXXX INTERNET ANDERS STAP IK OVER NAAR KPN.

 

Helemaal klaar mee met dat het internet zovaak wegvalt.

 

Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

Teresa van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Laeyon

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om de verbinding te optimaliseren! 

Ik wil je vragen om het modem op de volgende wijze een herstart te geven: 

  1. Haal het modem en de Mediaconverter/ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) van de stroom.
  2. Wacht minimaal 10 seconden. Sluit daarna de Mediaconverter/ONT weer aan op de stroom en laat deze 30 seconden opstarten. Sluit daarna het modem weer aan op de stroom.
  3. Wacht tot alles volledig is opgestart.
  4. Controleer of de diensten weer werken.

Wil je daarna de verbinding testen voor de komende drie dagen? Vergeet niet om de datum/tijdstip van de wegval te noteren. Laat je het mij weten als je zo ver bent? Ik kijk dan gelijk met je mee! 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Laeyon

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om de verbinding te optimaliseren! 

Ik wil je vragen om het modem op de volgende wijze een herstart te geven: 

  1. Haal het modem en de Mediaconverter/ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) van de stroom.
  2. Wacht minimaal 10 seconden. Sluit daarna de Mediaconverter/ONT weer aan op de stroom en laat deze 30 seconden opstarten. Sluit daarna het modem weer aan op de stroom.
  3. Wacht tot alles volledig is opgestart.
  4. Controleer of de diensten weer werken.

Wil je daarna de verbinding testen voor de komende drie dagen? Vergeet niet om de datum/tijdstip van de wegval te noteren. Laat je het mij weten als je zo ver bent? Ik kijk dan gelijk met je mee! 

Reputatie 7
Badge +14

FIX JULLIE XXXXX INTERNET ANDERS STAP IK OVER NAAR KPN.

 

 

 

Nou nou, je hoeft niet te schreeuwen hoor. Moderators lezen je bericht ook als je op een normale manier communiceerd.

FIX JULLIE XXXXX INTERNET ANDERS STAP IK OVER NAAR KPN.

 

Helemaal klaar mee met dat het internet zovaak wegvalt.

 

Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

Dat heb ik iedere keer gedaan, maar daar ligt het niet aan… toch bedankt voor je hulp!

FIX JULLIE XXXXX INTERNET ANDERS STAP IK OVER NAAR KPN.

 

 

 

Nou nou, je hoeft niet te schreeuwen hoor. Moderators lezen je bericht ook als je op een normale manier communiceerd.

Je hebt gelijk, mijn excuses, maar ik zat in een ranked game en was veel punten kwijtgeraakt, en had een timeout penalty gekregen hierdoor. Ik zou willen vragen of één van jullie dit topic wil verwijderen!

Reputatie 6
Badge +2

@Laeyon Uiteraard 100% aanvaard, ik vind dit echt sportief van je! Ik kan mij ook heel goed voorstellen dat dit echt balen is, zeker met die penalty. 

Mocht dit toch blijven aanhouden, trek je dan aan de bel? Ik sta altijd klaar om met je mee te kijken! 

Ik kan het topic niet verwijderen, maar wel sluiten. Komt goed!