klachten worden niet serieus genomen

  • 28 February 2024
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

We zijn nu al ruim vanaf oktober 2023 bezig om een oplossing tevinden. waar als eerst tig keer telefonisch contact is gezocht waarbij we binnen 3 dagen terug gebeld zouden worden. Uiteindelijk ben ik vanaf december de klachtnummers gaan bijhouden en odido een ultimatum heb gesteld in een officiële ingebrekestelling. Deze brief is ontvangen en getekend en geen reactie op gekomen. We zijn een contract aangegaan waarbij Odido levert en ik als consument per maand betaal. Odido levert niet conform afspraken dus naar meermaals contact en geen verbetering heb ik het contract eenzijdig opgezegd. In januari en februari aantal keer contact gehad waarbij mij een creditering js toegezegd. Nu zijn we al 3 maanden verder en is het bijna maart en krijg ik betalings herinneringen terwijl er een creditering plaats zou vinden. Vanaf dag 1 dat tmobile overging naar odido is het één grote puinzooi en wordt je als klant niet serieus genomen. Wellicht neemt het programma" Kassa" dit verder op. Je moet echt je best doen om ook maar ergens iets positiefs te vinden over Odido.

Een tevreden Kpn klant.

XXXX

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @R_icardo, bedankt voor je uitgebreide reactie en goed dat je aan de bel trekt, wij willen hier graag goed met je uitkomen! Ik zie dat je de afgelopen tijd contact hebt gehad met het klachtenteam. Op 21 februari heeft collega Raza een vergoeding voor je aangemaakt. Omdat de factuur van februari al was opgesteld kon de vergoeding niet meer in februari worden uitbetaald. Daarom maken wij voor de vergoeding een aparte creditfactuur aan in maart. Inmiddels is het abonnement ook volledig stopgezet op de overstapdatum die KPN aan ons heeft doorgegeven.

Hiermee zal het snel rechtgezet zijn, ook Raza of een collega van hem komt nog terug op je reactie richting het klachtenteam! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @R_icardo, bedankt voor je uitgebreide reactie en goed dat je aan de bel trekt, wij willen hier graag goed met je uitkomen! Ik zie dat je de afgelopen tijd contact hebt gehad met het klachtenteam. Op 21 februari heeft collega Raza een vergoeding voor je aangemaakt. Omdat de factuur van februari al was opgesteld kon de vergoeding niet meer in februari worden uitbetaald. Daarom maken wij voor de vergoeding een aparte creditfactuur aan in maart. Inmiddels is het abonnement ook volledig stopgezet op de overstapdatum die KPN aan ons heeft doorgegeven.

Hiermee zal het snel rechtgezet zijn, ook Raza of een collega van hem komt nog terug op je reactie richting het klachtenteam! 

Reageer