Alles over je abonnement, Mijn Odido, je rekening, verhuizen, het terugsturen van apparatuur en meer!
Recent actief
Ik heb een (voormalig) T-mobile abonnement voor mijn mobiele nummer en vast-internet thuis.Als ik inlog op de Mijn-omgeving en ik wil deze (bestaande) abonnementen toevoegen dan krijg ik na het invoeren van de bevestigingscode die per sms wordt verzonden de foutmelding “Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.” Deze melding krijg ik ook na de geboortedatum-check en het invoeren van de bevestigingscode voor het Internet-abonnement dat op mijn huisadres loopt.Deze problemen had ik ook al toen het nog geen Odido maar T-mobile was. Wellicht komt het omdat mijn account al jaren geleden is aangemaakt en ik in de tussentijd een (mobiel) abonnement heb gehad bij een andere provider?
Hi there, I already moved out of the flat I had my T-mobile wifi in, and I recently received an email that stated that I need to return the modem. I cant do this as I’ve given the keys and don’t live in the Netherlands anymore. What can I do?
Nu heb ik dagenlang gezocht naar het bekabelen thuis van internet op de site maar kom geen steek verder. Dus het bekabelen door het hele huis met alle aansluitpunten voor laptops, tv en radio's. Dat is dan net als de oude vroegere coax kabel aansluitingen. Uiteindelijk naar de ODIDO shop gegaan in Veldhoven maar die wisten het helemaal niet. Kende zelfs de mogelijkheid niet. Dus voordat ik wil overstappen van Ziggo naar ODIDO moet ik weten hoe het zit. Kom desnoods langs met een monteur voor uitleg.
By accident, I deleted the 2FA token of my T-Mobile account.How can the 2FA method be reset so that a new token will be created?
Ik heb een oude harddisk recorder die is omgezet naar opnemen in de cloud. Nu wordt er bij opnemen in de cloud van RTL4, 5 en mogelijk nog andere zenders aangegeven dat de zender opnemen niet toestaat. Op de app van de televisie kan ik de opname wel inplannen. Ik heb de tv-box ook al volledig gereset waarbij de nieuwste firmware geïnstalleerd is. Toch blijft dit euvel zich voordoen. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Hey beste T Mobile medewerker,ik ben 9 mei geopereerd en heb een lastig herstel gehad. Destijds is mijn internet over gegaan op glasvezel. Ik moest de spullen naar jullie toe sturen maar ik was destijds niet in staat om de deur uit te gaan dus het is me helaas niet gelukt. Sinds een paar dagen kan ik weer wat dingen ondernemen, en is het terugsturen er bij mij helemaal bij in geschoten! En nu ligt er een boete op mij te wachten… kan ik die nog voorkomen? Want ik kann het eigenlijk niet missen. Morgen doe ik het op de post, beloofd!
Ik moet zeggen dat de overstap van glasvezel via KPN naar Odido tot nu toe totaal niet bevalt.Voor een zakelijke aansluiting mag ik wel een beetje support verwachten, lijkt mij, Ik heb vanmorgen een glasvezel aansluiting van Odido maar ik heb geen internet via mijn eigen router. Ondanks uren inlezen op het forum en internet.Mijn probleem vanmiddag telefonisch gesteld, en de support medewerker zei dat ik tot vanavond moest wachten dan zou mijn router een ip-adres krijgen.Ik vroeg nog, weet u dat wel zeker?De vraag vanmiddag ook via het support formulier in mijn account gesteld, geen reactie, inmiddels 9 uur geleden.Vanavond een aantal keren opnieuw telefonisch contact gezocht, alleen maar in de wachtrij gestaan met een ondraaglijk muziekje. Geen mens gesproken.“Wat goed dat je belt, wij zijn er voor je”, hoor ik als ik support bel.Wat een kolder.
Het lukt mij niet om mijn Tmobile Thuis en mijn Tele 2 mobiel onder 1 gebruiker te koppelen in de Odido app. Ik heb ze wel beiden op een apart e-mailadres kunnen zetten en mijn tele 2 mobiel account geontkoppeld, maar het samenvoegen lukt daaropvolgend weer niet. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
I’ve tried now with several accounts but I’m unsuccessful in adding my home internet subscription so I can see my invoices because they seem too high. I see many people have similar problems, I was even in the store but they also couldn’t help. I see though that some people were a bit more successful here :)
Hi, Today I gave 2 orders, one for home internet and the other for mobile subscription. The order numbers are below. Home internet: 201143766Mobile subscription: 201146479 I gave my orders separately so I missed the chance to benefit from the price discount. Could you help me combine my orders or cancel them so that I can re-order. Best regards,
Ik heb een mobiel abonnement en internet thuis abonnenment.nu kan ik wel inloggen op mijn mobiel abonnenment maar het lukt al heel lang niet meer om in te loggen op mijn internet thuis abonnenment.Nu wilde ik mijn thuis abonnement maar toevoegen aan mijn mobiel abonnenment maar krijg de melding dat mijn adres niet voorkomt in het systeem. wat ik heel knap vindt aangezien mijn internet thuis wel gewoon werkt en elke maand automatisch afgeschreven wordt
Hallo,Ik probeer al een tijdje mijn accounts voor mobiel en thuis samen te voegen. Ik had voor beiden een account met hetzelfde mailadres. Het stopzetten van de aparte account voor Thuis is gelukt, ik ga nu rechtstreeks naar de nieuwe overzichtspagina waar mijn mobiele abonnement al staat. Maar het vervolgens weer toevoegen aan My T-Mobile krijg ik niet voor elkaar. Ik vul de laatste 5 cijfers van mijn rekeningnummer in, en krijg dan de foutmelding ‘te veel records gevonden’. Het rekeningnummer klopt zeker! Kan iemand misschien achter de schemen meekijken?
Hallo, wanneer ik mijn (TV internet) abonnement wil toevoegen aan de Odido app, staat er het volgende: Het inloggen is mislukt. Probeer het later nog eens. Ik wil heel graag mijn facturen kunnen zien, dus ik vind het belangrijk dat ik toegang heb tot deze app. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Ik ben nu inmiddels al een aantal weken klant maar ik kan nog steeds geen (bestaand). account aanmaken. Ik krijg of de melding dat het niet gelukt is en dat ik het later nog eens moet proberen of ik krijg een melding dat het inloggen mislukt.Kunnen jullie me hier aub mee helpen?Wanneer ik telefonisch contact opneem krijg ik de opmerking dat ik het moet blijven proberen….maar dat is dus tevergeefs
Ik heb een Internet + TV abonnement afgesloten en een mail gekregen dat ik de bestelstatus kan volgen via Mijn Odido.Wanneer ik inlog in Mijn Odido en aangeef dat ik mijn internet abonnement wil koppelen krijg ik deze melding:De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.Graag jullie hulp.
I have a fibre optic connection in Leidschendam. Its been two days without Internet. Has the outage been fixed yet?
Beste Odido mensen,In augustus kreeg ik ineens €5,66 minder korting op mijn tv+internet abonnement (sinds juli 2019 t-mobile) en in september €10,00 minder korting. Zo betaal ik ineens 27% meer aan mijn abonnement. Dat kan toch niet kloppen?Graag een betere uitleg dan “minder korting” want: waarom ik minder korting krijg staat ook nergens uitgelegd.Ik hoop dat dit het gevolg van een ‘foutje’ is want mij is vantevoren niks medegedeeld over deze nieuwe manier van de factuur opstellen.groet,Mei
Vanaf vandaag verwelkomen wij je bij Odido! We hebben superscherpe aanbiedingen en bieden jou de optie om te kiezen welke actie je graag wilt bij jouw Internet + TV voor thuis abonnement. Internet, TV, Vast Bellen en nog veel meer. Het kan bij Odido. Wil je alleen Internet? Of neem je Internet + TV + Vast Bellen in 1 betaalbaar abonnement? Bij Odido kies je precies wat je wil. Da’s makkelijk. En je kan je abonnement uitbreiden om het leven nóg makkelijker te maken. Neem bijvoorbeeld Wifi Plus voor perfecte wifi overal in huis. Denk aan Thuis Veilig Online, om je telefoon, tablet, computer en al je slimme apparaten nóg beter te beschermen. Of kies entertainment, zoals alle sport in 1 pakket met Viaplay + ESPN Compleet. Kan allemaal. Odido: je nieuwe provider voor Mobiel, Glasvezel en TV. Kenners noemen ons Glasvezel ‘zeer goed’. Kies je voor Internet van Odido, dan zit je goed. Sterker nog: zeer goed. Zijn we trots op. Mag jij ook zijn. Want met ons supersnelle en stabiele Glasvezel ge
Goedemorgen, Ik ben al sinds januari (2023) bezig met een glasvezel aansluiting deze zou eerst in maart worden opgeleverd.Op advies van een t-mobile medewerker toen mijn ziggo aansluiting opgezegd..Eind maart heb ik deze opzegging terug kunnen draaien want de glasvezel aansluiting was nog niet in orde (wijkcentrale was niet af)Maanden zitten wachten en eindelijk half augustus was het zover 30 augustus zou de vezel naar binnen getrokken worden en getest en zou ik van het glasvezel gebruik kunnen gaan maken.Kreeg vanuit T-Mobile een doos binnen met modem en tv decoder. (dit was rond 23 augustus heb toen met T-Mobile gesproken en alles zou nu goed gaan ik kon nu zeker mijn ziggo opzeggen)En 30 augustus stond er een 4 tal mannen in mijn huis de aansluiting in orde te maken…….En toen begon de gezeur ze konden de vezel niet testen want de wijkcentrale (POP)(HKKA1F) was niet af…. Maar ik moest me geen zorgen maken dit was al vergevorderd en dit kon met enkele dagen hooguit een week of anderha
Hallo, Op 9 november loopt mijn contract af. Ik kan natuurlijk naar een andere provider gaan. Maar misschien kan ik een nieuw abonnement afsluiten. Ik heb nu internet 100 mb plus tvbox voor 55 euro per maand. Nu zag ik bij Breedband winkel dat er een abonnement is internet 400 mb plus tvbox voor dezelfde prijs. 55 euro per maand dus. Kan ik naar dat abonnement overstappen?
Op 1 juli jongstleden hebben mijn vriendin en ik ons nieuwe appartement in Amersfoort betrokken. Wij hebben destijds gekozen voor internet (via glasvezel) van Tmobile. Hiervoor hebben wij een afspraak gemaakt met de technische partner van Tmobile, Guidion, om de installatie van de hardware voor na de meterkast te bewerkstelligen. De installatie vond plaats op 9 juli maar tot onze spijt kwam de monteur van dienst vrij snel tot de conclusie dat er geen internet het appartement in kwam en hij hier niks aan kon doen aangezien hij niet beschikte over de juist materialen.Niet ideaal maar hij zou een ticket aanmaken aan de hand waarvan een andere monteur, tevens ook van een andere partij, langs zou komen om het probleem te verhelpen. Dit bezoek vond plaats de 14e van de zelfde maand. Na een uur ‘werken’ kwam ook deze monteur tot de conclusie dat hij er niks aan kon doen. De beste man wees mij op het feit dat het zo zou kunnen zijn dat mijn abonnement nog niet actief was. Dit bleek na een, wat
Goedemiddag,Van T-Mobile kreeg ik bericht dat zij voortaan Odido heetten. Geen probleem, inloggen bleef hetzelfde. Niet bij mij. Mijn inloggegevens opvragen lukt niet. Nieuw wachtwoord instellen lukt lukt niet, evenmin nieuw account aanmaken. De link doet er 6 uur over. En zelfs per omgaande is deze ‘verlopen’. De tweestapscode, die ik telkens ontvang, klopte 4 keer niet. Ik ben beetje radeloos. Ik was tv klant 8185124965 bij T-Mobile. Graag licht in de duisternis. Bij voorbaat dank. Kattenluikje (gesloten)
Sinds vrijdag 1 september geen licht meer vanuit de centrale geconstateerd door de monteur op 4-4-2023 die zei dat het 3 werkdagen zou duren voordat ik gebeld zou worden door KPN voor een monteur. wel netjes een voucher gehad voor mij mobiel maar dat werkt amper tv kijken op de laagste stand duurt 2 minuten en daarna bufferen en weer 2 minuten kijken, verschillende keren contact gehad met de klantenservice ja we hebben het door gezet ligt nu uit onze handen. steeds verschillende antwoorden van klantenservice nooit een direct antwoord. ook nu weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben en hoe lang het gaat duren. Dacht dat Odido meer voor de klant was merk er heel weinig van via de klantenservice of ook via de chat
Afgelopen vrijdag ochtend werd mijn internet geïnstalleerd door een monteur. Toen hij klaar was lzag ik al rode lampje op beide apparaten branden, de monteur zei dat het vanzelf weggaan en groen licht worden. En tot nu blijft het nog steeds rood lampje. Al de stekkers uit de stopcontact gedaan en blijft nog steeds rood.
Hallo, Als ik bv naar www.foxnews.com ga, en een video op een pagina wil afspelen, gebeurt er niets. (bv Ronna McDaniel’s message to GOP voters ahead of 2024: Bank your vote early | Fox News Video)Als ik via een VPN naar de USA ga, werkt dit wel.Wat kan hier de oorzaak van zijn ?Eric
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.