Hallo
Via pm kan je helaas geen afbeeldingen sturen, je zou het afgiftebewijs hier kunnen uploaden. Staat je klantnummer ook in je community profiel?
Hallo
Beste
Niemand kan iets met die code . Als je het niet wil uploaden kan een moderator niet zoeken of het binnen is. Klik op mijn naam daar kan je een pm versturen en zien dat het NIET kan.
Ik heb even een test gedaan met mijn code .
je kan er niets mee.
Beste
Niemand kan iets met die code . Als je het niet wil uploaden kan een moderator niet zoeken of het binnen is. Klik op mijn naam daar kan je een pm versturen en zien dat het NIET kan.
Ik heb even een test gedaan met mijn code .
je kan er niets mee.
Waarom kan een moderator niet even reageren? Zo moeilijk is dat toch niet? Kan ik die code pm’en kunnen zij zien odido het gewoon weer aan het verkloten is. Dat ik het modem netjes 4 dagen nadat ik het abonnement heb geannuleerd terug gestuurd heb.
Omdat je wil wachten op een moderator moet je wel geduld hebben tot je aan de beurt ben. Nee het is zeker niet moeilijk maar ze zijn nog druk of al naar huis en aan de koffie
En ik heb even een test gedaan (heb zelf ook een code) het adres komt niet te voorschijn.
Succes, en groetjes
ps. Niemand verkl…. iets zo als jij zegt. Let een beetje op je taalgebruik dan blijft de community een fijne plaats voor iedereen
bumb
Het T&T bijh et retour label in mijnodido geeft trouwens aan dat het pakket bezorgd is. Dus kunnen jullie ook kijken.
Die herken je aan de toevoeging van Odido.
Het is nu weekend en ook nog Black Friday.
Aangezien je het bewijs hebt zal het wel goedkomen.
Ik begrijp je ongeduld wel. Ik heb zelf vorige maand al mijn Tele2 spullen retour gestuurd met een briefje erbij om alstublieft een terugmelding te geven.
Vergeet het maar, doen ze ook niet bij tele2. Ik heb ook de t&t klaar liggen voor als er een vraag over komt. Maar elke dag wacht je op een brief of mail, een vraag naar het bewijs of de rekening voor de ingeleverde spullen.
Retouren goed boeken en geld wat retour gestuurd moet worden overmaken is bij veel bedrijven een moeilijke zaak. Zowel hier als bij tele2 veel berichten over gezien.
Dit valt blijkbaar buiten het normale geoliede diensten patroon.
Hey
Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat wij het pakket ontvangen hebben. Echter is deze niet afgemeld in het systeem. Ik heb alles zojuist handmatig voor je afgemeld. Het staat nu goed in het systeem! Ik wens je veel succes bij je nieuwe provider.
Hey
Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat wij het pakket ontvangen hebben. Echter is deze niet afgemeld in het systeem. Ik heb alles zojuist handmatig voor je afgemeld. Het staat nu goed in het systeem! Ik wens je veel succes bij je nieuwe provider.
Top, dank je wel!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.