Skip to main content

Google speaker

  • 25 november 2023
  • 6 reacties
  • 44 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Sinds ik ben overgestapt doet mijn Google speaker het niet meer. Heb de speaker gereset en de Home app opnieuw gedownload. Wat gaat er mis?

Uitgelichte reactie

26 november 2023

Hoi @Bull079, dat moet zeker op te lossen zijn! Wij hebben een installatiehandleiding van Google Home op onze Community staan, kan je deze opnieuw doorlopen?

Ik ben benieuwd hoe het gaat! 🙂

6 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 26 november 2023

Hoi @Bull079, dat moet zeker op te lossen zijn! Wij hebben een installatiehandleiding van Google Home op onze Community staan, kan je deze opnieuw doorlopen?

Ik ben benieuwd hoe het gaat! 🙂


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 november 2023

Ik heb alles gedaan zoals het moet. Ik blijf de melding krijgen "kan niet communiceren met je Google Home"


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21624 reacties
  • 26 november 2023

Hallo @Bull079 

Kan je eens deze 2 mogelijke oplossingen proberen?

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat. Ga in het menu naar de WiFi instellingen en schakel 5 GHz uit.

Mocht dit niet helpen ga dan eens in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, kies WPA2-PSK bij beveiligingsmodus en klik op toepassen.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 november 2023

Je bent een topper de 5GHz uitzetten heeft geholpen. Thanks!!


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21624 reacties
  • 26 november 2023

@Bull079 

Mocht je wel gebruik willen maken van 5 GHz voor je mobiel bijvoorbeeld dan zou je de 2 netwerken kunnen splitsen.

In het menu ga je naar netwerkinstellingen, draadloos, Easymesh, schakel deze optie uit en klik op toepassen.

Ga naar algemeen, haal het vinkje bovenaan weg bij instellingen hetzelfde houden voor 2,4 en 5 GHz.

Selecteer 5 GHz bij band, verander de SSID en wachtwoord en klik op toepassen.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 november 2023

Bedankt voor de tip. Heb jij misschien ook enig idee waarom mijn Netflix het sinds de overstap niet meer doet op mijn televisie? Ik krijg de melding " deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld." Op mijn telefoon werkt het namelijk wel.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen