bij internet abonnement krijg ik melding fout probeer later nog eens
bij mobiel krijig ik melding is al gekoppeld aan ander account.
voor beide abonnementen heb ik het zelfde mailadres.
Hoe dit op te lossen ?
Joske
Bladzijde 1 / 1
Het is nog steeds niet opgelost. Afgelopen vrijdag heb ik alweer een klantenservice gebeld en alweer 60 min gewacht. Callcenter medewerker zou een terug bel verzoek noteren, maar ik ben nog steeds niet terug gebeld. Ik kan al letterlijk bijna een maand niet meer bij mijn account inloggen , service is ook eerlijk gezegd tot nu toe echt waardeloos, ik begin al aardig mijn geduld kwijt te raken. Jullie sturen de facturen , maar wat heb ik er aan als ik kan het niet meer zien.
Hey @Joske62, welkom op onze Community!
Ik ben direct voor je gaan kijken en tot mijn verbazing zie ik dat beide abonnementen al gekoppeld zijn? Je Internet + TV abonnement en dit telefoon nummer: 06*****559. Kan je mij een terugkoppeling geven of het allemaal goed staat? Alvast bedankt.
Hey @Ninavdrun, er is op je eigen topic al gereageerd!
Bedankt ,Tommie. Ik heb het over mijn mobile abonnement , ik had hem eerst bij tele2. Na de overname waren alle abo’s opeens bij mij man gekoppeld, hij heeft het ontkoppeld zodat ik weer in mijn account kon inloggen, maar ik kan het helaas niet toevoegen, trouwens lukt hem het ook niet meer.
Hey @Ninavdrun, mijn collega @Marciano van Odido kan je hier vast mee helpen! Ik doe namelijk geen mobiele abonnementen, alleen Internet + TV. Hopelijk komen jullie er samen uit.
Hey @Joske62, welkom op onze Community!
Ik ben direct voor je gaan kijken en tot mijn verbazing zie ik dat beide abonnementen al gekoppeld zijn? Je Internet + TV abonnement en dit telefoon nummer: 06*****559. Kan je mij een terugkoppeling geven of het allemaal goed staat? Alvast bedankt.
Hey @Ninavdrun, er is op je eigen topic al gereageerd!
sorry maar ik heb geen gegevens in de ODIDO staan en oude TELE2 app doet het ook niet meer
Hey @Joske62, welkom op onze Community!
Ik ben direct voor je gaan kijken en tot mijn verbazing zie ik dat beide abonnementen al gekoppeld zijn? Je Internet + TV abonnement en dit telefoon nummer: 06*****559. Kan je mij een terugkoppeling geven of het allemaal goed staat? Alvast bedankt.
Hey @Ninavdrun, er is op je eigen topic al gereageerd!
sorry maar ik heb geen gegevens in de ODIDO staan en oude TELE2 app doet het ook niet meer
iedere keer als ik inlog moet abonnement toevoegen en dat lukt niet voor beide zowel telefoon als internet
Hey @Joske62, kan je eens inloggen in Mijn Odido in een browser op een laptop/desktop met hetzelfde e-mailadres die je ook voor de Community gebruikt? Als het goed is zie je dan je twee abonnementen staan. Want ik zie dat ze aan elkaar gekoppeld zijn, het zou moeten werken. Kan je anders een screenshot sturen van wat je ziet?
Ik zie iedere keer dit en toevoegen lukt niet
Hey @Joske62, dat is inderdaad heel gek. Ik heb voor de zekerheid beide abonnementen voor je ontkoppeld. Kan je uitloggen en opnieuw inloggen? Als je nu op “Bestaand abonnement toevoegen” klikt en je abonnementen toevoegd moet het lukken!
Hey @Joske62, dat is inderdaad heel gek. Ik heb voor de zekerheid beide abonnementen voor je ontkoppeld. Kan je uitloggen en opnieuw inloggen? Als je nu op “Bestaand abonnement toevoegen” klikt en je abonnementen toevoegd moet het lukken!
Zowel in brouwser als app zijn nu mijn abonnementen zichtbaar
Dank voor je hulp
Joske
Ik zie iedere keer dit en toevoegen lukt niet
Ik heb hetzelfde probleem: Op de App krijg ik bij abonnement toevoegen, '’Het inloggen is mislukt probeer het later nog eens'’. Als ik inlog via de PC webversie zie ik mijn 06 nummer gewoon staan als ik daar vervolgen op klik krijg ik dezelfde melding. Het gaat over nummer 06XXXXXXXX
Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik kan mijn tv+internet niet toevoegen aan mijn account, zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Ik ben sinds de naamverandering van t-mobile naar odido niet op mijn account geweest.
Hey @Klant1337, welkom op onze Community!D
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het abonnement gekoppeld staat aan ******ors@gmail.com. Daarnaast zie ik dat je mobiele abonnement Zakelijk is, Zakelijk en B2C abonnementen kun je niet samenvoegen. Als je inlogd op dat e-mailadres zou je je abonnement moeten kunnen bekijken. Waar gaat het precies mis?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.