Goedemorgen,
Sinds 1 november ben ik in contact met de Odido klantenservice om onze verhuizing door te geven. Dat kon ik niet zelf doen omdat er in in mijn account een lopende bestelling stond wat dit blokkeerde. Ik moest bellen (0800 0092) voor een oplossing. De vriendelijke jongeman aan de telefoon wist mij te vertellen dat er van een bestelling geen sprake was, dus een fout in het systeem. Hij kon hier zelf niets mee, de technische dienst moest dit oplossen en er werd een ticket aangemaakt.
Ik kreeg de mail met tekst:
Vandaag hebben we contact gehad over je vraag. Ik heb de melding doorgezet naar onze technische dienst. Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een reactie. Je referentienummer is: 66862222. We houden je op de hoogte van de voortgang. Kenmerk: 2370/ASS20489.
Er ging een week voorbij zonder bericht. Dus ik bel op 8 november nog eens. Opnieuw een vriendelijke jongeman die mij exact hetzelfde vertelde als een week daarvoor. Dit keer zou mijn melding met spoed worden opgepakt.
Inmiddels zijn wij verhuisd en zitten wij al een week zonder internet/tv. Moet ik thuiswerken via een mobiele hotspot. En kunnen we nog een beetje tv kijken door mijn laptop aan de tv te hangen en de laptop aan mijn mobiele hotspot te koppelen. Daar betaal ik geen €60,00 per maand voor…
Vervolgens probeer ik vanochtend mijn verhuizing nog maar eens door te geven en tot mijn verbazing kan dit nu wel. Geen enkel bericht of update van mijn melding ontvangen.. Jullie nieuwe slogan is ‘Het kan ook zo’. Als dit jullie nieuwe manier van werken is zou ik die slogan nog eens heroverwegen.. Dit lijkt nergens op.
Maar goed, blij dat ik mijn verhuizing door kan geven. Is de eerstvolgende mogelijkheid om alles op ons nieuwe adres te installeren 23 november..
Ik zou graag horen welke mogelijkheid er is om deze datum te verplaatsen naar een eerder moment. Als dat geen optie is hoe we dit oplossen met mijn maandfactuur voor november. Ik betaal deze maand dan drie weken voor iets wat ik niet kan gebruiken..
Ik zie jullie reactie graag tegemoet.
Tim