Skip to main content
Beantwoord

Internet lampje rood

  • November 22, 2023
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Hallo Odidi Community!

 

Vandaag heb ik mijn Zyxel T-54 Modem binnen gekregen. Deze will ik aansluiten en gebruiken. 
 

Vanmiddag had ik gebeld en zij een medewerker van de klantenservice, dat ik jullie modem gewoon kan gebruiken terwijl ik nog bij KPN zit (stap op dit moment over en sluit bij jullie aan op 08.12.). 
 

Helaas krijg ik het lampje niet groen, terwijl bij de systeeminformatie DSL groen is en mijn snelheid woord aangegeven. 
 

Wat kan ik hier aan doen?

 

Met vriendelijke groet,

Marvin

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Animarlly 

De modem zal uiteraard pas werken op de installatiedatum die je van Odido hebt gekregen, tot die tijd blijf je gebruik maken van KPN indien je de overstapservice hebt gebruikt.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • November 22, 2023

Hallo @Animarlly 

De modem zal uiteraard pas werken op de installatiedatum die je van Odido hebt gekregen, tot die tijd blijf je gebruik maken van KPN indien je de overstapservice hebt gebruikt.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 22, 2023

Hallo @Animarlly 

De modem zal uiteraard pas werken op de installatiedatum die je van Odido hebt gekregen, tot die tijd blijf je gebruik maken van KPN indien je de overstapservice hebt gebruikt.



Hallo Waqqas,

 

Bedankt voor je reactie! Is er een mogelijkheid om dit te vervroegen?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • November 22, 2023

@Animarlly 

Vanaf het moment dat je de aanvraag hebt gedaan geldt er een opzegtermijn van 1 maand die providers hanteren, eerder is niet mogelijk.