Ik kan geen bestaand abonnement toevoegen. Daardoor kan ik gebruik maken van TV kijken op de Odido TV app. HELP!
Hoi
Graag help ik je zo goed mogelijk uit de brand. Kun je me middels een screenshot laten zien wat voor foutmelding je krijgt op het scherm, alsjeblieft? Vaak zien we dat de NAW-gegevens bijvoorbeeld niet helemaal overeenkomen en dat daardoor de obstructie ontstaat. Beide abonnementen dienen namelijk op hetzelfde woonadres geregistreerd te staan en soms klopt een huisnummer niet, of staat de extensie er niet bij (huisnummertoevoeging).
Hi
Dank voor je reactie! Zie hieronder de foutmelding:
Adres moet eigenlijk zijn met toevoeging van ‘E’. Dus Wagenaarstraat 28E, dit staat ook zo in mijn profiel, maar kan het alsnog niet koppelen. Kun je mij misschien helpen? Alvast bedankt
Hey
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.