Alles over wifi en Wifi Plus.
Recent actief
van boven naar beneden heb ik:GroenRoodknipperend BlauwGroen … is dat goed?
Ik heb al enkele maanden internet van T-Mobile Thuis maar voor het eerst logde ik in op de router vandaag. Ik wilde mijn wifi-naam veranderen naar iets leuks. Maar toen zag ik twee “soorten” wifi: 2.4 en 5 . Ik heb absoluut geen verstand van wifi en netwerken e.d. Dus ik vraag me af wat wijsheid is. Moet ik deze twee onderscheiden van elkaar door een andere naam te geven of moet ik ze net hetzelfde noemen zodat mijn apparaten zelf hun “soort” wifi kunnen kiezen? Wat zijn de voor- en nadelen (in lekentaal)?
Gisteren is eindelijk de monteur geweest en we kunnen nu gebruik maken van internet. WiFi werkt prima. Het lukt echt niet om de beveiligingscamera te verbinden. Ik zit nu al op de 2.4g verbinding, het probleem is hier nog niet mee opgelost. heet iemand tips? alvast bedankt.
Sinds kort heb ik glasvezel van ODIDO, ik heb een ZYXEL T56 modem en een Samsung A51 mobiel. Elke keer als ik thuis van de wifi af ben geweest moet ik opnieuw inloggen en voordat ik dat doe eerst het netwerk verwijderen uit de lijst van beschikbare netwerken. Bij het netwerk staat vermeld "WPA3 connection is required”. De instelling automatisch aanmelden staat aan.Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem oplos?
Waar kan ik de handleiding van het klik en klaar modem vinden.
De WiFi van de Zyxel T56 modem/router valt regelmatig weg. De meshfunctie is al uitgezet omdat die nog veel meer uitval van de WiFi veroorzaakt. Resetten naar de fabrieksinstellingen, van de stroom halen en kanaalwissels maken geen verschil. Een monteur van Guidion kon geen verbeteringen voorstellen en zijn vermoeden is dat de software van de Zyxel T56 niet stabiel is.We maken gebruik van het glasvezelnetwerk van Dutch Open Fiber.Kan iemand mij verder helpen bij dit probleem?