Skip to main content

Opeens is het wereldbolletje rood geworden, zonder dat er ook maar iemand bij de kabels is geweest. Ondertussen de modem al 4x opnieuw opgestart en de kabels nagekeken, nog steeds geen internet.

Zo ook bij mij!


 


Internet is zojuist bij mij weer hersteld 😊


Ook bij mij werkt het weer! Fijn!


Hier ook weer opeens het wereldbolletje rood geworden 5de keer dit jaar zonder internet. Thanks T-mobile voor jullie stabiele netwerk. Heb ondertussen de modem plus glasvezel ook al 10keer opnieuw opgestart en de kabels nagekeken, nog steeds geen internet.

kunnen jullie alsjeblieft dit zsm fixen ik kan niet werken zonder internet en die vergoeding die jullie hebben beloofd daar zie ik ook niks van terug. 


Hey @J-Esso-e, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je de klantenservice al gesproken hebt. Er is een ticket doorgezet naar onze Back Office. Zodra zij meer weten wordt er contact met je opgezocht. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? 


Odido!!

 

ik heb vandaag geen internet, betreft dit topic. Rood wereldbolletje op Zyxel T-54. Kun je mij asap helpen. Ik kan niet werken zo


Hoi @WAJansen, ik zie dat er inmiddels al een ticket openstaat bij onze technische dienst en je een voucher ontvangen hebt. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄 Groetjes, Ishana


Hoi @WAJansen, ik zie dat er inmiddels al een ticket openstaat bij onze technische dienst en je een voucher ontvangen hebt. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄 Groetjes, Ishana

Hi Ishana, dat klopt. Ik heb jullie kunnen spreken. Echter heb ik nog geen monteur / technische dienst langs zien komen en ik zit inmiddels 4 dagen zonder internet. 


Hey @WAJansen, het ticket staat op dit moment nog open. Onze techneuten zullen het zo spoedig mogelijk voor je oppakken! 


Reageer