Opeens is het wereldbolletje rood geworden, zonder dat er ook maar iemand bij de kabels is geweest. Ondertussen de modem al 4x opnieuw opgestart en de kabels nagekeken, nog steeds geen internet.
Beste antwoord door AJ160770
Bekijk origineelOpeens is het wereldbolletje rood geworden, zonder dat er ook maar iemand bij de kabels is geweest. Ondertussen de modem al 4x opnieuw opgestart en de kabels nagekeken, nog steeds geen internet.
Beste antwoord door AJ160770
Bekijk origineelZo ook bij mij!
Internet is zojuist bij mij weer hersteld 😊
Ook bij mij werkt het weer! Fijn!
Hier ook weer opeens het wereldbolletje rood geworden 5de keer dit jaar zonder internet. Thanks T-mobile voor jullie stabiele netwerk. Heb ondertussen de modem plus glasvezel ook al 10keer opnieuw opgestart en de kabels nagekeken, nog steeds geen internet.
kunnen jullie alsjeblieft dit zsm fixen ik kan niet werken zonder internet en die vergoeding die jullie hebben beloofd daar zie ik ook niks van terug.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.