Skip to main content

van boven naar beneden heb ik:

Groen

Rood

knipperend Blauw

Groen

 

… is dat goed?

Er is dus geen internet verbinding. Zit de SIM er goed in?

 


Dank.

SIM zit er (denk ik) wel goed in: afgesneden hoekje in de goede hoek.

Maar de app stopt halverwege. :-(


@Superkoning  En ben je tevreden.?


@Superkoning  En ben je tevreden.?

Ik denk het niet:

Maar de app stopt halverwege. :-(

 


Als het goed is komt morgen mijn Klik&Klaar pakket. Dan heb ik wellicht meer tips.

 


@Superkoning  En ben je tevreden.?

 

Uh … nee. Het zou moeten werken binnen 15 minuten. Na 2 uur proberen heb ik het maar opgegeven.


Dit brandt bij mij. Top verbinding!


@eric 

Vreemd is dat het 2e lampje van boven(internet) op mijn Zyxel groen brandt. Dat zou toch blauw moeten zijn? Als ik inlog op het modem staan zowel LTE en 5G volle bak aan. Snelheid is een stabiele 850/120.

 

Mijn Zyxel : 

 


Kan je eens controleren bij cellular info (mobiele info) wat de acces technology is en op welke band je zit @Just_Pierre? Dan kom je erachter.

 


@Tommie van Odido Dank voor je reactie!

Hier een screenshot :

 


Als reactie op de originele post: Lijkt het zelfde probleem als wat ik heb. bij mij is de Simkaart niet geactiveerd. Ik kreeg na vele wachtrijen en doorverbonden te zijn gemeld dat hier meer mensen last van hebben en ze alle niet geactiveerde simkaarten van Klik en Klaar in de komende uren gaan activeren. (of dagen, maar waarschijnlijk uren.)


Als reactie op de originele post: Lijkt het zelfde probleem als wat ik heb. bij mij is de Simkaart niet geactiveerd. Ik kreeg na vele wachtrijen en doorverbonden te zijn gemeld dat hier meer mensen last van hebben en ze alle niet geactiveerde simkaarten van Klik en Klaar in de komende uren gaan activeren. (of dagen, maar waarschijnlijk uren.)



Jammer genoeg hier nog een. 
vele malen doorverbonden naar verkeerde afdelingen, wachtrijen en verkeerde info. 

Doet ‘ie het bij jou al?
hier nog steeds niets  


Dank.

SIM zit er (denk ik) wel goed in: afgesneden hoekje in de goede hoek.

Maar de app stopt halverwege. :-(

Heb je de sim in het plastic houdertje gedaan wat in het modem zat? Pas toen ik dat deed ging het werken bij mij.


Reageer