Skip to main content
  • 2,172 Topics
  • 15,424 Reacties
2171 Topics
waardeloze klantenservice
Gisteren heb telefonisch ik contact opgenomen met Odido dat mijn modem niet meer naar behoren werkt niet alle lampjes knipperen meer ook niet na een resetten. Ik heb gevraagd of ik een nieuwe toegestuurd kan krijgen en de oude terug kan sturen. Dit was onmogelijk er kan alleen een monteur worden ingeschakeld. Hoe lang dat gaat duren weet de medewerker niet maar ze maakt er een spoedmelding van. Ondertussen zit ik thuis zonder internet. Vervolgens vergeet ze me de beloofde voucher voor onbeperkt internet mobiel toe te sturen zodat ik via hotspot toch nog internet heb. Ik bel opnieuw en doe opnieuw mijn verhaal, vervolgens zegt de tweede medewerker dat er niet zoiets bestaat als ‘spoedmelding’ bij Odido er is geen vinkje of iid die ze aan kan zetten, nee ik moet gewoon wachten op de afspraak link die ik krijg om de afspraak te maken. Deze medewerker beweert ook dat ze me geen nieuwe modem kan toesturen en de oude innemen. Ze stuurt de beloofde twee voucher via de mail de vervolgens beide niet werken. Odido hoezo laat je anno 2024 je klanten zonder internet zitten?? En hebben geen betere oplossing hiervoor?? Jullie weten wel goed hoe je je klanten kan irriteren. Ik zit al jaren bij Odido en had verwacht dat je als trouwe klant gehoord wordt en geholpen wordt en bovendien dat er een grote verbetering zit in de klantenservice na de overstap van T-mobile naar Odido maar het is denk ik tijd om over te stappen naar een andere provider. Wat een waardeloze klantenservice!!!!

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen