Skip to main content
  • 2,301 Topics
  • 16,393 Reacties
2300 Topics
Sonos Play:1 verbindt niet met T-56
Hoi, inmiddels een half jaar verder sinds de volgende oplossing: Ik neem aan dat die genoemde firmware update inmiddels al uit is (en al op mijn Zyxel T-56 staat). Desondanks heb ik dezelfde problemen met mijn Sonos Play:1 als anderen. Suggesties waren om Wifi6 uit te zetten (b/g/n en niet b/g/n/ax), 5GHz uit te zetten (en dus ook EasyMesh uit) en terugzetten naar WPA2-PSK. Er zitten geen rare tekens in mijn SSID en ook niet in het password. Ik heb de Play:1 ook nog bedraad aangesloten én de Veilig Thuis beveiliging daarop uitgezet (en zelfs op het hele netwerk). Plus ik heb een nieuw Sonos-account aangemaakt. Allemaal zonder resultaat, ook in combinatie. Ik doorloop de installatie van Sonos en bij de laatste stap, na het invoeren van het WiFi password, zegt hij dat het niet lukt om te verbinden.Vóór ik begon heb ik een factory reset uitgevoerd van de Sonos speaker. De foutmelding die ik krijg bij WiFi is: ‘We konden geen verbinding maken met “Thuis”. Controleer of je het juiste wifinetwerk en wachtwoord gebruikt, en probeer het opnieuw.’Bij bedraad is het dezelfde melding, alleen staat er niets tussen de “”. Rare melding ook want er is natuurlijk geen wachtwoord nodig voor bedraad. Als ik bij bedraad op ‘Probeer het opnieuw’ druk, vraagt hij ook ineens om een wachtwoord (dat er niet is voor bedraad netwerk). Ik heb Sonos app versie 80.10.06 van 15 oktober. Op de Fritz!Box die ik te leen had van XS4ALL werkte het jaren probleemloos maar sinds de overstap naar Odido heb ik het niet aan de gang kunnen krijgen. Alle andere draadloze en bedrade dingen werken inmiddels wel op de T-56. Wat kan ik nog proberen?
Klik&Klaar Internet: Het grote mysterie en de ontwetende klantenservice
Goedemorgen, Het begint ondertussen inderdaad op een novel van Harry Potter te lijken,maar ik zal het nu op deze manier maar eens een keer proberen. Gisteren een Klik&”Klaar” systeem van Odido mogen bestellen, die ik gisteren direct op kon halen in de winkel, top geregeld. Thuisgekomen kwam ik er al snel achter dat het helaas niet werkte, het lampje met het wereldbolletje kwam op rood te staan, en het lampje eronder bleef knipperen (naar een verbinding blijven zoeken). Heb zelf een aantal keer opnieuw opgestart, simkaart er een aantal keer eruit gehaald, modem op verschillende plaatsen bij het raam gezet, zelfs buiten, jammer genoeg is er niets wat werkt. Tijdens een telefoongesprek kreeg ik van een van de medewerkers te horen dat “hij mij eigenlijk niet kon helpen, aangezien dit nog te nieuw is”. Vanmorgen wederom 2 uur aan de bel gezeten met Odido, technische dienst is niet te bereiken, half uur in de wacht gestaan, maar weer opgehangen, 3x een terugbelverzoek ingediend maar nu, tot heden, nog niets mogen vernemen van Odido. Ook wordt mijn telefoonnummer (die op de simkaart vermeld staat) wordt niet herkend als ik dit abonement wil toevoegen aan mijn Odido account online. Aangezien de service van Odido ver te zoeken is, ben ik nu in staat om het modem weer in te pakken en terug te brengen naar de winkel, maar voordat ik dit doe wilde ik graag vragen of iemand hier iets weet of een idee heeft waar het aan zou kunnen liggen. Dankjewel alvast - Colin

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen