Skip to main content
  • 4,821 Topics
  • 30,726 Reacties
4821 Topics
Aanvraag vertraagd door poorttekort
Op 7 december 2019 heb ik T-mobile thuis (internet en tv) aangevraagd. Als ingangsdatum wilde ik 9 januari 2020. Inmiddels is het 16 januari 2020. Het is dat ik zelf al een aantal keren gebeld heb, maar anders had ik tot op heden nog niets vernomen vanuit T-mobile, terwijl ik eigenlijk een week geleden al tv wilde kijken en internet wilde hebben. Na telkens aan het lijntje te worden gehouden (u wordt teruggebeld, wat niet gebeurde) kreeg ik na het zoveelste telefoontje eindelijk een soort van antwoord. De glasvezellijnen zouden vol zijn in de wijkkast. Hiervoor waren ze afhankelijk van KPN. Inmiddels de stoute schoenen aangetrokken en in contact geweest met KPN. Zij zeggen dat er helemaal geen reservering is gedaan voor mijn adres. Zij zeggen dat de provider zelf gaat over het uitbreiden van het aantal poorten (en niet kpn; zij patchen alleen maar). Kortom kastje naar de muur verhaal terwijl ik aan het lijntje gehouden wordt. Conclusie: ik zit in mijn nieuwe huis met twee kinderen die niet kunnen tv kijken/internetten. Mijn vrouw die normaal gesproken thuiswerkt, die nu niet thuis kan werken. Daarnaast is het onmogelijk om kosteloos op te zeggen, want volgens de contracten hebben ze 18 maanden (uit aardigheid verzet naar 1 maand) na opleverdatum om dan pas op te zeggen. IK WIL ANTWOORD OP DE VRAAG WAAROM IK NOOIT IETS GEHOORD HEB VANUIT T-MOBILE? WAAROM IK NOG GEEN VERBINDING HEB? OP WELKE TERMIJN IK WEL VERBINDING HEB? EN HOE DIT EVENTUEEL TE COMPENSEREN? Groet
Al 4 maanden geen internet, T-Mobile Thuis
Op 12 september 2019 sloot ik bij u een abonnement af. Het gaat om T-Mobile Thuis Standaard Internet 50Mbps. Helaas kon ik geen gebruik maken van de diensten die bij het abonnement horen. Daarom vroeg ik u op verschillende data, zie tabel, om de problemen op te lossen. 16-09-2019 Email T-M De verbinding wordt opgeleverd op 20-09-2019 voor 18:00. 17-09-2019 Email T-M De aansluitdatum is veranderd naar 17-09-2019 voor 18:00 18-09-2019 Email T-M Je bestelling is onderweg. T-Mobile modem is verzonden met PostNL. 19-09-2019 PostNL Modem ontvangen 19-09-2019 Giudion Monteur afspraak verzoek ingediend bij T-Mobile thuis. Vervolgens een email ontvangen van de installatiepartner Guidion om een afspraak in te plannen. Afspraak meteen ingepland 26-09-2019 26-09-2019 MonteurGuidion 01-10-2019 Email T-M Email ontvangen van T-Mobile dat mijn abonnement is ingegaan op 19-09-2019 17-10-2019 Giudion Afspraak meteen ingepland 23-10-2019 23-10-2019 MonteurGuidion Guidion monteur geeft aan; “Alles geïnstalleerd, geen 3e lijn actief in pand, kpn ticket aangestuurd.” Werkordernummer WO-00923408 24-10-2019 Email T-M Ticket#2019111411027816 T-Mobile: Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier. 24-10-2019 KPN 25-10-2019 SMS verzonden door KPN voor inplannen afspraak 14-11-2019 Email T-M Ticket#2019111411027745 T-Mobile: Je vraag of verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. 21-11-2019 Giudion Afspraak meteen ingepland 25-11-2019 25-11-2019 MonteurGuidion Guidion monteur geeft aan; “Isra nog steeds gelabled” Werkodernummer WO-00953077 25-11-2019 Voucher Ticket#2019112511009502 Vervelend dat even zonder internet zit. Voucher voor 7 dagen mobiel internet. 22-11-2019 Email T-M Op 28-11-2019 eerste rekening afgeschreven, maar nog steeds geen internet geleverd. 27-11-2019 KPN SMS ontvangen voor het plannen van een afspraak met KPN monteur 29-11-2019 Email T-M Ticket#2019112111034429 “Onze installatie monteur heeft ons gemeld dat de installatie niet was gelukt. Hierop hebben wij de netwerkbeheerder aangestuurd voor controle en herstel. Wij krijgen nu te horen van de Netwerkbeheerder dat ze een afspraak SMS hebben verstuurd en u telefonisch hebben geprobeerd te bereiken. Helaas is dat niet gelukt. “ Alsnog telefonisch een afspraak gemaakt. 03-12-2019 KPN Na ontvangst SMS op 03-12-2019 afspraak gemaakt met KPN monteur 05-12-2019 Giudion Monteur afspraak verzoek ingediend bij T-Mobile thuis. Vervolgens een email ontvangen van de installatiepartner Guidion om een afspraak in te plannen. Afspraak meteen ingepland 06-12-2020 06-12-2019 MonteurGuidion Guidion monteur geeft aan; Klant heeft geen signaal op de kabel die is door getrokken van Isra. Klant gemeld dat hij echt zelf verantwoordelijk is voor de kabel en niet T-Mobile. Werkordernummer WO-00964608 Dit is niet waar. Ik heb op na komst van KPN monteur sinds mijn aansluiting voor het eerst de rest van de dag genoten van internet. Dus er is niks mis mee met de kabel. De kabel heeft gewerkt. De volgende dag na komst KPN monteur heeft mijn buurman na problemen zijn eigen provider gebeld. En monteur kwam voor hem langs en ik had geen internet meer waarop ik opnieuw contact had genomen met T-Mobile Thuis op 05-12-2019. 09-12-2019 Voucher Ticket#2019120911013044 Vervelend dat je even zonder internet zit 20-12-2019 Email T-M Ticket#2019122011027624 T-Mobile: Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier. 23-12-2019 Rekening Tweede rekening T-Mobile het totaal bedrag wordt afgeschreven rond 31-12-2019 24-12-2019 Email T-M Antwoord op Ticket#2019111411027816 T-Mobile: Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier. 30-12-2019 Email T-M Ticket#2019123011023298 T-Mobile: Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. 30-12-2019 Voucher Antwoord op Ticket#2019123011023298 Vervelend dat je zonder internet zit. 03-01-2020 Giudion Afspraak meteen ingepland 09-01-2020 09-01-2020 MonteurGuidion Guidion monteur geeft aan;? 09-01-2020 Email T-M Ticket#2020010911012438 Je verzoek is in behandeling. 12-01-2020 Voucher Ticket#2020011211003371 Vervelend dat je even zonder internet zit. 12-01-2020 Email T-M Ticket#2020011211003754 Je verzoek is in behandeling. 14-01-2020 Email T-M Ticket#2020010911012465 Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier. 14-01-2020 KPN Na ontvangst SMS op 14-01-2020 afspraak gemaakt met KPN monteur 17-01-2020 Email T-M Ticket#2020010911012438 T-Mobile: “Goed Nieuws: Je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben is opgelost!” Niet waar, ik heb nog geen dag internet kunnen gebruiken. 20-01-2020 Giudion Monteur afspraak verzoek ingediend bij T-Mobile thuis. Vervolgens een email ontvangen van de installatiepartner Guidion om een afspraak in te plannen. Afspraak meteen ingepland 21-01-2020 21-01-2020 MonteurGuidion Guidion monteur geeft aan; Wereld bol af en toe op rood. Na reset werken alle diensten weer. Werkordernummer WO-01039665 Niks is waar. Guidion heeft met zijn eigen toestel test gedaan. Met mijn toestel wou hij het niet testen. Na 1 minuut was wereld bol lampje helemaal uit. 23-01-2020 Rekening Derde rekening T-Mobile het totaal bedrag wordt afgeschreven rond 28-01-2020 25-01-2020 Email T-M Ticket#2020012511003159 Je vraag of verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. 25-01-2020 Voucher Ticket#2020012511003257 Vervelend dat je even zonder internet zit. 25-01-2020 Voucher Ticket#2020012511003257 Vervelend dat je even zonder internet zit. 01-02-2020 Email T-M Ticket#2020020111002854 Je vraag of verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. 02-02-2020 Giudion Monteur afspraak verzoek ingediend bij T-Mobile thuis. Vervolgens een email ontvangen van de installatiepartner Guidion om een afspraak in te plannen. Afspraak meteen ingepland 03-02-2020 03-02-2020 MonteurGuidion Guidion monteur geeft aan;KPN Werkordernummer WO- 04-02-2020 KPN Na ontvangst SMS op 06-02-2020 afspraak gemaakt met KPN monteur Wat is het probleem? De diensten werken niet zoals afgesproken, ook niet nadat ik u om een oplossing vroeg. Graag het probleem zo snel mogelijk oplossen. Ik ben op het punt om een ontbindingsverzoek in te dienen.
Internet not activated yet
I have a new T-Mobile Home subscription. The Internet was supposed to be activated from 10th of December (Tuesday). I received a box with modem and TV receiver last week. I received an SMS at 8:00 AM on Tuesday saying that the line is now active. However it is not, the globe icon on the modem is not green. When I login to My Home I see "Your request is being processed". How can it still be under process if I signed a contract which says Internet service will be active from 10th of December? I called Tmobile immediately and they said it should come after 6:00 PM. Of course, that did not happen. I called again yesterday and they told me there that it should definitely become active by the end of day. I called again today and they told me that they see it is not active yet and someone should contact me. When I signed the contract in the shop all I received was that date: 10th of December. Nobody mentioned any extra waiting time. The delivery of service is 3 days late and it is falsely described as “active” according to the SMS I received. Can anyone possibly tell me why I don’t have my services and why have I been falsely informed about the start date of 10th of December, when obviously nobody knows when it will be active? I have better options at my home, either DSL or cable (Ziggo). If this cannot be sorted out immediately I want to return the equipment and cancel the contract under the reason of delayed activation of services.

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen