Skip to main content
  • 4,806 Topics
  • 30,584 Reacties
4806 Topics
Al 4 maanden geen internet, T-Mobile Thuis
Op 12 september 2019 sloot ik bij u een abonnement af. Het gaat om T-Mobile Thuis Standaard Internet 50Mbps. Helaas kon ik geen gebruik maken van de diensten die bij het abonnement horen. Daarom vroeg ik u op verschillende data, zie tabel, om de problemen op te lossen. 16-09-2019 Email T-M De verbinding wordt opgeleverd op 20-09-2019 voor 18:00. 17-09-2019 Email T-M De aansluitdatum is veranderd naar 17-09-2019 voor 18:00 18-09-2019 Email T-M Je bestelling is onderweg. T-Mobile modem is verzonden met PostNL. 19-09-2019 PostNL Modem ontvangen 19-09-2019 Giudion Monteur afspraak verzoek ingediend bij T-Mobile thuis. Vervolgens een email ontvangen van de installatiepartner Guidion om een afspraak in te plannen. Afspraak meteen ingepland 26-09-2019 26-09-2019 MonteurGuidion 01-10-2019 Email T-M Email ontvangen van T-Mobile dat mijn abonnement is ingegaan op 19-09-2019 17-10-2019 Giudion Afspraak meteen ingepland 23-10-2019 23-10-2019 MonteurGuidion Guidion monteur geeft aan; “Alles geïnstalleerd, geen 3e lijn actief in pand, kpn ticket aangestuurd.” Werkordernummer WO-00923408 24-10-2019 Email T-M Ticket#2019111411027816 T-Mobile: Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier. 24-10-2019 KPN 25-10-2019 SMS verzonden door KPN voor inplannen afspraak 14-11-2019 Email T-M Ticket#2019111411027745 T-Mobile: Je vraag of verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. 21-11-2019 Giudion Afspraak meteen ingepland 25-11-2019 25-11-2019 MonteurGuidion Guidion monteur geeft aan; “Isra nog steeds gelabled” Werkodernummer WO-00953077 25-11-2019 Voucher Ticket#2019112511009502 Vervelend dat even zonder internet zit. Voucher voor 7 dagen mobiel internet. 22-11-2019 Email T-M Op 28-11-2019 eerste rekening afgeschreven, maar nog steeds geen internet geleverd. 27-11-2019 KPN SMS ontvangen voor het plannen van een afspraak met KPN monteur 29-11-2019 Email T-M Ticket#2019112111034429 “Onze installatie monteur heeft ons gemeld dat de installatie niet was gelukt. Hierop hebben wij de netwerkbeheerder aangestuurd voor controle en herstel. Wij krijgen nu te horen van de Netwerkbeheerder dat ze een afspraak SMS hebben verstuurd en u telefonisch hebben geprobeerd te bereiken. Helaas is dat niet gelukt. “ Alsnog telefonisch een afspraak gemaakt. 03-12-2019 KPN Na ontvangst SMS op 03-12-2019 afspraak gemaakt met KPN monteur 05-12-2019 Giudion Monteur afspraak verzoek ingediend bij T-Mobile thuis. Vervolgens een email ontvangen van de installatiepartner Guidion om een afspraak in te plannen. Afspraak meteen ingepland 06-12-2020 06-12-2019 MonteurGuidion Guidion monteur geeft aan; Klant heeft geen signaal op de kabel die is door getrokken van Isra. Klant gemeld dat hij echt zelf verantwoordelijk is voor de kabel en niet T-Mobile. Werkordernummer WO-00964608 Dit is niet waar. Ik heb op na komst van KPN monteur sinds mijn aansluiting voor het eerst de rest van de dag genoten van internet. Dus er is niks mis mee met de kabel. De kabel heeft gewerkt. De volgende dag na komst KPN monteur heeft mijn buurman na problemen zijn eigen provider gebeld. En monteur kwam voor hem langs en ik had geen internet meer waarop ik opnieuw contact had genomen met T-Mobile Thuis op 05-12-2019. 09-12-2019 Voucher Ticket#2019120911013044 Vervelend dat je even zonder internet zit 20-12-2019 Email T-M Ticket#2019122011027624 T-Mobile: Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier. 23-12-2019 Rekening Tweede rekening T-Mobile het totaal bedrag wordt afgeschreven rond 31-12-2019 24-12-2019 Email T-M Antwoord op Ticket#2019111411027816 T-Mobile: Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier. 30-12-2019 Email T-M Ticket#2019123011023298 T-Mobile: Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. 30-12-2019 Voucher Antwoord op Ticket#2019123011023298 Vervelend dat je zonder internet zit. 03-01-2020 Giudion Afspraak meteen ingepland 09-01-2020 09-01-2020 MonteurGuidion Guidion monteur geeft aan;? 09-01-2020 Email T-M Ticket#2020010911012438 Je verzoek is in behandeling. 12-01-2020 Voucher Ticket#2020011211003371 Vervelend dat je even zonder internet zit. 12-01-2020 Email T-M Ticket#2020011211003754 Je verzoek is in behandeling. 14-01-2020 Email T-M Ticket#2020010911012465 Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier. 14-01-2020 KPN Na ontvangst SMS op 14-01-2020 afspraak gemaakt met KPN monteur 17-01-2020 Email T-M Ticket#2020010911012438 T-Mobile: “Goed Nieuws: Je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben is opgelost!” Niet waar, ik heb nog geen dag internet kunnen gebruiken. 20-01-2020 Giudion Monteur afspraak verzoek ingediend bij T-Mobile thuis. Vervolgens een email ontvangen van de installatiepartner Guidion om een afspraak in te plannen. Afspraak meteen ingepland 21-01-2020 21-01-2020 MonteurGuidion Guidion monteur geeft aan; Wereld bol af en toe op rood. Na reset werken alle diensten weer. Werkordernummer WO-01039665 Niks is waar. Guidion heeft met zijn eigen toestel test gedaan. Met mijn toestel wou hij het niet testen. Na 1 minuut was wereld bol lampje helemaal uit. 23-01-2020 Rekening Derde rekening T-Mobile het totaal bedrag wordt afgeschreven rond 28-01-2020 25-01-2020 Email T-M Ticket#2020012511003159 Je vraag of verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. 25-01-2020 Voucher Ticket#2020012511003257 Vervelend dat je even zonder internet zit. 25-01-2020 Voucher Ticket#2020012511003257 Vervelend dat je even zonder internet zit. 01-02-2020 Email T-M Ticket#2020020111002854 Je vraag of verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. 02-02-2020 Giudion Monteur afspraak verzoek ingediend bij T-Mobile thuis. Vervolgens een email ontvangen van de installatiepartner Guidion om een afspraak in te plannen. Afspraak meteen ingepland 03-02-2020 03-02-2020 MonteurGuidion Guidion monteur geeft aan;KPN Werkordernummer WO- 04-02-2020 KPN Na ontvangst SMS op 06-02-2020 afspraak gemaakt met KPN monteur Wat is het probleem? De diensten werken niet zoals afgesproken, ook niet nadat ik u om een oplossing vroeg. Graag het probleem zo snel mogelijk oplossen. Ik ben op het punt om een ontbindingsverzoek in te dienen.
Internet not activated yet
I have a new T-Mobile Home subscription. The Internet was supposed to be activated from 10th of December (Tuesday). I received a box with modem and TV receiver last week. I received an SMS at 8:00 AM on Tuesday saying that the line is now active. However it is not, the globe icon on the modem is not green. When I login to My Home I see "Your request is being processed". How can it still be under process if I signed a contract which says Internet service will be active from 10th of December? I called Tmobile immediately and they said it should come after 6:00 PM. Of course, that did not happen. I called again yesterday and they told me there that it should definitely become active by the end of day. I called again today and they told me that they see it is not active yet and someone should contact me. When I signed the contract in the shop all I received was that date: 10th of December. Nobody mentioned any extra waiting time. The delivery of service is 3 days late and it is falsely described as “active” according to the SMS I received. Can anyone possibly tell me why I don’t have my services and why have I been falsely informed about the start date of 10th of December, when obviously nobody knows when it will be active? I have better options at my home, either DSL or cable (Ziggo). If this cannot be sorted out immediately I want to return the equipment and cancel the contract under the reason of delayed activation of services.
Klacht klantenservice en verbinding
Goedemiddag, Sorry voor de lap tekst maar ik weet het echt niet meer. Ik heb hier in juni al een klacht over ingedient maar tot op heden geen enkele reactie, oplossing, excuus, whatever. In mijn topic van 3 maanden geleden heb ik aangegeven dat mijn internet en tv niet tot nauwelijks werkt. Deze problemen spelen vanaf februari 2019. In juni ben ik boos geworden omdat er geen enkele oplossing kwam, meegedacht werd, etc, Hier is diverse malen contact over geweest en heb ik elke keer alle testjes gedaan. Lijnen zijn doorgemeten, het zou aan mij liggen. Inmiddels zijn de kabels (door een erkend installateur) binnenshuis vervangen, is er een nieuwe televisie aangeschaft, etc. Het werkt nog steeds niet tot nauwelijks. Uiteindelijk is er met veel moeite, mijnerzijds op 15 oktober jl. een monteur geweest die geconcludeerd heeft wat ik vanaf februari al aangeef, de boel werkt niet. KPN moet komen om dit op te lossen. Naar aanleiding hiervan contact opgenomen met jullie over hoe nu verder en ik weet nog steeds niets. Ik krijg keer op keer geen antwoord op mijn vragen, er komt maar geen oplossing en al helemaal geen reactie. Onderstaand treft u, een deel van mijn overzicht, van mijn pogingen tot een oplossing, indien u wenst kan ik de gegevens van voor september ook toevoegen. Om u de moeite te besparen, er staat geen oplossing van T-Mobile tussen. 09-06-2019 Contact ivm problemen, medewerker wilde niet helpen. T-Mobile levert slechts een service, als het niet werkt is het mijn probleem 16-06-2019 Gebeld ivm de aanhoudende problemen, testen gedaan. NIeuwe modem aangevraagd, mocht niet. 25-06-2019 Medewerker zou contact opnemen, niet gebeurd 26-06-2019 Gebeld ivm geen reactie, monteur zou langskomen26-06-2019 Klacht per mail verzonden => geen reactie ontvangen 27-06-2019 Eenmalige gratis databundel ontvangen ivm mijn vele extra kosten. 28-06-2019 Nieuwe modem verzonden 11-07-2019 Klacht per mail, geen reactie. 12-07-2019 Gesproken met medewerker, deze ging de compensatie regelen. Verbrak opeens de verbinding. 12-07-2019 Opnieuw gebeld, bleek de afspraak niet genoteerd te hebben. Medewerkster was zeer onbeschoft, weigerde te helpen. De door haar aangeboden compensatie weigerde ik. Is later alsnog zonder mijn toestemming toegepast. 12-07-2019 Chat met Melvin, mijnerzijds gekeken naar een oplossing, hij ging er mee aan de slag, zou een week later contact opnemen. 14-07-2019 FB contact gehad, geen reactie. 16-07-2019 KLacht per mail, geen reactie gehad. 16-07-2019 Mailtje dat ik onbereikbaar zou zijn. Geen gemiste oproep 19-07-2019 Gebeld ivm geen reactie. Afspraak monteur, eenzijdig afgezegd door T-Mobile. Zeer onbeschoft geholpen, poging tot chantage door medewerker 28-08-2019 Klacht per mail, geen reactie. Tevens opzegging verzonden (niet verwerkt). 04-09-2019 Mailtje dat ik onbereikbaar was, klopt niet. Klantenservice wist nergens van, op mijn verzoek om het dan nogmaals te proberen is niet gereageerd. 09-09-2019 Gebeld ivm aanhoudende problemen, monteur zou ingeschakeld worden. Verkeerde opzegging ontvangen. 12-09-2019 Klacht per mail, geen reactie gehad. 13-09-2019 (verkeerde) monteur, deze heeft een wificheck gedaan en geconcludeerd dat het slecht werkte. Heeft verkeerde info op de werkbon gezet. 23-09-2019 Reactie Anneloes backoffice. Geconcludeerd dat er inderdaad problemen zijn en dat het klonk als de kabel. Reset uitgevoerd, leek even te werken. ZIj zou het in de gaten houden en mij met ca. 1 week terug bellen. Compensatie gekregen van, 25,- (nog steeds niet gecompenseerd). Geen reactie gehad. 10-10-2019 Gebeld ivm problemen en uitblijven reactie backoffice. 10-10-2019 Klacht per mail, geen reactie gehad. 11-10-2019 Gebeld ivm geen reactie en niet-nauwlijks internet + tv. Zeer onbeschoft te woord gestaan, kon mij niet helpen. 11-10-2019 Ondanks eerdere afwijzing een sms/mail dat ik toch een afspraak met een monteur zou mogen. 15-10-2019 Monteur. Conclusie, 2-4 MB internet en doorsturen naar KPN ivm kabelbreuk. 15-10-2019 Gebeld nav monteursbezoek, hoe nu verder. Afgesproken 17/10 reactie backoffice en 19/10 reactie klantenservice. Niets vernomen van T-Mobile. 16-10-2019 FB contact gehad, geen reactie gekregen, 20-10-2019 FB contact gehad, geen reactie gekregen21-10-2019 Gebeld ivm geen reactie. Geen antwoord op mijn vraag gekregen, zeer onbeschoft te woord gestaan (tip: zet een toestel op mute voor je lullige opmerkingen maakt). 22-10-2019 Reactie op mail. Antwoord op een vraag die niet gesteld is. 22-10-2019 Gebeld nav mail. Was onbekend bij de klantenservice en volgens die collega zit het allemaal anders in elkaar. Kon mijn de status van mijn klacht niet vertellen aangezien ze die niet ziet. Bovenstaand kan ik allemaal aantonen, desgewenst kan ik dit overhandigen. Daarnaast is er nog veel meer geschiedenis. Op mijn vraag hoe wij het kunnen oplossen zodat ik naar een werkende partij kan (ivm de medische aparatuur) kreeg ik de mededeling dat ze een verzoek wilde indienen voor een compensatie van 1 maand en een tussentijdse opzegging (4 weken eerder dan einde contact). Als ik hiervoor zou kiezen zou T-mobile nergens meer verantwoordelijk voor zijn en zou ik de kosten van de reparatie zelf moeten betalen. Daarnaast kon ik dan ook fluiten naar de compensatie van het abbonement en de compensatie van de door mij gemaakte kosten. Het hoeft allemaal niet naar mijn zin te gaan maar u moet het met mij eens zijn dat 8 maanden te lang is om een monteur te laten komen, daarnaast is een doorlooptijd van 150 dagen op een klacht ook onacceptabel. Daarnaast is mij aan alle kanten, keer op keer, verkeerde informatie verstrekt. Verder wijs ik u erop dat ik vele extra kosten heb moeten maken. Zo heb ik een ander mobiel abonnement moeten afsluiten met meer GB's. Daaroverheen heb ik een extra databundel moeten afsluiten omdat ik geen gebruik mocht maken van de bundel die jullie kunnen verstrekken. Ook heb ik zo'n 26 uur aan de telefoon gezet en minstens evenveel tijd achter de PC moeten doorbrengen ivm klachten, chats, etc. Daarnaast zijn er de kosten van de bekabeling, etc. Graag wil ik op kort termijn een oplossing. Ik heb hier mijn ideeen over maar ben erg benieuwd wat jullie er aan gaan doen. Ook wil ik een correcte opzegging ontvangen, deze heb ik namelijk nog steeds niet. Daarnaast wil ik buiten een oplossing ook iemand spreken die mijn klacht daadwerkelijk in behandeling neemt.
Modem Wifi problemen.
Ik heb steeds slechte verbinding met de wifi moet ook telkens resetten en moet ook soms bellen dan is ineens mijn inloggegevens weer anders. Word hier moe van als ik netflix wilt kijken loop hij vast zelf met kabel heb al mijn internet laten verhogen naar 100 nog loop het vast. Het is helemaal een drama als je met twee mensen de wifi wilt gebruiken moet de ander hem uitzetten dan maar weer resetten. Ik had een monteur laten komen voor mijn camera te laten installeren en die zei dat het een oud modem was en dat ik een ander kon vragen want de camera pakt de wifi niet klap eruit. Dus ik had gelijk gebeld naar jullie had ik een aardige man aan de telefoon en ik zou een link krijgen voor een monteur die hier de modem zou komen aan sluiten en nee krijg ik te horen hij komt voor een wifi check en nu kan er ineens niemand die afspraak vinden van 12 juli maar jullie nemen toch altijd de gesprekken op dan eis ik het dat jullie die af gaan luisteren. En dan nog wat leer jullie personeel wat dingen bij ik had een mevrouw aan de telefoon die vroeg aan mij dingen wat is dat wat is dit ff serieus dat werkt bij jullie? Maar op 25 juli zou jullie monteur komen voor een nieuwe modem was de afspraak met de man van 12 juli maar nu is het ineens een wifi check maar op 26 juli komt er weer een monteur voor de camera komt hij voor niks dan gaat toch de rekening naar jullie toe en ik eis echt dat jullie het bandje van die datum af gaat luisteren ik hou niet van loze beloftes en ik betaal geen 45euro in de maand voor slechte wifi steeds resetten dat je niet normaal een film kan kijken dat niet iedereen tegelijk op de wifi kan.
No internet for 19 days!
We don't have internet for 19 days now. The problem turns out to be - wrong house number. We already have two contracts with T-mobile (one for SIM card and another for SIM + phone). You have our correct information in these contracts. You made a mistake in the third one and this is the only cause for this unacceptable delay. Somebody forgot to put a letter E in our address next to the house number, and we've been going back and forth between T-mobile, Guideon and KPN. Dozens of phone calls worth nothing. Two times you sent a technician. First one figured out the problem, and then you sent another one to waste our time and conclude the same. The second one was so nice to give us instructions what exactly to say to the operator when we call. But it was no use, as your last solution was to completely cancel, and order new equipment, wait for 15 days, even though we have everything connected already! All we need is a signal to our socket. This is unacceptable. I don't blame any of the operators, but it was T-mobile sales person mistake to write the wrong address number. He did it correctly 10 minutes prior when I was buying the phone. At that point I thought there is no place for a mistake, since my information is in your system twice (SIM for over a year, and now new phone). I am deeply disappointed and thinking about cancelling everything with T-mobile. My friends are advising me to do so. I will ask around on social media to gather more opinions. I also keep on receiving automatic messages from T-mobile saying my bill is coming soon. For what?!
Overstap in november, nog geen daadwerkelijke overstap
Goedemiddag, Op 18 november heb ik een overstap aangevraagd van Ziggo naar T-Mobile, met de nieuwe glasvezel verbinding. Op aanraden van T-Mobile, die aangaven dat het glasvezel netwerk zo goed als gereed was. We kregen toen ook meteen door dat per 10 december het abonnement bij Ziggo automatisch stop was gezet. Vanuit Ziggo kreeg ik daarom al dozen opgestuurd om modem en apparatuur retour te sturen. Vervolgens radio stilte. Op 24 december, twee weken na oorspronkelijke stopzet datum, kreeg ik een e-mail dat de overstap datum is aangepast naar 24 december. Dus op de zelfde dag zou het nog over gaan, terwijl er nog helemaal geen afspraak stond voor het aanleggen van de kabel het huis in. Op 29 december een zelfde mail, dat de overstap datum is aangepast naar 29 december. 10 januari wederom een e-mail dat overstapdatum is aangepast naar 10 januari. En nu is het 21 januari en heb ik nog steeds geen idee wanneer ik iets kan verwachten. Ik vind het persoonlijk communicatief niet heel sterk allemaal. Het lijkt erop dat er standaard e-mails worden verstuurd, die eerder verwarrend werken dan verhelderend. Daarnaast vind ik het wel erg vreemd dat er in november wordt aangedrongen om de overstap aan te vragen, omdat het netwerk zo goed als klaar is, en dat je nu 2 maanden later nog steeds niets hebt gehoord. Het lijkt erop dat T-Mobile het allemaal nog niet aan kan, of zie ik het verkeerd? Ik wil graag horen wanneer ik kan verwachten dat er iets gaat gebeuren.

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen