hallo
wanneer gaat alles werken?
guidion zegt dat ze alles hebben doorgegeven naar t-mobile
mijn klantnummer XXXX
Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.
hallo
wanneer gaat alles werken?
guidion zegt dat ze alles hebben doorgegeven naar t-mobile
mijn klantnummer XXXX
Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.
Goedemiddag
Jouw abonnement is op 1 december geannuleerd, maar ik kan de reden hierachter niet zien. Is er iets misgegaan met de aanvraag of hoor jij dit nu ook voor het eerst?
goedemiddag Jason
ik heb alles geannuleerd
guidion geeft niks om jullie klanten, denk dat het niet de eerste keer is!
ben nu overgegaan naar kpn
mvgr alex
Bedankt voor je uitleg! Het is erg jammer
Mag ik je nog verzoeken om de apparatuur terug te sturen naar ons retouradres, alsjeblieft? Alle retourinformatie heb je zojuist toegestuurd gekregen in een e-mail zodat je precies weet hoe je de spullen kunt retourneren.
Om het nog wat duidelijker te maken, heb ik hieronder alle info geplaatst:
T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol
Retournummer: “Zie e-mail”
Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!
Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren.
Kom je er niet uit met de verstrekte informatie? Check dan ons speciale topic voor een handige instructievideo: Hoe stuur ik de apparatuur terug?.
Hopelijk zien we je ooit weer terug bij Thuis! Je bent op de Community altijd meer dan welkom natuurlijk, veel succes verder en stay safe!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.