Skip to main content

9-12 internet actief per email.

 

dan email per 2-12.

vandaag pakket ontvangen. geen internet.

support svp

Hallo @Grr45 

Heb je de modem direct op het ISRA aangesloten waar de inkomende kabel ook is aangesloten?

En wat voor een ISRA heb je, kan je er eens een foto van maken?


Hoi @Grr45, wat leuk dat je een T-Mobile Thuis abonnement hebt gekozen. We gaan er nu voor zorgen dat de verbinding ook gaat werken!

Zoals @Waqqas al aangaf, is het belangrijk om te weten welk ISRA-punt (hoofdaansluitpunt) je thuis hebt. Dan kunnen we checken of het modem goed aangesloten is op het ISRA. Zou je een foto van het ISRA en het aangesloten modem kunnen maken, alsjeblieft? Dan weten we meteen of aan jouw kant alles goed aangesloten is.

Zou ik een privébericht van je mogen ontvangen met daarin de volgende informatie?

-Postcode

-Huisnummer

-Geboortedatum

-De laatste vier cijfers van jouw IBAN

Ik kan met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel namelijk geen Thuisabonnement vinden. Graag controleer ik namelijk de status van jouw verbinding en of er aan onze kant iets aangepast kan worden. We gaan dit samen oplossen!

 


Reageer