Alles over je mobiele abonnement en telefoon!
Recent actief
Per ongeluk mijn vorige post op beantwoord geplaatst. Maar ik krijg via de iphone betaling instelling te zien dat de betaling geweigerd is door de provider, dus misschien dat iemand zou kunnen kijken of er een blokkade op staat? Gaat om een betaling voor disney+ via factuur.
Hoi mijn sim is geactiveerd maar ik kan mijn voicemail niet bellen.
Nadat ik mijn abonnement heb aangepast naar een lager bundel wil ik mijn abonnement weer aanpassen naar mijn originele abonnement. De abonnement is duurder geworden. Eerst 3x gebeld. Werd een case aangemaakt. Het was inderdaad raar en mocht niet. De case werd gesloten zonder dat ik wat heb gehoord. Weer gebeld. De telefoniste vond het raar dat ik niet ben gebeld toen de case was afgesloten. Ze maakte weer een case aan en zou mij bellen met het antwoord. Weer niks gehoord. Abonnement prijs was €13,20 10gb&200min. Nu is dat €15,40. Beetje vreemd.
Hallo , Mijn telefoon is geblokkeerd en ik wil mijn PUK-code zoeken in Mijn Odido. Ik kan alleen inloggen met tweestapsverificatie, maar dat lukt niet, omdat mijn telefoon is geblokkeerd. Kan ik mijn pukcode via email opvragen?Groetjes leanne
Ik zit momenteel in zuid-amerika en ik probeer in te loggen, maar ik ontvang geen sms code. Doordat ik in het buitenland zit kan ik ook niet even bellen, want dat gaat me teveel kosten.
Goedemorgen,Mijn telefoon is geblokkeerd en ik wil mijn PUK-code zoeken in Mijn Odido. Ik kan alleen inloggen met tweestapsverificatie, maar dat lukt niet, omdat mijn telefoon is geblokkeerd. Kan ik via email opvragen?
Bij Odido maken ze reclame dat ze allemaal anders doen. Dat ze de klant centraal zetten. Mij eerste ervaringen met Odido zijn verre van positief. Ik zat met mijn mobiele aansluiting bij dochter onderneming Simpel. En dat was prima. Thuis had ik al Odido en ook dat werkte prima. Door de twee diensten samen te voegen zou ik veel meer voordeel krijgen. Dat was de belofte. Maar helaas na 1.5 week weet ik nog niet waar ik aan toe ben.Gewoon menselijk contact opnemen is zo goed als onmogelijk. Toch wel bijzonder voor een communicatiebedrijf. Er is een chatbot actief die je niet kan helpen en als je trachten te bellen dan kom je terecht in een oud belmenu van T-Mobile en wordt de verbinding verbroken. Het is dus niet mogelijk om op een normale manier contact te krijgen en je problemen kenbaar te maken.Als dit de nieuwe manier is van Odido dan slaan ze plank wel compleet mis. Laat dan maar eens zien dat je het anders doet dan je concurrenten. Graag kom ik in contact met een medewerker die mij
Ik kreeg een e-mail binnen dat ze mijn huidige nummer gaan overzetten, en dat het een uurtje zou duren. Alleen nu werkt mijn simkaart nog steeds niet
Goedenavond allen, Mijn vriendin en ik zijn beide klanten van T-Mobile en Tele 2 geweest en nu samen bij Odido. Wij zouden nu graag onze abbonementen willen koppelen en gebruik maken van de Samen Unlimited bundel. Helaas wil dit allemaal niet vlotten. In de browser heb ik van alles geprobeerd maar met geen mogelijkheid kom ik er doorheen. Constant de melding 'Sorry, er gaat iets fout. Probeer het later nog eens'. Dit is nu al de gehele dag het geval en nu heb ik 2 abbonementen die nergens aan gekoppeld zijn. Tevens kreeg ik bij mijn oude Tele 2 abbonement 0.00 klantvoordeel wat erg vreemd is. Graag zou ik willen weten wat ik fout doe of waar de fout zit. Alvast bedankt voor de reacties!
Hallo, over de maand september heb ik een factuur gekregen die hoger is dan het gebruikelijke bedrag. Volgens de factuur heb ik buiten mijn bundel gebeld. Volgens de factuur heb ik 192 minuten gebeld, terwijl ik 200 belminuten in mijn bundel heb. Zie ik iets over het hoofd, of klopt het niet dat ik buiten mijn bundel ben gegaan?
Hoe kan ik Overal Veilig Online installeren op een MacBook met MacOS 10.15 Catalina? De gedownloade installer 'hangt' op deze MacBook. Diverse keren gedownload, altijd zelfde resultaat. Alle andere installaties (iMac, 2 iPads, 2 iPhones, een andere MacBook met MacOS 12.7 Monterey) gingen probleemloos.
Hallo,Wij zijn nu al een tijdje geleden verhuisd, het internet+tv is correct mee verhuisd maar mijn telefoon abonnement staat nog op het oude adres. Hierdoor klopt het adres op de facturen niet en loop ik korting mis.Ik heb al eerder gebeld met de klanten service maar die kwam er niet uit. De chat bot is ook geen hulp en blijft maar verkeerde dingen voorstellen en als die me door wilt verbinden is er nooit iemand beschikbaar.Iedere keer als ik het adres probeer te wijzigen dan staat het nieuwe adres er al.Heeft iemand enig idee wat nu?
Vanmorgen probeer ik innte loggen in Mijn Odido maar zowel op de website als in de app lukt dit niet.Ik heb wachtwoord vergeten gedaan, krijg een link, pas Mijn ww aan, maar vervolgens blijf ik de melding krijgen dat gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen.Iemand enig idee?
Het is voor mij onmogelijk om mijn facturen in te zien aangezien er telkens een onbekende foutmelding komt. Op verschillende apparaten en netwerken ingelogd maar foutmelding blijft. Contact opnemen via de chat werkt niet aangezien er telkens de melding komt “Iedereen is bezet” en telefonisch is er na 30 min nog steeds geen persoon die de telefoon oppakt. Kan iemand mij helpen om alle facturen van 2022 en 2023 inzichtelijk te krijgen? `Begint namelijk wel al lekker met deze service en samenvoeging van bedrijven.
Ik word letterlijk gek. Voor mijn werk is het erg belangrijk dat ik goed internet heb buitenshuis. Met Tele2 had ik nooit problemen. Ik heb nu vaak h+ als verbinding of 5G met een downloadsnelheid van 6 mbps. Iedereen die zegt dat alleen de naam is veranderd, dat klopt dus niet. Ik heb zelf de APN instellingen gewijzigd, heeft niks geholpen. Telefoon opnieuw opgestart. Volgens de dekkingskaart zou ik gewoon internet moeten hebben, maar nee… Dit is oprecht uitermate frustrerend. Wat kan ik nog meer doen?
Hi Odido! Afgelopen maand wilde ik mijn telefoonabonnement bij jullie opzeggen. Ik had naar de klantenservice gebeld om te vragen hoe ik dat moest doen. Ze zei dat zij het zelf kon stopzetten maar dat het handiger was om bij het afsluiten van een nieuw abonnement nummerbehoud aan te vragen. Op dat moment zou mijn abonnement automatisch opgezegd worden. Daarom heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Simpel en hierbij nummerbehoud aangevraagd. Maar op dat moment kreeg ik een mail van Odido dat er een nieuw nummer aan mijn huidige abonnement wordt gekoppeld (omdat een abonnement niet zonder nummer kan). En nu zit ik met dubbele abonnementskosten voor deze maand. Is het mogelijk die laatste maand aan abonnementskosten (voor het nieuw gekoppelde telefoonnummer) kwijt te schelden uit coulance? Er werd mij immers verteld dat het abonnement automatisch zou worden opgezegd bij aanvraag van nummerbehoud.
Beste Odido,Ik heb 15000 mb’s per maand.volgens de app zou ik de maand 2190 mb’s al hebben verbruikt. Dan blijft er dus 12810 mb’s over. Echter volgens jullie heb ik nog maar 4787 mb’s over. Hoe kan dat. Volgens klantenservice zij de gegevens in de app niet up rondste, waarom tonen jullie die dan al wel. Erg onduidelijk en onjuist. Graag per omgaande oplossen.
Hallo, ik wil mijn Tele2 mobiele abo toevoegen aan mijn Odido-account, maar die schijnt gekoppeld te zijn aan een ander account. Kunt u mij helpen?
Op 22 september 2023 direct abonnementsverlenging + telefoonkrediet (201017926) van 19 september 2023 geannuleerd i.v.m. andere afspraken met werkgever. Telefoon (ongeopend) teruggezonden welke op 27 september 2023 ontvangen is, getuige handtekening voor ontvangst (verzekerd verzonden). Nog altijd geen herstel van oude abonnement, noch bevestiging annulering. Daarmee is in ieder geval de wettelijke termijn van 14 dagen overschreden. Ook betaal ik nu ten onrechte het ‘nieuwe’ abonnementsbedrag wat straks weer teruggestort dient te worden.Telefonische helpdesk komt niet verder dan ‘we kunnen niet helpen'. Toch graag een correct oplossing in dezen: ik heb alles netjes geregeld, verwacht ik dan ook van jullie.
Beste, ik ben op reis en ben mijn Sim kaart kwijt geraakt. Ik zat bij tele 2 maar om een nieuwe Sim kaart aan te vragen bij Odido moet ik dit doen via de app. Alleen om Dit te activeren krijg ik een sms op mijn nummer. Maar die ben ik dus kwijt! Zou je dit kunnen oplossen? daarnaast kan ik ook geen contact opnemen met de klantenservice omdat ik alleen een internet bundel heb. groetjes roy
Ik probeer via https://opwaarderen.t-mobile.nl/nl/shop/topup/tmobilenl voor twee prepaid abonnementen automatisch opwaarderen te activeren. Het webformulier geeft de foutmelding “Ongeldig telefoonnummer Geef je telefoonnummer alsjeblieft op deze manier in: +31 63 8862197”, maar wat ik ook doe de nummers worden niet geaccepteerd. Wat is de truc hier? Alvast bedankt!
Goedendag.Ik wil misschien overstappen naar Odido.Wij hebben als familie 4 mobiele abonnementen bij Ben.Kunnen wij ie om laten zetten naar “odido".?Wij zitten voor max 13Euro per maan voor 20GB kan odido hier mee concureren.?Dit uiteraard in combinatie met snel internet en televisie.Kunnen hier niets in terug vinden op de site namelijk.Ook kunnen we niet herleiden dat het kastje in de meterkast ook aangesloten gaat worden in het regifiberkastje. Hier zit namelijk alleen maar de aansluiting met een lege witte kast.
Telkens als ik de app open op mijn telefoon kan ik inloggen maar bij bundel krijg ik foutmelding probeer later opnieuw. Heb op pc ingelogd en hetzelfde probleem.Kan iemand mij helpen.Bvd.
Ik probeer nu al 2 weken om mijn toestelkrediet van mijn smart Watch af te lossen ivm een hypotheekaanvraag. Ik het met 5 verschillende medewerkers van de Servicedesk gebeld en allemaal vertellen ze een ander verhaal:ik weet het niet; er zou een knop iDeal in de portal staan; die staat er niet, we komen er op terug. We factureren het bij de volgende factuur en dan wordt het afgelost. Eerder kon niet… eerder kon wel; dan moest ik het overboeken en zou het in orde komen. kan helemaal niet via een overboeking, het abonnement van de smartwatch moet worden opgezegd; dan pas kan het worden afgelost. We storten het geld terug en we zeggen het op; dan krijg je een e-mail met een betaalverzoek. Ik ga de credit afdeling de opdracht geven om het te regelen, je krijgt een bevestiging, die nooit komt.het enige wat ik wil is mij toestelkrediet voor mijn smartwatch aflossen. Iets dat waarmee geadverteerd wordt dat dat heel makkelijk zou moeten kunnen…niets blijkt minder waar helaas…Kan iemand mij hel
Ik heb gisteren een deel van mn betalingsachterstand betaald, echter is mn simkaart alsnog geblokkeerd.ik kreeg een mail met het bericht “bedankt voor je betaling. Jouw blokkade wordt binnen 4 uur opgeheven”Echter kreeg ik een half uur daarna een mail dat mn abo geblokkeerd is en ik het bedrag moet betalen.Echter zijn de facturen betaald en ben ik bang dat het zich gekruisd heeft.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.