Skip to main content

Hallo,

Ik heb voor inloggen de tweestapsverificatie aan staan en nu kan ik niet meer inloggen. Ik heb sinds kort een nieuw toestel en nu heb ik de gegevens op mijn oude toestel van de authenticator app niet overgezet naar de nieuwe en dus wordt er geen code gegenereerd. Hoe kan ik dit oplossen? 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb ook exact hetzelfde probleem.

Ik heb sinds kort een nieuw toestel en nu heb ik de gegevens op mijn oude toestel van de authenticator app niet overgezet naar de nieuwe en dus wordt er geen code gegenereerd. Hoe kan ik dit oplossen? 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Hallo @Wandana24, ik zag dat je hiervoor al een eigen topic had aangemaakt:

Daar heb ik je zojuist van een reactie voorzien en ik ontvang graag een reactie hierop, zodat ik je hiermee verder kan helpen! Ook willen we het graag centraal houden in één topic, zodat het overzichtelijk blijft voor de rest. Alvast bedankt! 

Groetjes, 

Pharwin


Ik heb het zelf al opgelost. Ik ontvang nu een code via SMS


Reageer