Hallo allemaal,
na vele maanden wachten was het zover de monteur van Guidon kwam eindelijk alles aansluiten .
uiteraard heb ik me hier super op verheugd .
maar helaas blijkt het niet te werken omdat er iets met pon is .
maar volgens de monteur zou dit maar kleinigheidje zijn en zou het snel moeten werken . Nou werkt nog steeds niet . Dit is gewoon zware teleurstelling.
maar dat is niet alles , sorry moet frustratie even kwijt
ik had ook mobile abbo afgesloten . Dat werkt prima behalve internet dan , die werkt alleen als ik Chrome browser op me iPhone 11 Pro Max gebruik . Zeer vervelend dat je gedwongen word zo om Chrome te gebruiken wat ik liever niet wil.
verder krijg je dan steeds leuk e-mail dat ik account moet maken in de app.
uiteraard heb ik dit gedaan maar werkte het niet , na contact gehad zou het dag later moeten werken maar nog steeds krijg ik de melding dat gegevens niet bekend zijn . Weer gebeld of ja laat ik kort houden heb erna nog 3x voor gebeld en je raad het al werkt nog steeds niet . En volgens de medewerker moet ik niet zo moeilijk doen dat ik me facturen niet kan inzien . Verder zou ik nog iets horen over het internet op me telefoon maar uiteraard ook niks meer van gehoord.
En als bonus werkt de abbo in een ander telefoon niet , dan krijg je geen verbinding. Ook niet als
je handmatig probeert.
Frustreert gigantisch dat ik nog steeds geen account kan aanmaken en dus geen gebruik ervan kan maken , en ik kan wel huilen dat tv en internet nog steeds niet doet.
tot nu toe is Odido zware teleurstelling met stress gratis erbij .