Skip to main content

Hallo,

Ik heb voor inloggen de tweestapsverificatie aan staan en nu kan ik niet meer inloggen. Ik heb sinds kort een nieuw toestel en nu heb ik de gegevens op mijn oude toestel van de authenticator app niet overgezet naar de nieuwe en dus wordt er geen code gegenereerd. Hoe kan ik dit oplossen? 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Hi @DISCOxHEAVEN 

Ik denk graag met je mee! Heb je ook geprobeerd om de code via sms te ontvangen? je kan bij het inloggen een vast of mobiel nummer invoeren waarop je de sms kan ontvangen. Als dat niet lukt dan zou het uitzetten van tweestapsverificatie een optie kunnen zijn. Vanwege privacy redenen kunnen wij tweestapsverificatie niet uitzetten via de klantenservice. Maar je kan op vertoon van legitimatie wel laten uitzetten in een T-Mobile Shop. Zij helpen je daar graag verder met het uitzetten en daarna zou je opnieuw kunnen aanzetten. Je kan dan weer kiezen voor inloggen via sms of authenticatie app. 

Laat je even weten of je zo verder komt? Als er nog vragen zijn, laat het vooral weten!


Hallo,

Helaas kan ik niet inloggen met mijn telefoonnummer, dit moet met mijn emailadres geeft 'ie aan. Ik ga van de week wel even langs de winkel. 

Bedankt voor je antwoord, ben hier in ieder geval al mee geholpen.


Hoi @Hajar,

Ik heb per ongeluk mijn 2FA sleutel uit mijn authenticatie app verwijderd...stom ik weet het ;-)

Nu was ik gisteren in een T-mobile store om dit op te laten lossen. Maar je collega lukte het niet om in mijn profiel de 2FA uit te zetten of om te zetten naar SMS. 

Nu is deze klacht doorgezet naar 2e lijn maar heb niets meer vernomen.

Kan je kijken of een collega van je deze klacht heeft opgepakt?

 

Bedankt 


Hoi @M. Sommers ,

In het weekend is er geen backoffice aan het werk. Maar zorg dat je forumprofiel volledig is, dan kan een moderator nog even naar je ticket kijken. 


Ik heb m'n profiel aangevuld.

 

Bedankt voor je reactie en jullie moeite.


Hoi, kan ik een update krijgen over of mijn ticket inderdaad is aangemaakt en in behandeling is?


Hi @M. Sommers 

Ik zie dat je case is doorgezet naar onze specialisten. Zodra er een oplossing is nemen ze zelf contact met je op voor een terugkoppeling. 

 


Is er iets van een doorlooptijd in te schatten?

 

Bedankt voor de reactie


Hi @M. Sommers 

Dat is doorgaans 7 werkdagen dus ik verwacht dat je snel een terugkoppeling krijgt. 


Hoi, helaas niets meer vernomen, of ik heb iets gemist?

 

Alvast bedankt voor de (re)actie.


Hi @M. Sommers 

Ik zie dat mijn collega het heeft doorgezet naar onze specialisten, maar kan niet inzien of er al een oplossing is. Er wordt contact met je opgenomen zodra er een update is. Excuses voor het ongemak!


Met alle respect..maar dat is een te makkelijk antwoord. 

Je kan wel zien dat het is doorgezet, dan moet je ook (of een collega van je) kunnen zien welke afdeling dit is en wie er verantwoordelijk is voor deze afdeling. Ik stel voor dat je deze leidinggevende benadert.

Ik mag na ruim 2 weken toch wel een concreet antwoord en liefst een oplossing aangedragen krijgen.


@Hajar 

Wil je ajb reageren?


@M. Sommers 

Ik heb de collega die je case heeft doorgezet om een update gevraagd. Zodra ik een reactie heb, laat ik het weten. Ik kan verder niet inzien wat de status is van je case vandaar dat ik geen updates kan delen. 


Wat is de afgesproken responstijd op vragen van collega's binnen t-mobile?

Mijn norm, maar ik begrijp dat dit niet DE norm is, is binnen één werkdag (ik denk: je moet de vraag toch beantwoorden, waarom dan niet meteen 😉 )

Heb je een rapel gestuurd om hem te manen tot reactie?


Nog steeds geen reactie. Dit wordt een klacht.


Bij deze: 

 


Hi @M. Sommers 

Ik begrijp dat je snel een reactie wilt dat wil ik ook, maar de collega die dit heeft doorgezet geeft aan nog geen update te hebben. Ook heb ik nog steeds geen inzicht in de case die hij heeft doorgezet. Ik heb dus zelf overlegt met een 2fa specialist en hebben ervoor gekozen om 2fa uit te zetten voor jou zodat je hem opnieuw kan instellen. Kun je laten weten of dat lukt?


Hoi, alles werkt nu weer.

 

Bedankt voor de oplossing.


@M. Sommers Super bedankt voor de terugkoppeling!


Hi @M. Sommers 

Ik begrijp dat je snel een reactie wilt dat wil ik ook, maar de collega die dit heeft doorgezet geeft aan nog geen update te hebben. Ook heb ik nog steeds geen inzicht in de case die hij heeft doorgezet. Ik heb dus zelf overlegt met een 2fa specialist en hebben ervoor gekozen om 2fa uit te zetten voor jou zodat je hem opnieuw kan instellen. Kun je laten weten of dat lukt?

Hoi Hajar, ik heb exact hetzelfde probleem. Ik kan ook niet inloggen vanwege 2fa en heb geen toegang meer tot de telefoon waar de authenticator app op staat. Ik heb al 10 x gebeld en 3 x in ALmere buiten naar de winkel geweest. Ook 1 keer Almere Stad. Maar de winkel wijst naar de service afdeling en de service afdeling naar de winkel. Onderhand ben ik er nog steeds mee bezig. Kan jij het oplossen?


Hi @EvertD 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!


Hi @EvertD 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Hi Hajar,

 

Ik heb ook exact hetzelfde probleem. Iedere keer als ik bel, wordt ik verkeerd doorverwezen en moet ik telkens opnieuw het verhaal uitleggen. Erg vervelend. Zou ik ook geholpen kunnen worden met een 2FA specialist?


Hi @Samantha Kalka, stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en waar je precies tegenaanloopt. Dan kijk ik graag met je mee! 😄


Ik heb ook exact hetzelfde probleem.

Ik heb sinds kort een nieuw toestel en nu heb ik de gegevens op mijn oude toestel van de authenticator app niet overgezet naar de nieuwe en dus wordt er geen code gegenereerd. Hoe kan ik dit oplossen? 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.


Reageer