Hi Odido,
Afgelopen maand zijn er door mijn dochter bijna 200 euro meer belkosten gemaakt dan normaal.
Tijdens het gamen met een vriendje, is mijn dochter is er abusievelijk vanuit gegaan dat bellen in huis over WIFI gaat. Een aanname dat ons dus duur heeft komen te staan.
Aangezien in de jaren ervoor nooit zoiets is voorgevallen, is er geen trigger geweest om ondertussen in te loggen bij Odido om naar het verbruik te kijken en tijdig te kunnen reageren/ op te waarderen.
Ik vind het in deze heel apart dat er enkel alerts worden verzonden voor het verbruik van de MB's en dus niet voor belminuten. Dit had me zoveel kosten kunnen besparen. Niet echt klantvriendelijk lijkt me.
Ik ben al jaren trouwe klant van Odido en heb mijn dochter's abonnement naar jullie over gezet en ook mijn vriendin overgehaald bij jullie een abonnement te nemen. Ik zou graag jullie willen blijven aanbevelen en een trouwe klant blijven.
Zouden jullie ons daarom hierin tegemoet willen komen? Ik zou dat heel erg waarderen.
Alvast bedankt.