Alles over je telefoon, tablet en meer!
Recent actief
In mijn iPad Pro kan een eSIM (5G). Nu zie ik dat je een duo sim kan bestellen en een eSIM. Werkt een eSIM gelijk als een duo sim? Want ik hoef geen fysieke extra simkaart. Ik wil gewoon af en toe op m’n iPad kunnen internetten en dan direct verbindingen kunnen maken via de 5g.
Door de hack zijn er gevolgen op mijn mobiel. Ik zoek hulp om het op te lossen.
Ik heb een iPad met data gekocht bij Odido. Bij de iPad kreeg ik een sim-kaart terwijl deze niet in de iPad kan. Toen zelf een e-sim aangevraagd. Hierbij krijg je een qr code die gescant moet worden. Via de iPad bij mobiele data deze qr gescant maar het blijft niet werken. Ik kan in de app en e-mail niks vinden en heb de klantenservice aan de lijn gehad maar kan me ook niet verder helpen. De SM-DR+ adress en activatie code heb ik nooit ontvangen dus kan deze ook niet handmatig toevoegen aan de iPad. Wat kan ik nog doen?
Ik heb sommige mailtjes met een ster gemarkeerd, maar dat mapje is nu leeg en ik heb geen idee hoe ik ze weer terug kan krijgen
kan een medewerker van odido me hier.aanspreken
I am writing to inform you that I have lost my mobile phone together with the SIM card connected to my number XXX. I kindly request you to immediately block this SIM card[Phone number deleted by moderator. Please don't post personal information in public topics]
Ik wil graag een pixel 9a kopen, maar ben benieuwd of dat de bootloader unlocked is, of dat deze kan worden ontgrendeld op dit toestel?Is OEM unlocking beschikbaar in Developer Options? Ik hoor graag,Alvast dank!
Hoi,Mijn telefoon is helaas gestolen. Ik ben nu in het Colombia en heb inmiddels een nieuwe fysieke simkaart van Odido.Het activeren start wel en ik kan ook gewoon inloggen en bevestigen met iDIN, maar daarna lijkt het proces vast te stoppen. Er staat nergens dat de simkaart geactiveerd is en ik krijg ook geen bevestiging. De sim werkt vervolgens ook niet.Mijn vraagKan ik een vervangende simkaart wel activeren vanuit het buitenland
Regarding my recent contract renewal with new S25 Ultra from Odido, I am having an issue with receiving the promotion of a Galaxy watch 8. I provided the receipt from the Odido store when I COLLECTED my device. NOT when the order was placed. For this reason I was rejected. I then contacted support from WhatsApp and provided the contract details which began on 14th February (before the promotion finished). Furthermore the staff at Odido assured me on the 14th February that I would definitely receive the promotion as I placed the order in time. However upon checking my status today , it is still saying rejected so I contacted WhatsApp support again today.I had a VERY bad and unprofessional experience despite providing the correct proof of purchase details again. This is extremely annoying and is taking up my valuable time 😟 also this my second negative experience trying to receive a Samsung promotie! I am including a copy of the chat. Shenel was extremely unprofessional and there was
N.a.v. jullie datalek zojuist deze sms ontvangen op mijn Odido mobiele nummernummer geblokkeerd mogelijk kunnen moeten jullie er wat mee gezien mijn mobiele nr gelekt is.
Nou, voel me zo ontzettend opgelicht door assurant Odido. telefoon al 3 weken terug verstuurd, is op 19 januari al aangekomen. Maar kreeg steeds maar niks te horen. meerdere keren gemaild, krijg excuus, maar de betaling wordt verwerkt, ik ontvang het zo snel mogelijk. Krijg ik vanavond ineens een mail, inruilwaarde aangepast naar €0!!! Dit terwijl de telefoon echt puntgaaf was. Volgens de mail gaat de telefoon niet aan.ik weet niet wat ze de afgelopen weken met mijn telefoon hebben gedaan, weet wel dat hier niks van klopt. wat kan ik nu doen?
Ik ben in Saudi-Arabië en mijn telefoon doet niet ik kan niet bellen of gebeld worden
Goedendag, mijn abonnement is afgelopen en moet mijn toestel inleveren of 300,- betalen. Ik kan in mjjn odido zien dat je dit in termijnen kan voldoen. Geeft deze betalingsregeling een berichtje notering? Heb geen achterstanden ooit gehad bij jullie. Groeten
I am writing to inform you that I have lost my mobile phone together with the SIM card connected to my number +31612488591. I kindly request you to immediately block this SIM card. Thanks
Beste community,Ik ben aan het overwegen om de Samsung Galaxy Tab S11 Ultra aan te schaffen. Samsung biedt deze tablet in verschillende varianten aan, waaronder modellen met 5G-ondersteuning. Mijn wens is om met de tablet te kunnen bellen en eventueel berichten te versturen wanneer ik mijn mobiele telefoon bijvoorbeeld thuis heb laten liggen.Ik zie dat Odido de optie Multisim aanbiedt voor smartwatches, waarmee je kunt appen, bellen en data gebruiken via hetzelfde abonnement en telefoonnummer als je mobiele telefoon. Mijn vraag is of een dergelijke constructie ook mogelijk is met een tablet, of dat hiervoor een ander type abonnement nodig is. (Dus als ik gebeld word ik zowel kan opnemen met mijn telefoon of mijn tablet)Daarnaast heb ik gekeken naar de optie duosim. Daarbij lees ik dat je één van de twee apparaten moet uitschakelen om met het andere apparaat te kunnen bellen of oproepen te ontvangen. Klopt dit, en hoe werkt dit in de praktijk? Wat als ik bijvoorbeeld mijn telefoon en ta
Hi,Ik ben niet echt actief meer hier, maar heb een vraag nu mijn telefoon binnenkort aan vervanging toe is. Op dit moment heb ik de OnePlus Nord CE2 Lite 5G. Deze heb ik sinds 3+ jaar en ontvangt sinds oktober geen beveiligingsupdates meer. Ik ben daarom op zoek naar een andere telefoon voor maximaal 400 euro (maar 200 of 300 mag ook!). Wat voor mij belangrijk is:- Goede ondersteuning met software- en beveiligingsupdates. Zodat ik er zeker 4-5 jaar mee vooruit kan. - Betrouwbare batterij die het lang uit houdt- Mogelijkheid tot contactloos betalen of inchecken met NFC- Een hoofdtelefoon aansluiting- Het zou fijn zijn als de telefoon bij het spelen van games niet na korte tijd traag wordt en hapert.- Een zo kaal mogelijke Android versie- De mogelijkheid om eventuele AI functies uit te zetten Ik weet niet of dit mogelijk is voor het budget wat ik aangaf, maar hoor graag als er ideeën zijn. Heb zelf al wat rondgekeken maar ik kom er niet echt uit. Vaak loop je toch aan tegen een matig upd
Hoi, ik ben momenteel in Sri Lanka en ben mijn telefoon kwijt. Nu ga ik vanuit hier door naar Nieuw Zeeland voor werk en kom ik de komende 5 maanden niet meer in Nederland. Ik heb wel 100% zeker mijn Nederlandse nummer nodig (voor alle apps met 2staps verificatie etc.). Wat zouden jullie mij kunnen adviseren? Kan ik een telefoon hier kopen en eSim en dan daar mijn eigen nummer van Odido op krijgen? Ik kan bijvoorbeeld ook niet in mijn odido online inloggen omdat ik daar 2staps verificatie mijn telefoon voor nodig heb…. Alvast bedankt!!
Waar kan ik in mijn account de factuur vinden van mijn nieuwe Samsung S25 Ultra vinden.
Beste Odido,Veel wat fout kan gaan betreffende inruil... is bij ons ook fout gegaan! Dit kan echt beter.We hebben onze IPhone opgestuurd voor de inruildeal. Dit kon helaas niet in de winkel tijdens de aanschaf van een nieuw toestel, maar dit zou ook helemaal goed komen als wij hem zouden opsturen! We kregen dan de waarde terug gestort op de rekening.Zo gezegd, zo gedaan! Denk je…Het begon al toen mijn man na 3 dgn het bericht kreeg dat zijn IPhone niet functioneerde en dat de waarde 0 euro was! Toen wij hem opstuurden functioneerde hij nog prima dus hier hadden wij wel wat vragen over. Telefonisch kregen wij te horen dat er geen uitleg mogelijk was dus we hadden alleen de keuze om de 0 euro te weigeren of te accepteren. Hier natuurlijk niet mee akkoord gaande uiteindelijk, maar op de knop 'terug sturen' gedrukt.Na enige tijd echter geen bericht over de telefoon dus maar weer eens bellen. Daar kregen wij reactie dat de telefoon nog in het magazijn lag. We zouden bericht krijgen bij verz
Hallo,Ik heb de odido app op mijn telefoon, Xiaomi 15, android 16.Wanneer ik mijn oordopjes in heb en de app start dan loopt het geluid via de luidsprekers van de telefoon. Als ik een andere app open, bijv YouTube dan loopt het geluid wel via de dopjes. Ga ik weer terug naar de odidotv app dan loopt het geluid weer via de luidsprekers.Ik ben toen gaan experimenteren en wanneer ik de oordopjes ontkoppel terwijl de app actief is en vervolgens weer koppel dan loopt het geluid wel via de dopjes.Precies hetzelfde probleem heb ik in de auto. Ik moet dan eerst de app open houden en vervolgens de telefoon ontkoppelen van de auto en weer koppelen en dan pas krijg ik geluid over de speakers van de auto.Ik had dit probleem overigens ook met mijn vorige telefoon, Google Pixel 7
I have a phone with a subscription plan... I am not satisfied with it. I want to keep my plan but change phone... Can I pay the phone and get another one while keeping my subscription?
Goedemorgen, Ik zit momenteel in het buitenland en ik heb mijn simkaart kwijtgeraakt. Zou ik een e-sim kunnen bestellen en installeren?Bedankt
"I transferred my Ben eSIM from iPhone to Android, but the eSIM is not working on my new phone. I cannot receive text messages. Because my Ben.nl account requires a 2FA code sent via text message, I cannot log in. Please help me access my account using a different verification method." Any help please! Gilberto
Hello. I'm abroad on this moment, and I lost my phone with SIM card Can you block please
Ik ga naar mijn zus in Abu Dhabi en wil daar een iPhone 17 kopen. En mijn “oude iPhone 13” aan een nichtje geven. Maar is het mogelijk dat ik mijn eSIM in Abu Dhabi overzet van mijn oude iPhone 13 naar mijn nieuwe iPhone 17. Of kan ik dit alleen maar in Nederland doen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.