- Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
- Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
- Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
- Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
- het lukt alleen via de website van T-mobile
Volgens mij klopt deze pagina niet helemaal (?!).
Altijd Doorschakelen
*21*telefoonnummer# - Inschakelen
#21# - Uitschakelen
Doorschakelen bij geen gehoor (5 keer overgaan)
*61*telefoonnummer# - Inschakelen
#61# - Uitschakelen
Doorschakelen bij geen bereik
*62*telefoonnummer# - Inschakelen
#62# - Uitschakelen
Doorschakelen bij in gesprek
*67*telefoonnummer# - Inschakelen
#67# - Uitschakelen
Alle doorschakelingen opheffen
##002# - Uitschakelen
Als bovenstaande niet werkt, laat het even weten. Dan kan één van de moderatoren bijvoorbeeld even kijken of de instellingen in het systeem wel goed staan.
gerrit
je hebt gelijk ik heb de verkeerde door schakeling vermeld
de door jou geplaatste schakelingen werken NIET
Hi @Janduc
Van welk toestel maak jij gebruik? Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik of al je instellingen goed staan.
Goedemorgen Hajar
het nummer waar het om gaat is een zakelijk nummer
Ik werk voor Spaarnegasthuis het telefoon nummer waar het omgaat is XXXX
het contact is afgesloten door
Volledige naam XXXX
Geboortedatum XXXX
Moderator edit: persoonsgegevens verwijderd. Plaats geen gevoelige informatie in een openbaar bericht, alsjeblieft.
Hi @Janduc
Kun je deze gegevens in een privebericht sturen? Dan kijk ik graag met je mee. Je kan op mijn naam klikken en kiezen voor stuur privebericht.
Ik probeer een van onze zakelijke nummers door te schakelen echter lukt dit niet via de codes die hier staan.
Hi @SWC,
Excuus voor de late reactie, jouw bericht is er op één of andere manier tussendoor geglipt. Ik hoop natuurlijk van harte dat het ondertussen al is opgelost, maar mocht dat niet het geval zijn, laat het dan nog even weten!
Nee, helaas is het niet opgelost.
Hi @SWC,
Dat is jammer, maar dan help ik je er graag verder bij!
Je hebt deze codes dus allemaal al getest begrijp ik? Krijg je ook een foutmelding in beeld wanneer je deze handelingen uitvoert of dat niet? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik nakijken of alle instellingen aan onze kant goed staan.
Ik hoor het graag van je, SWC!
Ik heb een privé bericht gestuurd.