Skip to main content
Beantwoord

Doorschakelen mobile


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Het is niet mogelijk om mijn mobile telefoon door te schalen naar een ander nummer op de telefoon zelf

ook niet met 

  • Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
  • Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
  • Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
  • Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
  • het lukt alleen via de website van T-mobile

Beste antwoord door Anonymous

Janduc schreef:
  • Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
  • Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
  • Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
  • Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
  • het lukt alleen via de website van T-mobile

Volgens mij klopt deze pagina niet helemaal (?!).

 

Altijd Doorschakelen

*21*telefoonnummer# - Inschakelen

#21# - Uitschakelen


Doorschakelen bij geen gehoor (5 keer overgaan)

*61*telefoonnummer# - Inschakelen

#61# - Uitschakelen

 

Doorschakelen bij geen bereik

*62*telefoonnummer# - Inschakelen

#62# - Uitschakelen

 

Doorschakelen bij in gesprek

*67*telefoonnummer# - Inschakelen

#67# - Uitschakelen

 

Alle doorschakelingen opheffen

##002# - Uitschakelen

 

Als bovenstaande niet werkt, laat het even weten. Dan kan één van de moderatoren bijvoorbeeld even kijken of de instellingen in het systeem wel goed staan.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

10 reacties

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 18 september 2021
Janduc schreef:
  • Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
  • Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
  • Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
  • Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
  • het lukt alleen via de website van T-mobile

Volgens mij klopt deze pagina niet helemaal (?!).

 

Altijd Doorschakelen

*21*telefoonnummer# - Inschakelen

#21# - Uitschakelen


Doorschakelen bij geen gehoor (5 keer overgaan)

*61*telefoonnummer# - Inschakelen

#61# - Uitschakelen

 

Doorschakelen bij geen bereik

*62*telefoonnummer# - Inschakelen

#62# - Uitschakelen

 

Doorschakelen bij in gesprek

*67*telefoonnummer# - Inschakelen

#67# - Uitschakelen

 

Alle doorschakelingen opheffen

##002# - Uitschakelen

 

Als bovenstaande niet werkt, laat het even weten. Dan kan één van de moderatoren bijvoorbeeld even kijken of de instellingen in het systeem wel goed staan.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 september 2021

gerrit

je hebt gelijk ik heb de verkeerde door schakeling vermeld

de door jou geplaatste schakelingen werken NIET


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 19 september 2021

Hi @Janduc 

Van welk toestel maak jij gebruik? Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik of al je instellingen goed staan.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 september 2021

Goedemorgen Hajar

het nummer waar het om gaat is een zakelijk nummer

Ik werk voor Spaarnegasthuis het telefoon nummer waar het omgaat is XXXX

het contact is afgesloten door

Volledige naam XXXX

Geboortedatum XXXX

Moderator edit: persoonsgegevens verwijderd. Plaats geen gevoelige informatie in een openbaar bericht, alsjeblieft.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 20 september 2021

Hi @Janduc 

Kun je deze gegevens in een privebericht sturen? Dan kijk ik graag met je mee. Je kan op mijn naam klikken en kiezen voor stuur privebericht.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 november 2021

Ik probeer een van onze zakelijke nummers door te schakelen echter lukt dit niet via de codes die hier staan. 


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 17 december 2021

Hi @SWC,

Excuus voor de late reactie, jouw bericht is er op één of andere manier tussendoor geglipt. Ik hoop natuurlijk van harte dat het ondertussen al is opgelost, maar mocht dat niet het geval zijn, laat het dan nog even weten!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 december 2021

Nee, helaas is het niet opgelost. 

 


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 18 december 2021

Hi @SWC,

Dat is jammer, maar dan help ik je er graag verder bij! 

Je hebt deze codes dus allemaal al getest begrijp ik? Krijg je ook een foutmelding in beeld wanneer je deze handelingen uitvoert of dat niet? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik nakijken of alle instellingen aan onze kant goed staan.

Ik hoor het graag van je, SWC!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 december 2021

Ik heb een privé bericht gestuurd. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen