Skip to main content
Beantwoord

toestel behouden na einde abonnement

  • September 26, 2021
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Ik heb gisteren na meer dan een jaar mijn abonnenement pas verlengd met een nieuwe telefoon, nu is de vraag mag ik mijn oude telefoon behouden ,want ik heb die helemaal allang afbetaald

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Cherry101 

De telefoon is van jou 🙂

Dat was hij eigenlijk al toen je het toestel van T-Mobile kreeg en omdat je het volledige bedrag al had betaald voor het toestel moest je er vanaf dat moment ook niks meer voor betalen.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • September 26, 2021

Hallo @Cherry101 

De telefoon is van jou 🙂

Dat was hij eigenlijk al toen je het toestel van T-Mobile kreeg en omdat je het volledige bedrag al had betaald voor het toestel moest je er vanaf dat moment ook niks meer voor betalen.