Wil je iets weten over je bekabelde internetverbinding? Dan zit je hier goed!
Recent actief
Al meer dan 24 uur geen ontvangst met tv en internet. Hoe lang duurt het voordat het wordt opgelost?
Internet valt om de tien minuten weg
Hallo iedereen, Sinds kort wil mijn router af en toe het internet eruit gooien, denk aan 5 seconde en dit werd redelijk irritant na 10x in 2 uur. Dus ik ging voor de grap eens naar de logs kijken van mijn router HG659 en zag staan maar heb geen idee wat het betekent: User user(192.168.1.105) update the log configuration. User user(192.168.1.105) modify X_SyslogConfig.DisplayType; X_SyslogConfig.DisplayLevel; en dit staat er om de 10-20 minuten. Ik weet niet of het hier aan kan liggen, of dat er misschien een andere manier is om mijn probleem op te lossen, enigste manier die ik weet hoe ik het kan op lossen is de stekker van mijn router eruit maar na 2-3 dagen is het probleem weer terug. Alvast bedankt!
Ten eerste: doe a.u.b. als eerste iets aan de ongelofelijke wirwar aan buttons, knoppen, faq's, tips, te doorlopen stappen, kijk eerst hier, kijk dan daar voordat je op deze plek bent uitgekomen. Nu het probleem: mijn vast internetverbinding (glasvezel) valt zo nu en uit; de wifi van het draytek doet het wel. Tijdje terug ook telefonisch contact over gehad en een reset (stroom d'r af) leek te helpen. Maar nu niet meer dus. Wat te doen?
Hoi! Kan iemand me helpen? Ik probeer een thuisnetwerk aan te sluiten in mijn nieuwe huis. We zijn het een en ander aan het verbouwen en willen graag een bedraad netwerk aansluiten met de mogelijkheid om er een NAS opslag op aan te sluiten zodat er vanuit vrijwel alle kamers een stabiele verbinding is met een opslag (voor eigen fotografie bedrijf). Ook is het wenselijk dat via de netwerkaansluiting in de muur een (bedrade) internetverbinding verstuurd kan worden. Naast het bedrade netwerk wil ik graag ook WiFi voor de apparaten die niet bedraad aangesloten kunnen worden (mobiele telefoon etc) Ik ben al een tijdje aan het knutselen met het netwerk, maar ik kom er niet aan uit.. dus ik hoop dat iemand me hier kan helpen.. Ik heb de volgende apparatuur: Tmobile Huawei HG659 (geen glasvezel verbinding) TP-link TL-SG1016de switch NAS Synology DS418play Netwerkaansluiting in de muren (CAT6e) iMac de bedrade aansluiting in de muur zitten via een patchpanel en korte
]Ik kom uit Voorburg en maak gebruik van internet van T-Mobile (thuis). Nu zit ik al 5 dagen zonder internet ivm een storing. Ik heb meerdere keren contact gehad met de medewerkers van T-Mobile en daaruit heb ik begrepen dat KPN te Amsterdam de netwerkbeheerder is van T-Mobile (thuis) en dat de storing daar is (KPN dus)? Kan iemand van T-Mobile in deze T-Mobile gemeenschap mij hierover iets meer vertellen over de storing??
could anyone explain why I have problems with the internet from 2 days? Internet speed jump from 50mb to 2mb sometimes, it was hard for me to open your website - I found a topic about problems in the southern netherlands, was this problem solved? do I have these problems through that all the time? literally nothing can be done ...
Ik wil een Raspberry Pi als server gebruiken, dus wil deze met het internet verbinden via de HG659. Hierbij heb ik o.a. deze website gebruikt: https://howtoraspberrypi.com/how-to-raspberry-pi-headless-setup/ Echter, bij simpelweg aansluiten gaf de HG659 aan dat de LAN poort in gebruik is, maar verscheen er geen nieuwe LAN device in "Home Network > LAN Devices". Hierop heb ik de Pi direct op m'n desktop aangesloten en kon ik wel verbinding met de Pi maken (die werkt dus gewoon). Op deze manier het MAC adres van de Pi gevonden. Dit vervolgens gebruikt om handmatig een device toe te voegen in de HG659. Bij aansluiten van de Pi wordt deze device herkend, maar wordt er nog steeds geen IP adres toegewezen (DHCP staat aan). Handmatig een statisch IP adres toewijzen doet ook niks. Nou wil het zo zijn dat bij de installatie van andere apparaten (desktop, smartphone) ik een melding kreeg "Inloggen bij netwerk vereist" o.i.d., vergelijkbaar met wat je in b.v. een hotel te zien krijgt. Simpe
Over a weekend internet was jumpy.. and today is completely gone (modem complains about disconnected cable). In my client page (T-Mobile thuis) I see that issue was opened 21-03-2019. Any ideas when I could expect to get my internet back? P.S. rebooting modem and other voodoo do not help. Cheers
Ik heb geen internet meer, weekje weggeweest en foetsie...alle stappen doorlopen...fabrieksreset gedaan...meneer aan de telefoon gehad en nu moet ik EEN WEEK wachten op een monteur...dus een week geen internet en geen tv...heb een dochter in haar examenjaar, dus dat is eigenlijk geen optie...wat nu?! Abonnement opzeggen en elders internet vandaan halen?!
Zoals ongetwijfeld ook bij T-Mobile bekend gaan de collega's van Ziggo de download en upload verhogen ZONDER PRIJSVERHOGING ik neem aan dat de klanten van T-Mobile dit binnenkort ook tegemoet kunnen zien😀
Goede rmogen, ik heb sinds deze ochtend geen internet dus ook geen tv. Is er een storing bekend in de omgeving van rotterdam oost? Zo ja hoe lang gaat dit duren?
Goedenavond, Ik heb een T-Mobile Thuis abonnement met 750 mbit/s internet. Nu krijg ik via WIFI na het starten van een speedtest maar 35 mbit/s binnen en over de kabel maar 40 mbit/s. Na het lezen van andere topics met hetzelfde probleem ben ik tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk bij het netwerkbeheer ligt. De router / apparaten die internet gebruiken kunnen de hoge snelheden makkelijk aan. Hoop graag iets van jullie te horen! Met vriendelijke groet, Aartjan
Goedenavond, is het mogelijk om het wachtwoord van jullie wifi versterker te veranderen?
Opnieuw storing vandaag. Internet en tv ligt eruit. Modem herstarten levert niets. Eerder deze week ook al.
Ik heb nu al de hele middag/avond geem internet in huis, zowel draadloos als vast. Wel verbinding met de Wifi. Maar geen internetverbinding. Iemand? Wout
Hallo allemaal, Wij hebben sinds kort wifi van T-Mobile. Waar ik bij onze vorige provider geen problemen had kan ik nu niet meer online gamen. Ik kees van alkes over het veranderen van NAT type's enzovoort maar hoe moet ik dit doen en is dit de oplossing?
Sinds enkele weken ook iedere keer last van wegvallend bekabeld internet. Daarvoor was het erg stabiel en beviel het mij erg goed. Wanneer LAN down is dan blijven Wifi en TV wel gewoon werken. Monteur is geweest en andere draytek modem geleverd (zelfde type), op zijn advies ook mijn switch boxen vervangen door nieuwe types. ik heb verder vanalles al geprobeerd, nieuwe kabels, drivers, windows pc opnieuw geupdate of herinstalleerd. Apparaten uitgeschakeld, etc. maar helaas helpt het allemaal niet. nog steeds wegvallend internet nu lees ik op jullie forum dat er 2 oplossingen zijn, ipv6 uitzetten in de draytek. Dat gedaan maar nog steeds wegvallen lan of draytek modem laten swappen door Huawei met Media Converter. welke informatie heb je nodig om de modem swap in behandeling te nemen? Gerard
Beste T-mobile, Op 10 december 2018 is mijn glasvezel abonnement geactiveerd en kwam de monteur om deze aan te sluiten. Helaas kwam de monteur 5 uur later vanwege 'uitgelopen eerdere werkzaamheden'. Ondanks dat dit kan gebeuren was ik hier niet blij mee omdat ik hierdoor een extra halve dag vrij moest nemen. De monteur had echter een oplossing en heeft zijn werkbon ingevuld en de installatiekosten op €0,00 gezet met de mededeling dat ik ter compensatie de installatiekosten niet hoefde te bepalen. Dit leek mij een goede oplossing en heb de bon ondertekend. Na de eerste factuur viel het mij op dat ik deze compensatie nergens terug zie en heb ik contact opgenomen met de klantenservice en gevraagd hoe en wat. Jullie medewerker vond ook dat het niet klopte dus als bewijs moest ik de digitale kopie van de werkbon sturen en zou het geregeld worden. Uiteindelijk kreeg ik een e-mail met daarin: "Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!" Mooi. Ma
Omdat ik een eigen (WiFi)router achter de modem heb zitten wil ik graag de T-Mobile modem in brugmodus zetten. Wie kan mij helpen hoe dit voor elkaar te krijgen?
Helemaal niks doet het alles viel in één keer uit. Is er een storting
Mijn internet is erg traag, na het hele stappenplan door te gaan is het nog niet verholpen. Ik heb een internet 50 abonnement. zoals in onderstaande link te zien haal ik dit bij lange na niet. PS: dit betreft een bekabelde speedtest met een cat 5e kabel. https://t-mobile.speedtestcustom.com/result/5f50dc40-467a-11e9-a531-f3de9ae40c12 groet, Jasper
Hallo, Voor ons nieuwbouwhuis wil ik alvast het all-in pakket van T-Mobile bestellen, en die laten ingaan per 15 mei, maar ik zag bij het bestellen helaas geen optie om dit in te vullen. Is het mogelijk om dat nu al te regelen, of moet ik wachten tot 15 mei? alvast bedankt Martijn
Op dit moment lijkt het erop dat er zich een verstoring voordoet op het netwerk in Midden en Zuid Nederland. Het kan zijn dat je hierdoor problemen ervaart met diensten als Tv en Internet.
Op 7 februari 2019 heb ik t-mobilethuis gekoppeld voor klantvoordeel. Had 50Mbit/s en kreeg 100Mbit/s voor de prijs van 50. Echter in april 2018 abonnement genomen t mobilethuis en daar zat gratis bij de zender Fox sport. Fox sport heb ik gelijk op 7 februari 2019 laten uitzetten omdat we daar nog nooit naar gekeken hebben. Nu komt er een factuur waar ik nog voor februari en maart € 7.50 moet betalen voor een dienst die ik al op 7 februari uitgezet heb. Waarom moet ik betalen voor iets wat bij het aangaan van het abonnement gratis is? Alleen omdat ik het nu gekoppeld heb voor klantvoordeel. Zo heb ik dus totaal geen klantvoordeel. Pas vanaf april vervallen deze kosten. Rare gang van zaken!!!!!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.