Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen vaste lijn


Hallo, ik wil mijn internet thuis opzeggen, nu heb ik alleen maar een maand opzeggen termijn!
Ik heb geen meer computer thuis en dus geen langer behoefte voor internet en ik heb al genoeg met mobiele internet.

Beste antwoord door Sander

Hi @galal.denhaag,

Je hoeft niet meer te bellen. Ik heb je abonnement met een maand opzegtermijn voor je stopgezet. 29 mei zal de verbinding stoppen. Over drie weken krijg je hier nog communicatie over en hoe je het modem kunt terugsturen. Die informatie vind je ook hier: Retoursturen van hardware.

Jammer dat je bij ons vertrekt!
Bekijk origineel

9 reacties

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 april 2019
Na een uur nog steeds geen reacties hier of op Facebook Messenger 😡👎

koopmaro
  • is een Master Poster
  • 93 reacties
  • 28 april 2019
Het niet hebben van een computer zal geen reden zijn om geen maand opzegtermijn te hebben.

  • 0 reacties
  • 28 april 2019
Dat klopt, zegt die ook niet, hij zegt dat die een maand opzegtermijn heeft, dus is het contract al afgelopen.

Maar dat je van T-Mobile na een uur nog geen reactie krijgt lijkt me duidelijk, het is zondag en dan zijn ze vrij, lekker van het weekend aan het genieten hoop ik wel tenminste, kunnen ze morgen weer fris en fruitig aan het werk.

Pieter_B
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 2086 reacties
  • 28 april 2019
galal.denhaag schreef:
Na een uur nog steeds geen reacties hier of op Facebook Messenger 😡👎


Hou er rekening mee dat dit een forum is van en door klanten, de medewerkers van T-Mobile die hier zitten scannen niet op alle nieuw geposte berichten om ze per omgaande te beantwoorden.
De kans dat je een antwoord van een andere klant krijgt is vele malen hoger.

Opzeggen kan alleen maar door de klantenservice te bellen, zoals ze ook aangeven op de informatiepagina

koopmaro
  • is een Master Poster
  • 93 reacties
  • 28 april 2019
Aha, ik begreep het verkeerd 😉

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 april 2019
Oke begrepen, bedankt wel voor de reacties, ik ga nog morgen aan de klantenservice bellen voor dit opzeggen te voldoen!
Welterusten allemaal 🙂

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 29 april 2019
Hi @galal.denhaag,

Je hoeft niet meer te bellen. Ik heb je abonnement met een maand opzegtermijn voor je stopgezet. 29 mei zal de verbinding stoppen. Over drie weken krijg je hier nog communicatie over en hoe je het modem kunt terugsturen. Die informatie vind je ook hier: Retoursturen van hardware.

Jammer dat je bij ons vertrekt!

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 april 2019
Hallo Sander,
Dankjewel voor jou reactie, ik probeerde te bellen maar na 15 min afwachten was ik nog steeds niet verbonden 😏 dus goed om jou bericht te lezen,👍
Graag wil ik ook een officiële opzeggen mail of brief per post met info over de retour van de modem, bedankt!
Mvgr, G Sharafkhani

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 3 mei 2019
Hey Galal,

Je ontvangt automatisch een bevestiging van de opzegging per e-mail en per post. Ook staat er uitgelegd waar de apparatuur naartoe moet. Ik wil je bedanken voor de tijd die je bij ons hebt gezeten! 😄

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen