Beantwoord
Plex Server
Hallo,
Ik heb een Plex Media server op mijn computer, maar kan op deze geen Remote Access krijgen, ik heb in de Draytek router de poort voor Plex geopened en als ik dan weer Remote Access test, werkt deze even maar gaat dan weer naar "Not Available".
De Plex server geeft aan dat ik waarschijnlijk met een dubbele NAT te maken heb en dat ik de IP van mijn router moet bekijken en deze vergelijken met de IP die ik krijg op http://whatismyip.host en dat als deze verschillend waren, dat ik dan inderdaad een dubbele NAT situatie heb. Maar na het vergelijken van de I adressen, zijn deze gewoon gelijk, dus weet ik niet zo zeer meer wat ik moet doen.
Ik heb een Plex Media server op mijn computer, maar kan op deze geen Remote Access krijgen, ik heb in de Draytek router de poort voor Plex geopened en als ik dan weer Remote Access test, werkt deze even maar gaat dan weer naar "Not Available".
De Plex server geeft aan dat ik waarschijnlijk met een dubbele NAT te maken heb en dat ik de IP van mijn router moet bekijken en deze vergelijken met de IP die ik krijg op http://whatismyip.host en dat als deze verschillend waren, dat ik dan inderdaad een dubbele NAT situatie heb. Maar na het vergelijken van de I adressen, zijn deze gewoon gelijk, dus weet ik niet zo zeer meer wat ik moet doen.
Beste antwoord door Pieter_B
Hallo @0NightHawk0
Een uitgebreid YT filmpje heb je neem ik aan al doorgenomen
Wat ik zo een beetje lees heb je met een plexservber binnen je netwerk 2 opties om RA te laten werken;
Ref: Troubleshooting plex
Let er op dat je niet 2 dingen doet, dus port forwarding EN port open, je doet maar 1 keer een keuze .. het is port forwarding OF port open.
Heb hier een quote gevonden uit dit topic
Bekijk origineelEen uitgebreid YT filmpje heb je neem ik aan al doorgenomen
Wat ik zo een beetje lees heb je met een plexservber binnen je netwerk 2 opties om RA te laten werken;
- UPnP
- Port forwarding
Ref: Troubleshooting plex
Let er op dat je niet 2 dingen doet, dus port forwarding EN port open, je doet maar 1 keer een keuze .. het is port forwarding OF port open.
Heb hier een quote gevonden uit dit topic
I was having the same problem. Did port forward to port 46222, open port check was successful. Brief green about 2 seconds then it went to red. Tried port forward to port 32400, open port check was successful. Brief green about 2 seconds then it went to red. Then I tried port forward to port 49999, open port check was successful. This time it stayed green. Did not go to red. It seems some ports can work better than others.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.