Skip to main content
Dag allemaal,



vandaag is het nieuwe t mobile internet actief gegaan bij mij thuis, installatie pakket vorige week al ontvangen. Nu heb ik alles aangesloten, maar krijg ik geen WAN verbinding. Alles geprobeerd en doorlopen met de klantenservice, maar die kwamen er ook niet uit. Nu kan er een monteur langskomen maar dat kan pas 9 mei. Ik zou graag voor die tijd internet willen. Er zijn wat foto’s bij gevoegd. Is er iemand die mij wellicht verder kan helpen?!



alvast bedankt!!!
heb je de blauwe aansluiting ook geprobeerd ?

jou isra zit los, dat is niet zo als het zou horen. bovendien is deze op een binnenkabel aangesloten wat wijst op een mogelijkheid dat dit niet de hoofdaansluiting is. wat voor woning betreft het, het kan zijn dat er elders in het pand nog een hoofdaansluiting zit
Hi Hidden,



blauwe ook geprobeerd ja zonder resultaat.

we zaten hier voorheen bij Tele2, de kabels waren hierop aangesloten, dus ik heb dit letterlijk overgenomen.

Het betreft een huis in Utrecht, 4 persoons. Er zit niet nog ergens anders een meterkast of iets dergelijks.

waar zou ik op moeten letten bij het zoeken naar een ander toevoer punt?
Dit is wat er naast in de meterkast hangt, ik weet niet of het voor internet is..?
@Tthhss

Je installatie verdiend niet de schoonheidsprijs door een aantal zaken die ik zie op de foto's.



- Een fors beschadigde kabel







-Een losse draad ... blauw







Alles ligt los, wat @Hidden.nld ook al opmerkte, wat de kwaliteit nooit ten goede kan komen.

Sorry dat ik het moet opmerken, maar het is duidelijk te zien dat er een 'hobby Bob' bezig is geweest in je telefoonbekabeling en aansluitingen.

Corrigeer dit alles eens naar een deugelijke vast opbouw met onbeschadigde bedrading, want ik voorzie hierdoor alleen maar storingen en problemen ... die dan niet de schuld zijn van T-Mobile.

Reageer