Skip to main content
Vanochtend werkte mijn internetverbinding nog prima. Nu ik thuiskom niet meer. Aan de verbinding is al langer dan een jaar niets veranderd.



Het WAN-lampje brandt niet. Ik heb alle kabels gecontroleerd en de DSL kabel tussen het ISRA punt en de modem vervangen. Ook dat werkt niet.



Graag zie ik hoe ik toch mijn internetverbinding weer op gang kan brengen.
Ik heb natuurlijk ook al gereset en dergelijke. Mijn modem heeft de foutmelding: 8180
Hoi @jvb_1992



Hier help ik jullie graag mee! We hebben een stappenplan opgesteld voor problemen met internet. Vrijwel altijd lukt het hiermee om verbinding te krijgen. Lukt het hiermee niet, laat dan weten bij welke stap het misgaat. Dan kijk ik direct mee.



Hier is het stappenplan: stappenplan geen internet.



Succes met de instructie. Houd je ons op de hoogte?
Alle stappen had ik al uitgevoerd. Inmiddels werkt het netwerk weer. Volgens T-mobile was er geen storing en ik heb niets veranderd.
Techniek is soms raar! Ik ben in ieder geval blij dat het weer werkt bij jou. 👍

Reageer