Wil je iets weten over je bekabelde internetverbinding? Dan zit je hier goed!
Recent actief
Internet doet het niet, ook niet na opnieuw opstarten van de modem.
Op dit moment sinds 17.00 uur heb ik problemen met t-mobile thuis internetten.en ik kan de klanten service niet bereiken.hoe lang gaat dit duren???
Wellicht is het een idee om de klanten zsm op de hoogte te brengen van eventuele storingen!! Voorkomt dat ik tierend en briesend alle modems, tablets en computers opnieuw start!! En het dan nog niet blijkt te werken 😡 Ben tevreden over T-Mobile, maar nu laten jullie toch een grote steek vallen!!
Hi, I suddenly can not connect to the internet. I restart the modem several times already. Is there internet malfunction near Utrecht? Thanks
Kleinebeerpad eindhoven geen internet
Hoi allen, ik heb storing in mijn internet. heb de router al van het stroom af gehad. En de dsl kabel ook even erin en eruit gedaan en dan aansluiting gecontroleerd. aan het kabeltje zelf merk ik niets. na opstarten knippert het WAN lampje. Maar het internet lampje doet helemaal niets. ik heb al gecontroleerd op storingen hier in de buurt. Deze zouden er niet zijn. (Rotterdam charlois) hierbij stopt mijn kennis. wie kan mij helpen? Evelien
Vanaf 17 uur ongeveer is de wifi verbinding en bedraad internet uitgevallen in Rotterdam. Ik kan nergens een storing vinden. Inmiddels ook het Zyxel modem van het stroom afgehaald. Tv doet het wel, de rest niet.
Goedenavond na gisteravond een hele avond geen tv nu geen internet, klasse T-Mobil!! vlaardingen 25-3-2020 18.00 uur
In Vlissingen geen internet, wifi, tv, geen mogelijkheid om KlantenService te bereiken! De website T- Mobile zegt steeds dat er geen storing is...Super handig nu zo'n storing.
Vanaf een uur of 17 is er geen internet en wifi meer op ons adres. Tv doet het wel. Ook na een reset werkt het niet. Graag hulp
Goedemiddag, Ik heb sinds 17:00 last van een wifistoring op mijn telefoon. 4G hapert ook veel nadat ik de WiFi op mijn telefoon heb uitgeschakeld. Interactieve tv doet het tot nu toe wel. Telefonisch is T-Mobile ook niet te bereiken via het 0800 nummer. Kam iemand mij vertellen of er een storing is? En ja ik heb het modem al 2x van de stroom gehad, waarna alleen interactieve tv werkt. WiFi via mijn telefoon werkt nog steeds niet..
Wij hebben de hele dag al geen internet en tv net stekker er uit gehaald en er weer in gedaan geen verschil nog niks wil jullie bellen maar geen gehoor dood lijn en nu verder kan nu niks lekker is dit postcode 9611ha Sappemeer
Hi, my wifi for t-mobile thuis doesn’t work anymore since 25 march 2020 at 17:30 pm. I’ve tried to unplug the modem several times but still it is not working. I also tried to connect with different devices, phone, laptop, tv. TV seems to be able to connect via cable but not wifi. Could someone help? Otherwise it’s not possible for me to work from home. Thank you!
Hi , My internet is stopped suddenly and considering current COVID-19 situation my work is affected. I rebooted the modem and also try to connect with wire but it is not working. In modem Internet connect is not stable it is keep on blinking. Regards Ashish
Heb niks geen tv geen internet wat nu heledag al schijt zooi zit je dan met vervelende kids wat gaan jullie nu doen postcode 9611ha Sappemeer
goedemiddag kom vandaag thuis na men werk krijg in bij men telefoon het wifi teken met uitroepteken. geen internet wel verbinding tussen modem en gsm. beide opnieuw opgestart. geen effect. ingelogd op modem geen bijzonderheden. wat kan dit zijn ? groeten dennis
Sinds net geen internet meer, woonplaats dreumel, modem is verbonden, uiteraard weer 's avonds, meer mensen zonder internet?
Hmmm weer geen internet in Apeldoorn, wat is er aan de hand?
Beste, Vandaag geprobeerd poort 80 → 80 te forwarden. Echter werkt dit niet, elke andere combinatie: 81 → 80, 8008 → 80 etc werkt wel gewoon. Alleen entry poort 80 doet het niet. Wat zou hier de oorzaak van zijn? Hieronder de regel waar het om betref:
After restarting my modem, suddenly the globe loght turned red and there is no connection. Tried everything in the guide (reboot, power, etc.) but anything worked. Every light on the router is green, except for the globe - aka the connection - which is red. What can I do?
Mijn internet verbinding is heel wankel. Heb gister mijn wifi kanaal gewijzigd naar kanaal 9 (op advies van de scan app) Dit leek te werken maar helaas valt de verbinding met INTERNET. Steeds weg dus niet het wifi signaal maar de verbinding met internet. Modem via web pagina gereset leek te helpen maar het probleem blijft terug komen. Ook harde reset geprobeerd stroom dr af en weer dr op. Blijft instabiel. Ik vraag me af of de glas vezl goed is. Het gaat dus om een galsvezl 100mbit abbonement. Alleen internet geen tv. Modem zykel. Het lampje van de wereldbol knippert snel bij storing
Ik heb nu al een paar maanden internet 50mbs van 'tmobile thuis. Echter haal ik zowel bekabeld als met de WiFi geen snelheden hoger dan 12mbs. Ik heb de router al meerdere malen gereset, maar dit geeft geen verbetering. Zouden jullie de snelheid eens door kunnen meten? Postcode XXXX huisnummer XXXX Moderator edit: geen persoonsgegevens in openbare topics plaatsen alsjeblieft.
Een paar dagen geleden bleek dat het wifi-wachtwoord niet meer geaccepteerd werd; het originele wachtwoord (op de sticker op het apparaat) werkte blijkbaar wel. Ook bij het inloggen op de Draytek router om de settings weer goed te zetten, bleek dat de fabrieksinstellingen terug waren (user/user). Ook later bij het tv kijken viel ons op dat de verbinding regelmatig voor een paar minuten wegvalt….en, inderdaad, daarbij de wifi ook. Zelf meerdere keren een factory-reset gedaan, maar dat mocht helaas niet baten. Onze eigen conclusie is daarom dat de Draytek 2132F zichzelf te pas en te onpas geheel reset. Gevalletje router vervangen door T-Mobile neem ik aan?
Hello Guys, I have a thuis (+TV) 50mb subscription with huawey router. I have noticed that lately quality of connection is really bad and the WiFi signal is not stable at all.b I was thinking to buy a fritzbox, do you know if it is possible to use a router different than the one received?
Na Netflix gaat ook YouTube streamen downscalen. Dit op verzoek vanuit de EU. De reden hiervoor is dat er mogelijk of op een aantal netwerken congestie optreedt als gevolg van thuiswerken en extra gebruik van diensten. Niet alle netwerken zijn hier op ingericht en dat kan problemen opleveren. Met name voor mensen die verplicht thuiswerken geen pretje. Om die reden heeft de EU commissaris een verzoek gedaan bij streamingdiensten om voor 30 dagen de hoeveelheid data te beperken. Dit betekent dat je een minder beeld kunt ervaren of bepaalde opties als HDR of Atmos Niet kunt gebruiken. Momenteel heeft zowel Netflix als YouTube gehoor gegeven aan dit verzoek. Bij YouTube blijft de mogelijkheid om de beeldkwaliteit handmatig te verhogen. Zover ik kan zien is dit ook Netflix doorgevoerd. De resolutie lijkt te blijven, maar in mindere bitrate (macroblocking). De oorzaak ligt echter niet bij de Nederlandse netwerken, maar bij die van met name Frankrijk, Duitsland en Spanje, alwaar te weinig cap
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.