Beste T-Mobile,
Al een aantal weken(!) heb ik last van een erg trage internet snelheid in de avond. Omdat het overdag wel (redelijk) de snelheid haalt lijkt me dit een capaciteit probleem. Klacht bij de klantenservice ingediend, monteur langs geweest die de apparatuur heeft vervangen en weer gebeld dat dit niet geholpen heeft. Natuurlijk erg vervelend dat het zo lang moet duren, maar tot dusver nog genoeg begrip. Tot ik vandaag toch maar weer gebeld heb om te vragen hoe het ermee staat. De backoffice had voor het gemak de zaak maar gesloten. Geen contact opgenomen zoals ik gevraagd heb vorige week, nee gewoon gesloten zonder oplossing.
ik snap dat jullie zelf niet zomaar in de centrale mogen (KPN gebied) maar om de zaak te sluiten terwijl ik zelf al vaak incheck en een terugbel verzoek heb gedaan? En ook niet melden dat de zaak gesloten is. Op dit moment is mijn (bedrade) internet weer 12 van de 100 mbits down terwijl up 83 van de 100 is. En ik zou toch graag zien dat dit snel opgelost kan worden (daarnaast zou een communicatietraining bij de BO ook wel handig zijn).
Misschien kunnen de mods eens navragen en er snelheid achter zetten? Ik snap dat jullie groeien maar zorg dan wel dat de kwaliteit niet achteruitgaat.