Hallo, op 1 april is de monteur van Guidion geweest om alles te installeren. Tot zover alles oke. Nu blijkt dat het glasvezel nog niet is vrij gegeven. Ik heb daar afgelopen donderdag om 8.30 uur telefonisch contact over gehad met de klantenservice en die zouden het in orde maken. Maar nu is het 3 dagen later en heb ik nog steeds geen internet. Aangezien wij tot de risicogroepen behoren voorwat betreft corona zijn wij aan thuisblijven gebonden. Als alles tijdens de aanvraag goed verlopen was hadden wij uitgebreid kunnen FaceTimen met onze kleinkinderen. Deze mogen wij nl niet thuis ontvangen. Hopelijk wordt het snel opgelost.
Hi
Hallo horen morgen wel hoe of wat.
tot morgen
Hallo Brian, het was voor mij niet de bedoeling om een discussie op te starten. Het is voor mij lastig om via het internet van mijn gsm te zoeken van hoe en waar moet ik mijn vraag stellen. Maar nu ben ik er achter. U zou gisteren contact opnemen met mij, dat is niet gebeurt. Misschien dat u mij nu kunt vertellen hoe het ervoor staat.
grt Toon
Hi
Oké bedankt
Hoi
Hallo Jason, de netwerkbeheerder heeft contact met mij opgenomen en komt dinsdag tussen 09.00 en 12.00. Ik hoop dat hij of zij het op kan lossen. Ik heb best begrip voor de drukte die er momenteel is. Ik wens jullie in ieder geval fijnepaasdagen en blijf gezond. Grt Toon
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.