Wil je iets weten over je bekabelde internetverbinding? Dan zit je hier goed!
Recent actief
Hi We don't have home Internet and tv . On 25/03 until now. Address is zandplaat 20 Zeewolde.
Hi i ordered t mobile home internet, and was going to receive a package to install the internet, but i wasnt home by the time, an the package was sent back. What do I do to get the package again? I tried the phone helpdesk, but after 30 minutes still no one attended me. And i am not sure i made the correct selections as i don't speak dutch. Can you please tell me how i should proceed to get the package? I currently dont have home internet because of that.
Hey hallo! Ik ben op zoek naar een internet provider. Nu zag ik dat tmobile de Zyxel T50 als modem heeft. Is het mogelijk om daarmee een vpn verbinding te bouwen? (voor mij nogal van belang) Via de site van zyxel kon ik het zo snel niet vinden (ervan uitgaande dat het de VMG8825-T50K is).
Hallo allemaal ik zit met een probleemje, Mijn neefje wilt alleen een hele lange tijd een minecraft server alleen heb ik het hem dus beloofd om er eentje te maken voor hem en z'n vrienden. Het probleem zit hem echter in het, gok het maar... ja inderdaad portforwarden. Ik heb elke topic, elk filmpje noem het maar op geprobeerd maar hij wilt gewoon niet die 25565 poorten open zetten. In het verleden bij andere maatschappijen heb ik hier nooit problemen mee gehad dus waarom nu wel.... Blijkbaar ben ik niet de enige als ik het internet af zoek naar een oplossing aangezien niemand snapt hoe dit systeem in elkaar zit. Het kan ook zijn dat ik blind ben en een fix ergens heb gemist dus vergeef me voor als dat the case is. Hier een paar screenshots met wat ik zie; En aub link me alleen door naar een andere topic als er ook echt een fix is en niet naar een tutorial waar 99% op antwoord dat het niet werkt. Nog antwoord op een paar vragen die wss gaan komen: Ja, heb het hoofd topi
Vandaag heeft de monteur mij telefonisch begeleid bij het installeren van het modem en de converter. Hij kwam erachter dat KPN mijn adres nog niet had aangesloten op hun netwerk (?), terwijl dit al wel zo had moeten zijn. Mijn vraag is hoe lang het nog gaat duren voordat ik op het internet kan. Voor mijn werk is het van belang dat ik tijdens de quarantaine het internet kan gebruiken.
Hoi, ik heb sinds 6 maanden een unlimited 4G voor thuis abonnement, deze wil ik graag omzetten naar een dsl abonnement. Bij aankoop van het 4Gabonnement is vermeld dat ik dit altijd om kon zetten naar vast, maar ik kan nergens vinden hoe.
Ik lees hier en daar officiële berichten van T-Mobile dat de storing opgelost is. In Almere is er nog steeds geen vast internet.
Stekkers erin en eruit, reset, kabels erin en eruit, 10 seconden, 10 minute, anderhalf uur… en het wereldbolletje blijft zo rood als rood kan zijn! En wat lees ik overall: Problemen in Amsterdam opgelost! Niets is opgelost, ik zit nu al sinds gister laat in de middag (24 uur) zonder internet (en dus kan ik niet werken, noch tv kijken). Niemand die me iets kan vertellen. Ik weet niet eens of ernaar gekeken word. Help! Ik wil heeeeeeel graag een antwoord dat iets anders is dan: problemen in Amsterdam opgelost.
Hi, Ik kon altijd op mijn adres tot 500 Mbit/s internet krijgen. Ik heb zelf een 200 Mbit/s abbo en ik haalde deze snelheid met gemak in het verleden. Nu wil ik gebruik maken van jullie klantvoordeel aanbieding en naar een 500 Mbit/s abbo gaan en nu zag ik opeens dat het snelst beschikbare abonnement nog maar 100 Mbit/s is op mijn adres. Waarom is dit opeens aangepast op mijn adres? Verrekenen jullie zo de extra kosten van de nieuwe klantvoordeel aanbieding waarbij iedereen het snelste internet krijgt? Graag zou ik alsnog naar 500 Mbit/s gaan. Alvast bedankt.
het is nu al 24 uur dat ik geen internet (1098CE Amsterdam) heb, dan niemand me kan vertellen of ernaar gekeken wordt - sterker, overall staat dat er in mijn regio geen problemen zijn. Kan iemand me verder helpen? Kan nu niet werken, geen muziek, geen tv. Dank
Wat een verschrikkelijk drama apparaat is dit. Probeer maar is een herhaalde opname in te plannen. “ te weinig ruimte om in te plannen”, wil je geplande opnames verwijderen lukt ook niet. Maar ze staan er dan toch in, wat een vaag apparaat. Ben overgestapt van ziggo naar Tmobile. Dacht dat de horizon box ruk was. Maar vergeleken met dit ding is 1 ding zeker, de box van ziggo is traag en stroom slurpend maar je kan iig opnames in plannen. Mijn vrouw wou de entone box al door het raam gooien. Heb er vanaf het begin al problemen mee. Meer mensen met dit probleem of ervaring mee? mvg Peter
Hallo allemaal, Ik zit nog geen maand op glasvezel. Na de DNS problemen van gisteren (deed me een beetje denken aan aan de DDoS aanvallen op de DNS servers van Ziggo een tijdje geleden), ben ik van plan om de DNS instellingen aan te passen. Toch even een paar vragen: Waar kan ik het beste de DNS instellingen aanpassen? Op de apparaten zelf, of op het modem? Als ik de DNS instellingen aanpas op het modem, heeft dat invloed op het IPTV verkeer en telefoonverkeer? Ik verneem het graag! Groet, expokey
Sinds vandaag heb ik opeens een latency van 200ms ipv 100ms voor albiononline.com(37.9.32.15) en ook lijkt de downloadsnelheid voor alle speedtest in de US extreem laag en niet eens in de buurt van de 100Mbps. Bijv. https://www.speedtest.net/result/9167123665 en https://www.speedtest.net/result/9167115407, Vreemd genoeg is hier de ping wel zoals je zou verwachten. Bij het uitvoeren van een “tracert albionline.com” krijg ik het volgende resultaat; C:\windows\system32>tracert albiononline.comTracing route to albiononline.com [37.9.32.15]over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms home [192.168.1.1] 2 7 ms 7 ms 7 ms 1-112-157-94.ftth.glasoperator.nl [94.157.112.1] 3 8 ms 9 ms 8 ms 10.10.80.98 4 18 ms 8 ms 8 ms ae24-xcr1.amt.cw.net [195.89.97.129] 5 9 ms 8 ms 8 ms ae41-xcr1.att.cw.net [195.2.2.190] 6 108 ms 108 ms 107 ms ix-ae-29-0.tcore2.av2-amsterdam.as6453.net [80.231.152.249] 7 193 ms 195 ms 195 ms if-ae-14-2.tcore2.l78-london.as6453.net [80.231.131.160] 8 194 ms 192 ms
Goedenavond, Sinds april vorig jaar ben ik T-Mobile Thuis klant bij jullie met een DSL 100 Mbps abonnement. Volgens jullie site zou ik op mijn adres ongeveer 90 Mbps moeten halen. Tot een tijdje terug haalde ik deze snelheid ook met gemak. Helaas merkte ik de laatste tijd dat mijn internet ineens veel trager was. Vandaag besloot ik weer eens een speedtest te doen en merkte dat mijn downloadsnelheid ineens veel lager is. Op dit moment haal ik steeds rond de 15/20 Mbps. Ik heb mijn Huawei modem al een reset gegeven en direct met kabel op modem getest en alles maar de snelheid blijft nog steeds zo laag. (Zie screenshot) Als ik in het onderhoud menu van het modem kijk zie ik wel dat mijn DSL verbinding volgens mij wel gewoon 91 Mbps binnenkrijgt. (Zie 2e screenshot). Hoe kan het dat geen van mijn apparaten deze snelheid dan meet? Ik heb het geprobeerd op mijn laptop, mijn desktop en mijn playstation (allemaal bekabeld), maar geen van deze haalt meer de snelheid die ik eerst wel altijd ha
Toen ik vandaag thuis kwam deed me internet heel raar. Op een of andere manier kon ik slechts met 1 apparaat internet verbinding maken. Hierna heb ik eerst het modem opnieuw opgestart, met weinig resultaat. Hierna besloot ik het modem te resetten naar de fabrieksinstellingen. Dit lukte en ik kan op dit moment verbinden met het modem en het internet. Echter is het onmogelijk om enige setting in het modem aan te passen nu. Als ik ook maar de taal van het modem probeer aan te passen krijg ik de melding “Het verzoek was verboden.”. Het modem is op dit moment totaal onbruikbaar voor mij als ik geen instellingen kan aanpassen.
Goedemorgen, Sinds gisterochtend hebben wij ineens geen internet en tv meer. Nu heb ik het een en ander geprobeerd en nagekeken en geeft ons modem aan dag er geen WAN verbinding is. De FO (glasvezelkabel) zit gewoon aangesloten en daar heeft verder ook niemand iets aan gedaan. Inmiddels is er een afspraak gemaakt met een monteur maar die kan helaas pas morgen ochtend. Heeft iemand nog tips of ideeën om de WAN verbinding weer werkend te krijgen? Bedankt!
Internet and Wi-Fi are not working since 18:00 on 25/03/2020. I have restarted my modem multiple times. Postcode is XXXX Thanks Moderator edit: please don’t add personal info in a public post, cheers!
Geen Internet in Schiedam postcode 3112Vj
Goedemiddag, ik heb al enige tijd een Fritz WLAN repeater op de 1e verdieping hangen. De snelheid via deze repeater is top. Echter als ik boven ben moet ik altijd handmatig switchen naar de WiFi van de repeater en als ik beneden in de woonkamer ben dan moet ik weer handmatig overschakelen naar de WiFi van het modem dat in de meterkast hangt. Is er een oplossing waardoor je niet steeds handmatig hoeft te switchen? Als jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag. Hopelijk weten jullie een oplossing hiervoor.
Nogsteeds geen internet wel tv postcode 2861 😡😡😡
Ik probeer in te loggen in de router (http://192.168.1.1/login). Het lukt niet met admin en het wachtwoord dat achterop de modem staat. Mogelijk heb ik dat ooit gewijzigd? Maar ik kan me niet herinneren welk wachtwoord het dan wel moet zijn. Hoe kan ik dit herstellen?
Internet thuis doet het niet maar volgens jullie site is er geen storing graag updatee.
Geen internet 4531CD 59 Terneuzen
Hi, my modem wifi internet is going unstable. I need to do a reset every day so that the connection comes back. I can use my own wifi router, but it is only 2.4G router. Can I get my modem replaced / fixed to solve the 5G instability?
ik heb wel bekabeld internet. geen wifi. stroom eraf gehaald. telefoon is verbonden maar zonder internet en klantenservive niet bereikbaar
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.