Skip to main content
Beantwoord

Geen wifi-internet verbinding via hoofdnetwerk


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

We hebben een Zyxel VMG8825-T50 modem en een DEVOLO 1200+ wifiversterker.

Via het hoofdnetwerk wifi TMNL- etc  hebben we vaak uitval: “geen toegang tot internet.”

Vast internet en wifi via gastnetwerk doet het wel.

Soms functioneert het een paar uur niet; soms herstelt het na een power-reset. en soms is het dagen weg en help geen enkele reset (power- of terugzetten naar fabrieksinstellingen).

Wie heeft er een eenvoudige oplossing?

 

 

Beste antwoord door Berend.B

Waqqas schreef:

Hallo @Berend.B 

Probeer het eens zonder de versterker dus alleen de wifi van de Zyxel. Helpt het vergeten van het netwerk en opnieuw verbinden ook niet?

Ik heb de versterker er nog tussen maar heb het netwerk laten vergeten op mijn telefoon en opnieuw verbonden via WPS.

Dit werkt! Ook op de andere devices doet ie het nu gewoon weer. Daar zelfs zonder opnieuw in te stellen.

Deze tip ga ik goed onthouden :)

Dank je!

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21984 reacties
  • 20 april 2020

Hallo @Berend.B 

Probeer het eens zonder de versterker dus alleen de wifi van de Zyxel. Helpt het vergeten van het netwerk en opnieuw verbinden ook niet?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 20 april 2020
Waqqas schreef:

Hallo @Berend.B 

Probeer het eens zonder de versterker dus alleen de wifi van de Zyxel. Helpt het vergeten van het netwerk en opnieuw verbinden ook niet?

Ik heb de versterker er nog tussen maar heb het netwerk laten vergeten op mijn telefoon en opnieuw verbonden via WPS.

Dit werkt! Ook op de andere devices doet ie het nu gewoon weer. Daar zelfs zonder opnieuw in te stellen.

Deze tip ga ik goed onthouden :)

Dank je!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • 20 april 2020

Hoi @Berend.B, wat goed dat het gelukt is met de tip van @Waqqas! 😄 Thanks ook dat je de oplossing deelt in dit topic, zo hebben andere users met een soortgelijk probleem ook baat bij de oplossing. Mocht je andere vragen hebben of suggesties, geef een seintje. De Community zit altijd voor je klaar. Stay safe! 💪


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen