Hallo, al meer dan 3 jaar heb ik slechte wifi in huis EN een zeer unstabiele internet verbinding. Meerdere keer een monteur geweest en 3 dagen terug abo naar 1000 Mbps verhoogd. Ik betaal nu 6 euro per maand meer en het service is op geen enkele manier verbeterd. Klantenservice “kan” niets doen, als je vraagt naar een manager is er niemand. Geen adres om een klacht in te dienen. Ik vraag naar een nieuwe modem (Zyxel T50) en een commerciele compensatie. Geen antwoord behalve “het kan niet”. Al 3 jaar gedoe met T-Mobile Thuis. Echt heel slecht.
Ik will al 3 jaar alleen waarvoor ik betaal: goede internet. Ik wil nu een goede dual-band modem. T-Mobile verkoopt een 1000Mbps abonnement met een modem (DrayTek Vigor) dat niet meer dan 300 Mbps handelt, en alleen 2.4 GhZ, geen 5.0 Ghz! Dat kan toch niet, dat is echt oneerlijk en tegen diefstal aan vind ik.