Skip to main content
  • 8,926 Topics
  • 72,224 Reacties
8926 Topics
Wifi werkt internet werkt alleen steeds op andere devices en niet op alle devices tegelijk??
Beste T-Mobile, Wij hebben ondertussen de derde modem waarvan de tweede van Zyxel binnen 2 jaar. Nog steeds hebben we geen stabiele internet verbinding. Daarnaast hebben we ook al de Fritz! Dus we hebben ondertussen al ruim 2 jaar geen stabiel internet. het probleem wat zich nu al geruime tijd voordoet is het volgende: wij kunnen met bijvoorbeeld de mobile telefoon of de laptop wel verbinding maken met de modem maar krijgen dan continu de melding No-Internet. Terwijl tegelijkertijd op een andere laptop of mobiele telefoon wel internet is op hetzelfde netwerk. Dit duurt nu al een aantal maanden en is zeer frustrerend. Hierdoor zijn ook de mobiele kosten elke maand weer hoger dan normaal omdat we dan toch maar weer op mobiel internet gaan zitten als internet het weer eens niet doet. Guidion is ondertussen ook al een aantal keer langs geweest en heeft tot twee keer toe gewoon dan maar een nieuwe modem geplaatst en gezegd “kijk op mijn mobiel doet het netwerk het wel dus zal wel aan jullie laptop liggen, daag ik ga weer!” Terwijl als hij zou luisteren dit dus niet klopt, dit is ook precies wat wij zeggen. De ene keer doet internet het op de ene laptop en dan weer op de andere en dan weer niet op de mobiel en dan weer wel op de andere mobiel. Wat vooral vervelend is aan dit probleem, dat het niet logisch is! Eigenlijk zitten we nu op een punt dat we willen overstappen, vooral omdat de hulp en support gewoon echt uitblijft en niet goed is. Graag een oplossing voor dit probleem! of misschien nogmaals een laatste Guidion bezoek maar dan een internet expert in plaats van iemand die gewoon dan maar de modem vervangt. Bij voorbaat hartelijk dank voor de reactie!
Playstation Network not reachable through T-Mobile Thuis - { "reason" : "", "status" : "406" }
Aloha ik kan sinds een paar dagen niet meer verbinding maken met Playstation network via T-Mobile thuis netwerk, allebei met de LAN kabel of via Wifi niet. Ik heb verbinding met het Internet en kan thuis werken en alles werkt behalve playstation netwerk (dus geen online games, geen games kopen, etc..) Ik heb 31 augustus 21:00 uur de storingslijn gebeld > die hebben de lijn gecheckt - alles lijkt prima. Test: De Playstation geeft de volgende fout: 37505-4 de mobiele app geeft fout: c-80032715 Als ik met de browser op de PC probeer in te loggen bij Playstation krijg ik deze fout: { "reason" : "", "status" : "406" } URL is: https://ca.account.sony.com/api/authz/v3/oauth/authorize?client_id=fe1fdxxxxx-xxxxx-xxxxc-b793-e648fba25e86&redirect_uri=https://secure.eu.playstation.com/psnauth/PSNOAUTHResponse/pdc/&service_entity=urn:service-entity:psn&response_type=code&scope=psn:s2s%20user:account.communication.get%20user:account.onlineId.get%20id_token:psn.basic_claims%20id_token:birthdate%20id_token:is_child%20openid&ui=pr&service_logo=ps&request_locale=en_GB Als ik mijn PC en de PS4 via mijn mobiel (4G/portable hotspot) laat verbinden werkt alles prima. Dus.. het is een T-Mobile Thuis issue, via een andere netwerk werkt het wel. ik zie in de link oauth.. dus even de 2-factor authenticatie voor de gein uitgezet maar dat was het ook niet. thanks voor any hints/help! groeten! Andreas

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen